MF-ers omgeving Gouda

De

  • Poll

    Stemmen: 2 13,3%
  • is

    Stemmen: 9 60,0%
  • even

    Stemmen: 1 6,7%
  • niet

    Stemmen: 1 6,7%
  • van

    Stemmen: 1 6,7%
  • toepassing

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dan word het wel saai wij rijden nog wel eens richting stroe garderen mooi stukkie ga maar mee als het nog zomer wordt :(

Lekkah over de hei! ohoh stroe, mooi dorp achter de lavendel! :+
Is idd wel een leuk stukkie, zeker de zuid-veluwe route?
 
Ik rijd ook vaak de dijk tussen gouda en montfoort. Wel geinig. Coenecoop brug heeft lekker hobbel asfalt he :)
 
Ik rijd ook vaak de dijk tussen gouda en montfoort. Wel geinig. Coenecoop brug heeft lekker hobbel asfalt he :)

Begint wel een beetje slecht te worden, maar kan er wel lekkah plat overheen. Knal vaak over industrie-terreintjes heen op een zondag of s'avonds om mijn bochtentechniek bij te schaven, staat ook altijd wel garant voor een hoop lol
 
Das helemaal mooi! moet je wel een beetje rekening houden met me/ons hoor! wat die van jouw in twee versnellingen rijdt, mag ik hopen te halen met alle 6 ;)
 
Whaha, maar ja dat heb je met iedere motor denk ik, had het zelfs met mijn ER, geluk dattie mijn snelheid niet kon klokken
 
hmm weer zonde van de euri, had je van kunnen tanken.
We hebben tot dusver:

2Wheels
Tassie
Yamapino
Gimli
Svijf
eXo
Rootje

Lijkt me een leuk begin om mee te touren.
FF informeren wanneer iedereen kan, ik heb deze week lekker vrij maar dat zal niet voor iedereen gelden. Zaterdag lijkt me redelijk, maar.....

KNMI:
Zaterdag,

Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 2-15
Minimumtemperatuur (ºC) 12-14
Middagtemperatuur (ºC) 18-21
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 4

Volgens oetman Piet, krijgen we volgende week een "nazomer week"......
 
Hallo zo dus jullie gaan zaterdag touren hmmm ....

lijkt my leuk maar ben motor aan inrijden en moet dan 's ochtens effe naar arie in ysselstein das vlak bij jullie. toch???
 
Nou moe, is het niet gepost, nog maar een keer dan:

Nog 1 (of 2) erbij! Gaat de goede kant op!

Of we zaterdag gaan toeren hangt van het weer af. Mocht het dan goed weer zijn dan moeten we ff kijken wie er allemaal tijd hebben, maar ik denk volgende weer een beter plan is. Meer tijd om af te spreken, en volgens mij beter weer.

Molenaar ligt idd niet zo gek ver van Gouda af. Paar leuke dijkjes en je bent er
 
Waar is wat te doen of WWD.

11e toerrit ten gunste van de kankerstichting.
12e motorforum megameeting = mfmm


Ja ja .......hmmm de 11e wil ik wel komen (alleen moet ik wel ff met iemand op kunnen rijden en savonds moet ik weer werken (dus moet ik om half 8 in lopik zijn...) kweet niet wie er nog meer gaan...dus wil ik wel meerijden...

Zondag (12)heb ik die rit met die meiden (regio utrecht) dus het wordt geen veenenendaal.....daarna hebben we een bbq............

hopelijk worden deze dagen beter weer........


AS zondag komt mij iets beter uit......zaterdag is meestal een sleuteldaagie hahaha

Kan (als het beter weer is) ff zaterdag een bakkie doen....bij Arie Molenaar hahha lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan