MF-ers omgeving Gouda deel 16

Jep, was zeker weer een super circuitdaggie met perfect weer. :}

Gelukkig had buurman ook een plekkie en konden we met z'n alle de baan op.
Helaas na de derde seesie moest ik alleen in groep 4 gaan rijden, kwas te snel voor groep 3 zij ze. 8-) .
Volgende keer meteen maar naar groep 4, beviel veel beter.

Ben benieuwd naar je foto's buurman. :Y

Ook hier lichtjes stijf, door het vele remmen en verzitten :P


Hey hoe was je tijd in sessie 5 ;)
Ik ben ook zo stijf als een oud wijf :Z

Meer sporten zal wel helpen denk, wanneer gaan we weer *O*
 
Ben op rond 2:08 blijven steken.
Volgende keer echt inschrijven in groep 4. :Y
Het grootste gedeelte zit daar rond 2:10\ 2:11.

Wat mij betreft morgen ?! :P :P
 
Ben op rond 2:08 blijven steken.
Volgende keer echt inschrijven in groep 4. :Y
Het grootste gedeelte zit daar rond 2:10\ 2:11.

Wat mij betreft morgen ?! :P :P

Nou ik ben ook weer aangestoken, zeker omdat het zo lekker ging :Y
Nu nog een paar punten pakken waar het beter kan *D
Wil nog wel een keer dit jaar en ook wel weer naar zandvoort :Y
 
Nou ik ben ook weer aangestoken, zeker omdat het zo lekker ging :Y
Nu nog een paar punten pakken waar het beter kan *D
Wil nog wel een keer dit jaar en ook wel weer naar zandvoort :Y


Hmmm mischien heb ik ook nog 2 vrienden die dan groep 2 gaan rijden.
Ik blijf nog ff in groep 3 hangen,gaat snel genoeg al mag ik niet klagen met 2:12 snelste tijd :]

@ktn foto's zijn onderweg naar je hotmail
 
Laatst bewerkt:
Hmmm mischien heb ik ook nog 2 vrienden die dan groep 2 gaan rijden.
Ik blijf nog ff in groep 3 hangen,gaat snel genoeg al mag ik niet klagen met 2:12 snelste tijd :]

@ktn foto's zijn onderweg naar je hotmail


Op zich groep 4 een keer proberen maar rijden er wel die echt hard gaan *D
Vind groep 3 tot nu toe ook wel lekker gaan, nog een paar sec eraf halen :Y
 
Er zijn er wel die echt hard gaan, maar die weten ook wel op de juiste manier in te halen, daar heb je dus geen last van.
Ik ben in groep 4 hooguit door 3 a 4 man ingehaald per sessie, valt dus reuze mee en heb zelf ook een aantal ingehaald.

Dus ik ga voor groep 4 de volgende keer :Y
 
FF spieken in het topic voor het mailadres van BW :P

Was een lekker dagje uitwaaien op Zandvoort !!!!! Staat er nog één gepland in groep 3 in juni en dan idd maar kijken in 4 hoe het daar gaat.

En weer weg :W
 
Hmmm mischien heb ik ook nog 2 vrienden die dan groep 2 gaan rijden.
Ik blijf nog ff in groep 3 hangen,gaat snel genoeg al mag ik niet klagen met 2:12 snelste tijd :]

@ktn foto's zijn onderweg naar je hotmail


Daarom ga ik ook naar 4 dan kom ik ook op de foto *O*
Ga er wel een paar bestellen bij de fotograaf met het verzoek volgende keer ergens anders te gaan staan anders heb je altijd de zelfde foto's :P
 
Hoe staat het leven ermee??

ben je in NL

Ja wel aardig hier, doe weinig anders dan werken momenteel. 5 weken in Angola gezeten 5 weken 7 dagen in de week in NL gewerkt en nu weer voor 4 weken in Angola. Dus mijn huisje staat al weer even een beetje op pauze, niet geheel tot tevreden heid van het meisje moet ik zeggen.

Motor komt ook weinig van helaas, als ik terug ben staat ie wel eindelijk op Pilot Powers heb al even gereden met alleen de achter band en das echt een enorm verschil. Gelukkig want fiets stond al weer bijna te koop.

Situatie met Renzo al helemaal onder controle?
 
Zow heej weer nieuwe bandjes erop, en das wennen maak een bocht en het lijkt wel of ie dan gewoon omvalt :P

Gister helaas mijn spatbord gesloopt met achteruit rijden met schijfrem slot erop.
Gelukkig nog wel kunnen repareren maar de schade blijft zichtbaar -O-
Ben al blij dat 't alleen bij het spatbordje blijft en niet ook nog eens mijn (hagelnieuwe)wave schijf. Dus das dan weer een meevaller. :N
 
Zow heej weer nieuwe bandjes erop, en das wennen maak een bocht en het lijkt wel of ie dan gewoon omvalt :P

Gister helaas mijn spatbord gesloopt met achteruit rijden met schijfrem slot erop.
Gelukkig nog wel kunnen repareren maar de schade blijft zichtbaar -O-
Ben al blij dat 't alleen bij het spatbordje blijft en niet ook nog eens mijn (hagelnieuwe)wave schijf. Dus das dan weer een meevaller. :N


Lekker he' nieuwe bandjes, of je op eieren rijd :Y
Klote slote wie vergeet die niet |(
Idd geluk met je schijven moet je niet aan denken :N
 
had het ook gewoon duidelijker moeten posten :P
met mij verder alles wel aardig, ben alweer aant werk :+was naar de oprit toe (richting den haag), 2 baans, ik reed links, auto schuift op, kan geen kant meer op...
m'n motor? tjah....thnx ;)
mijn motor... daar is werkelijk niets meer van over '(:W kan het kloppen dat je een paar jaar geleden elke dag over de hefbrug waddinxveen reed :?

;( ;( gelukkig kom je er zelf nog goed vanaf.... balen van de kawa......

mistte je al een tijdje in een ander topic

o ff van de gelegenheid gebruik maken :W :W fazero
 
Zow heej weer nieuwe bandjes erop, en das wennen maak een bocht en het lijkt wel of ie dan gewoon omvalt :P

Gister helaas mijn spatbord gesloopt met achteruit rijden met schijfrem slot erop.
Gelukkig nog wel kunnen repareren maar de schade blijft zichtbaar -O-
Ben al blij dat 't alleen bij het spatbordje blijft en niet ook nog eens mijn (hagelnieuwe)wave schijf. Dus das dan weer een meevaller. :N

Als dat spatboord hetzelfde is als van een 1000 weet ik misschien nog wel iemand die er een heeft liggen zonder schade.
 
Als dat spatboord hetzelfde is als van een 1000 weet ik misschien nog wel iemand die er een heeft liggen zonder schade.


Ik hou me aanbevolen!!! Ik zoek een andere namelijk...... zat al te kijken naar spatborden evt van andere leeftijden, want de bevestiging punten lijken bij alle op dezelfde plek te zitten.


en daarnet ff bij bikebandit.com gekeken en hier wordt ik niet vrolijk van......$148
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan