MF-ers omgeving Gouda deel 16

thnx, ben indd allang blij dat ik zelf (relatief) weinig heb...
tis alleen zo zonde van die fiets, had em juist net een beetje naar mijn zin '(ah, oke :+ zag toendertijd elke dag een wit blauwe GSX400e langsrijden namelijk :P
zoveel van die dingen zijn er niet...

wil het een beetje met lessen?

Ik mag hopen dat je niet al je fietsen hebt plat gereden?

Tussen half 8 en zo 8 uur komen er genoeg motoren de hefbrug over in Waddinxveen, maar niet 1 met sticker!
 
Hey KS, met de spierpijn gaat het nu wel weer, maar mijn stuitje en enkel blijven vervelend...
hoop dat ik met het weekend weer fatsoenlijk kan lopen...

hoe is t met Renzo?

pffff...nou herstelse dan maar he :j

Tja dat is nog even afwachten ...krijgen eerst weer meer onderzoeken en dan begin juni de uitslag.

was wel verergert maar niet zodanig dat er meteen een conlusie aan gegeven kon worden.
Enigzins positief natuurlijk alleen dat lange wachten en onderzoeken dat is zo vervelend voor hem en ons.
zelf is hij er gelukkig goed onder en dat scheelt een heleboel veel :)
 
5r0p0.jpg

Deze kan je dus misschien rond zien rijden ;)
 
pffff...nou herstelse dan maar he :j

Tja dat is nog even afwachten ...krijgen eerst weer meer onderzoeken en dan begin juni de uitslag.

was wel verergert maar niet zodanig dat er meteen een conlusie aan gegeven kon worden.
Enigzins positief natuurlijk alleen dat lange wachten en onderzoeken dat is zo vervelend voor hem en ons.
zelf is hij er gelukkig goed onder en dat scheelt een heleboel veel :)
mijn lichamelijke herstel zal wel goed komen ;) denk dat ik nog het langste last van mijn stuitje zal hebben

wel prettig dat hij er zelf goed onder is, jullie ook erg veel sterkte, ik hoop op een positieve uitslag
 
Dat is wel jammer, kan je ze niet ff bellen :?
Zou wel leuk zijn als je nog ff meegaat :Y


Nou ik heb gebeld, er kan nog van alles gebeuren ik sta nu tweede op wachtlijst en mocht het niet zo zijn kom ik maandag zeker ff een paar foto's schieten want ik heb dan vrij!! Kan ik gelijk mijn nieuwe schijven inremmen!


Ps: ben bezig met een plekje voor zandvoort , eentjuh van mf wilt zijn groep 4 verkopen mischien kan hij hem omzetten voor mij naar groep 3......op hoop van zegen!!! :P
 
Laatst bewerkt:
zo eindelijk niet meer motorloos!!! *O* heb gister een gsxr 750 srad gehaald :}
hij had alleen 2jaar stilgestaan dus ik moet nog ff alles gangbaar &schoon maken,en dan de gouderakse dijk weer onveilig maken })
 
Nou ik heb gebeld, er kan nog van alles gebeuren ik sta nu tweede op wachtlijst en mocht het niet zo zijn kom ik maandag zeker ff een paar foto's schieten want ik heb dan vrij!! Kan ik gelijk mijn nieuwe schijven inremmen!


Ps: ben bezig met een plekje voor zandvoort , eentjuh van mf wilt zijn groep 4 verkopen mischien kan hij hem omzetten voor mij naar groep 3......op hoop van zegen!!! :P


Alles weer goed gekomen dus, lekker daagie was het mensen *O*
Heerlijk weer en mooie tijden neergezet :Y
 
Nou en wat had ik een gelukje! 's morgens vroeg daar heen gereden en dan toch nog een startplek kunnen bemachtigen!!! Was weer toppie!! lekker gummen op zandvoort!!
Mooi weer en een geslaagde dag!!


Nu filmpie kijken en relaxen in bed......beetje spierpijn..... :P maar ik heb 't er voor over :]
 
Jep, was zeker weer een super circuitdaggie met perfect weer. :}

Gelukkig had buurman ook een plekkie en konden we met z'n alle de baan op.
Helaas na de derde seesie moest ik alleen in groep 4 gaan rijden, kwas te snel voor groep 3 zij ze. 8-) .
Volgende keer meteen maar naar groep 4, beviel veel beter.

Ben benieuwd naar je foto's buurman. :Y

Ook hier lichtjes stijf, door het vele remmen en verzitten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan