MF-ers in Ede deel17, is het al zomer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje voor mijn speed.
De magneet vd snelheidsmetersensor (?!) is aan gruzzels.
Nu wil ik, na een avondje googlen, een aluminium ring laten maken en die voorzien van die kleine 'super' magneetjes.
Nu ben ik dus op zoek naar iemand in de omgeving ede/bennekom dit dit voor mij kan en wil draaien.
De orginele magneet is een ring van ~40mm diameter, wanddikte ~3mm.
Iemand iets?
 
Volgens mij heb ik vanmiddag Unruled gespot, rond 15:30 op de dijk bij Heteren, jij reed richting Arnhem, ik richting Wageningen! Was volgens mij bij het stukje waar je maar 30 km/h mag :P Ik zat op de GSXR
 
Dat zou best eens kunnen kloppen (House = Unruled), houd me toch altijd maar een beetje in dat stuk :P Jou niet herkend moet ik zeggen... Maar ja, je komt wel meer GSX-R's tegen :+
 
Laatst bewerkt:
Ja. Zie je nickchange nu ja :P
Is er trouwerns iemand die zin heeft om van de week 's avonds een keer wilt rijden? Het wordt mooi weer zo te zien! En heeft iemand een keer zin om met mij KD's te oefenen, heb vanmiddag het klaverblad bij Nijmegen 6x gepakt ofzo, en uiteindelijk is het me gelukt (met de tips die ik hier gelezen heb in het achterhoofd) om 1x ff m'n knie aan de grond te krijgen, maar toen schrok ik en trok ik hem weer in haha.
 
wel zin op kd te oefenen of te rijden maar de tijd vinden is 2, ik hou het in de gaten en als ik kan ga ik mee
 
Ok top!
Andere vraag, waar laten jullie je banden doen? Ik ben bijna toe aan een setje nieuwe banden (ik ga denk ik voor de S20)
 
Ik ben regelmatig in Amsterdam dus is AFS motorparts dan om de hoek, word je prima geholpen. Daarvoor ging ik altijd gewoon naar Motofit en dat was ook prima :)


Toevallig vanavond wat te doen? Ik ga sowieso wat karren :Y
 
Ik zit nu voor mn werk in Veldhoven, weet niet hoe laat ik thuis ben. Wil opzich wel, ik kijk wel ff, laat het wel weten als ik ga :P. Morgen is wat mij betreft ook prima, dat komt mij wel wat beter uit kwa tijd.
 
ik doe t altijd bij banden service ede.. moet je ff bellen dan bestdl die ze en kan je savonds een keer langs gaan met de wielen..als je ze er zelf uit kan halen..
 
Heb pas S23 voor laten monteren.
Voeld veel beter aan dan het Micheline bandje wat er op zat, maar die was 10 jaar oud en ook echt op.

Ok top!
Andere vraag, waar laten jullie je banden doen? Ik ben bijna toe aan een setje nieuwe banden (ik ga denk ik voor de S20)
 
weet iemand dan nog een mooie KD plek?

want bij de steeg zijn ze aan t bouwen en is dus een bende!!
meestal wijs jij mij de weg :+ maareopt industrie zit volgens mij wel een geschikt boggie als ik het me goed herrinder....
en btw binnenkort zin in een 'bouw' klussie???
 
weet iemand dan nog een mooie KD plek?

want bij de steeg zijn ze aan t bouwen en is dus een bende!!
Ja die zoek ik ook. Afgelopen zondag heb ik het klaverblad bij nijmegen genomen. Opzih best leuk om er naartoe te rijden. Pondje over bij wageningen en dan de dijk af. En bij arnhem binnendoor naar Elst via wat kronkelwegen of gewoon die 5 minuten maar de snelweg pakken :P
 
Steeg is weer betrekkelijk netjes, ben ik pas nog langs gekomen...


Een S23 bestaat trouwens niet, denk dat je de BT023 bedoelt... Zijn de meningen over verdeeld :P
 
hoelaat spreken we af en waar? mits droog weer natuurlijk ;)
Moet ook uit mijn werk even de blade afbouwen die ligt nog gedeeltelijk uit elkaar.
 
hoelaat spreken we af en waar? mits droog weer natuurlijk ;)
Moet ook uit mijn werk even de blade afbouwen die ligt nog gedeeltelijk uit elkaar.
Ik ben redelijk vroeg thuis, als 1 van m'n huisgenoten het eten op tijd klaar heeft hoop ik vanaf 18:00 te kunnen, dus mij maakt het niet veel uit :P
Mits het droog is natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan