MF-ers omgeving Gouda deel 16

Mogguh 8-)

Mensen tot zo in de eifel :W


Wie gaat er dan?? :? Ik ben al weer terug :+ Ow en als iemand toevallig nog een nederlands motor kenteken tegen komt die dan graag meenemen :+ In ons groepje was er een motor dame hem verloren..... Reed op een jamaha he daar vallen vaak onderdelen vanaf.... })
 
Laatst bewerkt:
heb een paar maanden een ZX9R gehad, maar die is een beetje opgevouwen :X
tis dus even kijken waar ik het geld vandaan kan schrapen, wat er weer terug kan komen

Aan je lijst te zien moet er ondertussen genoeg zijn blijven liggen om een aardige fighter op te bouwen. :+
 
heb niet alles in elkaar gereden he :+
alleen de 2 negens :/

Hoeft ook niet als ik thuis eens rondkijk heb ik van de afgelopen 5 fietsen een aardige hoop onderdelen overgehouden, en daar is er maar 1 van totall gegaan. Ergste is nog dat dat de beste van de 5 was ook.
 
Hoeft ook niet als ik thuis eens rondkijk heb ik van de afgelopen 5 fietsen een aardige hoop onderdelen overgehouden, en daar is er maar 1 van totall gegaan. Ergste is nog dat dat de beste van de 5 was ook.
meeste heb ik al verkocht of weggedaan ;)
ergens was voor mij denk ik toch ook de 6 wel de beste fiets :/
toch een goede 30K op rond gereden :]
 
wat voor motor merk onderdelen ??

Wat Kuipwerk van een CBX 250
Imitatie spiegels en bobines GSX600F
Voorkuip, ruitje, knippers en meer kleine dingen ZX6R 03
Originele steunen RSV1000R Factory
Ruit, demper, remleidingen ZX6R 07

Op de spullen van de laatste zx6 na gaat alles binnen kort naar het grofvuil, verkopen heeft geen zin al geef je het weg en kom je het brengen wordt er afgebeld. Als je duidelijk een wiel verkoopt vraagt men naar de schijven en noem het maar op. Vandaar dat er dus nog aardig wat licht.
 
Wie gaat er dan?? :? Ik ben al weer terug :+ Ow en als iemand toevallig nog een nederlands motor kenteken tegen komt die dan graag meenemen :+ In ons groepje was er een motor dame hem verloren..... Reed op een jamaha he daar vallen vaak onderdelen vanaf.... })

Hey is dat een nieuw merk jamaha :D _O-


Gister ook nog even een rondje gereden (veel weggetjes achteraf.. een anti fiets weggetjes) (beetje jammer dat ik alleen vastgebakken in mijn pak zat! :S)

Maar het was heer HEURLIJK! :D
8-)
 
Hey is dat een nieuw merk jamaha :D _O-


Gister ook nog even een rondje gereden (veel weggetjes achteraf.. een anti fiets weggetjes) (beetje jammer dat ik alleen vastgebakken in mijn pak zat! :S)

Maar het was heer HEURLIJK! :D
8-)

Moest gewoon 3x lezen voordat ik zag wat er mis was |(

Eigenlijk alleen in de avond uren gaan rijden dus, fietsers thuis voor de buis en de temperatuur wat omlaag. Kan niet wachten tot ik weer mag :]
 
mmmm die motoren hebben die nou echt een buurt nodig volgens het schema???

(die van mij moet zijn 1e beurt nog krijgen staat nog geen 6500 km op :) ) en ik schaam me niet! :/
 
mmmm die motoren hebben die nou echt een buurt nodig volgens het schema???

(die van mij moet zijn 1e beurt nog krijgen staat nog geen 6500 km op :) ) en ik schaam me niet! :/


Volgens mij wordt bij de eerste beurt alleen de olie vervangen en een check gedaan op een aantal standaard punten. Het schijnt idd te "moeten". Echter is olie vervangen super simpel zelf te doen, dan ben je voor een paar tientjes klaar icm filtertje.
 
mmmm die motoren hebben die nou echt een buurt nodig volgens het schema???

(die van mij moet zijn 1e beurt nog krijgen staat nog geen 6500 km op :) ) en ik schaam me niet! :/

Eerste beurt is wel belangrijk, is gelijk na het inrijden. Wat is de interval dan van en FZ6? Tis bij kawasaki aardig verandert sinds 2002 eerste beurt bij die van mij is na de 1000 pas bij 12000 km.

In 2002 was dat nog om de 8000. Ik vervang wel voor de veiligheid om de 6000 olie'en en filters. Kwam er idd. nog brandschoon uit dus waarschijnlijk voor niets.
 
Hoeft ook niet als ik thuis eens rondkijk heb ik van de afgelopen 5 fietsen een aardige hoop onderdelen overgehouden, en daar is er maar 1 van totall gegaan. Ergste is nog dat dat de beste van de 5 was ook.


Je moet ook niet gelijk alles aan je fiets veranderen :P Gewoon standaard laten ,gewoon suzuki! :P
 
Moest gewoon 3x lezen voordat ik zag wat er mis was |(

Eigenlijk alleen in de avond uren gaan rijden dus, fietsers thuis voor de buis en de temperatuur wat omlaag. Kan niet wachten tot ik weer mag :]


maar je begreep 't wel :P Daarom viel d'r kenteken er ook vanaf, 't was een jammerja

Vrouwen, meestal zeggen ze nog zoiets van "oh wat hoort daar te zitten dan" :P

@tassie je moet ook rond een uurtjuh of 9 uur 's avonds ff een rondje doen! Dan koel je wat af! Wat moeten wij daarnou nu weer bij denken een bezweette tassie....... :o
 
Wie gaat er dan?? :? Ik ben al weer terug :+ Ow en als iemand toevallig nog een nederlands motor kenteken tegen komt die dan graag meenemen :+ In ons groepje was er een motor dame hem verloren..... Reed op een jamaha he daar vallen vaak onderdelen vanaf.... })

Had uit betrouwbare bronnen vernomen dat er nog een aantal mensen gingen maar zal wel een ander weekend zijn geweest ;)

mmmm die motoren hebben die nou echt een buurt nodig volgens het schema???

(die van mij moet zijn 1e beurt nog krijgen staat nog geen 6500 km op :) ) en ik schaam me niet! :/


Schaam je, je vader rijd nog meer dan jou :P
Je hebt een lekker weekendje gemist, ga je volgende keer mee ;)

Goeieaaaaaf :W
 
Eerste beurt is wel belangrijk, is gelijk na het inrijden. Wat is de interval dan van en FZ6? Tis bij kawasaki aardig verandert sinds 2002 eerste beurt bij die van mij is na de 1000 pas bij 12000 km.

In 2002 was dat nog om de 8000. Ik vervang wel voor de veiligheid om de 6000 olie'en en filters. Kwam er idd. nog brandschoon uit dus waarschijnlijk voor niets.


Ja zit me nu net wel te bedenken dat ik de 1e wel heb gedaan.. de 2e zou rondt de 15.000 moeten.. (najaaaaa dat ben ik natuurlijk bijna ;) heb er nl nog 7500km te gaan :))
 
maar je begreep 't wel :P Daarom viel d'r kenteken er ook vanaf, 't was een jammerja

Vrouwen, meestal zeggen ze nog zoiets van "oh wat hoort daar te zitten dan" :P

@tassie je moet ook rond een uurtjuh of 9 uur 's avonds ff een rondje doen! Dan koel je wat af! Wat moeten wij daarnou nu weer bij denken een bezweette tassie....... :o


Jaaaaaaah nee joh toen zat ik aan het bier ! :) is niet verstandig he in combi :)
 
Had uit betrouwbare bronnen vernomen dat er nog een aantal mensen gingen maar zal wel een ander weekend zijn geweest ;)Schaam je, je vader rijd nog meer dan jou :P
Je hebt een lekker weekendje gemist, ga je volgende keer mee ;)

Goeieaaaaaf :W


Ja dat is waar ahahah maar goed.. paps heeft ook vrije tijd over he! :)

Nee joh ik heb heerlijk gereden :) (kort maar krachtig) even kijken wanneer het nu lekker weer wordt......... maar met de TT ja ja gaat ik gewoon vanaf woensdag! :)
 
Je moet ook niet gelijk alles aan je fiets veranderen :P Gewoon standaard laten ,gewoon suzuki! :P

Ja dat neem ik me iedere keer voor maar het lukt steeds niet. Ergste is nog dat die aandoening nu ook overslaat op de auto. Dus ben bang dat ik binnenkort alsnog een extra garage box moet gaan huren voor alle zooi. |(
 
Yamaha moet om de 10.000 km óf elk jaar een beurtje. Ik ben binnenkort aan de 9e toe, en de motor is geen 9 jaar oud.
Ow enne... totaal geen problemen tot nu toe ;)
 
ik zocht me rot waar jullie nou wat gepost hadden maar had mijn instellingen gewijzigd hahahah :D

Maarre tja... om de 10.000km nou dan ga ik over een paar duizend km wel weer een x terug naar de dealer hoor... :)

Hij ligt immers niet om de hoek ;) :)
 
Laatst bewerkt:
Hey Tas,


Dank je wel voor je lieve compliment ....tis echt een schatje!!

long time no see blij voor je dat alles goed met je gaat nu je weg bent en op jezelf woont
ben je nog steeds werkzaam bij die club en achter de lens??

maak je geen zorgen om de KM's KS maakt er veeeeel minder en die schaamt zich niet eens :X




@ de rest....gisteren uitslag gekregen over de onderzoeken bij Renzo en die waren op zich best positief te noemen. Funtioneren van linker nier van 39% naar 49% en het moet 50 zijn.
Maar linker nier is nog steeds opgezet maar het is bij de 2e infectie niet erger maar ook niet minder erg geworden.

nog steeds in afwachtende fase dus.....same old song onderhand maar ja geen knopen doorhakken is ook geen operatie dus dan ook wel weer postief eigenlijk....


voor de rest alles ok hier in Omgeving Gouda :P :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan