MF-ers omgeving Gouda

De

  • Poll

    Stemmen: 2 13,3%
  • is

    Stemmen: 9 60,0%
  • even

    Stemmen: 1 6,7%
  • niet

    Stemmen: 1 6,7%
  • van

    Stemmen: 1 6,7%
  • toepassing

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag rijd ik lekker in de eifel hopelijk zonder regen maar dat zal wel niet '( Zaterdag 11 sep. helaas werken, maar de 12de ben ik waarschijnlijk wel van de partij :)
 
Ja ja .......hmmm de 11e wil ik wel komen (alleen moet ik wel ff met iemand op kunnen rijden en savonds moet ik weer werken (dus moet ik om half 8 in lopik zijn...) kweet niet wie er nog meer gaan...dus wil ik wel meerijden...

Zondag (12)heb ik die rit met die meiden (regio utrecht) dus het wordt geen veenenendaal.....daarna hebben we een bbq............

hopelijk worden deze dagen beter weer........


AS zondag komt mij iets beter uit......zaterdag is meestal een sleuteldaagie hahaha

Kan (als het beter weer is) ff zaterdag een bakkie doen....bij Arie Molenaar hahha lol

Wil wel met je meerijden hoor de 11e :]
 
ow das al 2...............wie gaat er nog meer vanuit....regio Gouda,woerden ed...????

2wheels
tassie
 
ok kweet niet hoelaat het begint.......en de route....dus...ff een plekkie afspreken!!!

Kweet ook niet tot hoe laat het gaat duren...het gebeuren moet s avonds niet te laat weer retour ivm mijn werk.......(misschien ook wel weer leuk om met zijn allen terug te rijden???)
 
ok kweet niet hoelaat het begint.......en de route....dus...ff een plekkie afspreken!!!

Kweet ook niet tot hoe laat het gaat duren...het gebeuren moet s avonds niet te laat weer retour ivm mijn werk.......(misschien ook wel weer leuk om met zijn allen terug te rijden???)


de tourrit begint om 1200 uur bij motorhuis eindhoven hoe laat afgelopen weet ik niet spreken wel ff af hoe en waar we vertrekken denk iets van benzinepomp langs A12 voorbij woerden
 
de tourrit begint om 1200 uur bij motorhuis eindhoven hoe laat afgelopen weet ik niet spreken wel ff af hoe en waar we vertrekken denk iets van benzinepomp langs A12 voorbij woerden

hmm ja kan ja....eerst volgende is volgens mij BP richting utrecht (of moeten we de andere kant op???? dan is de eerste total bij reeuwijk) ben een vrouw he ik kan echt niet kaartlezen ahaha
 
hmm ja kan ja....eerst volgende is volgens mij BP richting utrecht (of moeten we de andere kant op???? dan is de eerste total bij reeuwijk) ben een vrouw he ik kan echt niet kaartlezen ahaha


haha das mooi dat wij er bij zijn dan maar eh jij komt uit 3 bruggen dan is het richting utrecht bp bezinepomp
 
ja ik ook leuk he een nickname was wel leuk met de BBQ zaterdag zie je iedereen in levende lijfe en 12 sept weer maar wat doe je voor werk ?? mijn naam poncio

jou naam zegt me echt helemaaaal niets.......

haha ja idd....dan is de bbq wel leuk idd....

ik heb 2 banen 1 kantoorbaan in Rotterdam en 1 in de discotheek in lopik
 
jou naam zegt me echt helemaaaal niets.......

haha ja idd....dan is de bbq wel leuk idd....

ik heb 2 banen 1 kantoorbaan in Rotterdam en 1 in de discotheek in lopik

ik ben zelf monteur maar eh ik dacht jou wel te herkennen van de foto op je site foto allerlei zal het wel mis hebben denk anders wist je mijn naam ook
 
ik ben zelf monteur maar eh ik dacht jou wel te herkennen van de foto op je site foto allerlei zal het wel mis hebben denk anders wist je mijn naam ook


hmm ik denk dat jij me eerder herkent dan jij mij hahahaha (heb jij geen foto van jezelf hahaha) woon bij het voetbalveld in de buurt

(wat is je bouwjaar???) hahaha
 
haha klopt voor betaalde wedstrijden kijk ik uit mijn zolderraam hahahahah lol!

Nou mocht je een keer langsrijden mag je je wel eens melden hahahahah


rij iedere dag wel een keer langs denk zo groot zijn we niet maar eh als ik denk wie jij bent ken je mijn naam wel heb jij niet een oom die zo heet ????
we gaan zo om 1800 uur rijden dus als je zin hebt
 
Laatst bewerkt:
rij iedere dag wel een keer langs denk zo groot zijn we niet maar eh als ik denk wie jij bent ken je mijn naam wel heb jij niet een oom die zo heet ????


jaaaah klopt hahahaha mijn oom heet zo ...woon alleen in IJsselstein nu....maar goed of je mijn pa of mijn oom ziet lopen (verschil is er toch niet hahah) ben nu wel nieuwschierig!!!
 
rij iedere dag wel een keer langs denk zo groot zijn we niet maar eh als ik denk wie jij bent ken je mijn naam wel heb jij niet een oom die zo heet ????
we gaan zo om 1800 uur rijden dus als je zin hebt


ow dat ga ik niet redden...ik ben pas om 18:00 thuis....(ben nu met de auto...)hahaha
 
nou dan kennen we elkaar wel zijn zelfs fam anders hete ik geen poncio en je oom ook niet haha


nouweee het zal wel hahaha bij mij begint er nog niets te dagen...heb wel 2 hele lieve neven die motorrijden tja en mijn pa dan....voor de rest...heb ik geen familie die motorrijdt...(athans geloof ik hahaha) lol (zal je zien dan zie ik je dan zeg ik OOOOOOOOOW jij!?)
 
nouweee het zal wel hahaha bij mij begint er nog niets te dagen...heb wel 2 hele lieve neven die motorrijden tja en mijn pa dan....voor de rest...heb ik geen familie die motorrijdt...(athans geloof ik hahaha) lol (zal je zien dan zie ik je dan zeg ik OOOOOOOOOW jij!?)


als die neven ducati rijden zijn we echt fam mooie motoren trouwens
maar woon jij nu in ijselstein??
 
als die neven ducati rijden zijn we echt fam mooie motoren trouwens
maar woon jij nu in ijselstein??

neeee ik woon gewoon to 2 andere duc gekken....hahaha

maar goed.....ik woon gewoon nog lekker thuis ...............hmm nee ze zijn geen duc gekken geloof ik ene heeft een suzuki en die andere.....net zijn rijbewijs hahaha....
 
neeee ik woon gewoon to 2 andere duc gekken....hahaha

maar goed.....ik woon gewoon nog lekker thuis ...............hmm nee ze zijn geen duc gekken geloof ik ene heeft een suzuki en die andere.....net zijn rijbewijs hahaha....


nu weet ik het niet meer wie je bent nou word ik ook nieuwschierig.
nou dat zien we 11 sept wel dan werkse nog ff tot later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan