MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog 18 uurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en dann :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

het zal minn beniewen wie er komen

als je uit capelle komt en je wil ook mee mag wel hoorrrrrrrr

rotonde achter in krimpen 11 uur

niet later mag wel vroeger dan ben je de eerste LOL

:Z :Z :Z :Z vroeg maar wakker worden doen we onderweg wel
 
doe maar een kant van de rotonde de kant ehmmm

links dus dat is de kant van ouderkerk op de weg die nergens meer heen gaat

enn ehmm waarheen daniel weet wel een paar mooie ritjes
dus ik rijd er ook achteraan

of het wordt tholen of dijkjes werk
 
Sorry folks! ik ga niet mee, heb andere verplichtingen :( maar de volgende keer ben ik van de partij.
Have fun ennuhh... happy :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
He hier nog een Krimpenaar, maar nog steeds geen motor. Zit nu in het gips. En tony ik zag je zondag nog rijden, je ging met daniel vanaf de tiendweg de provinciale weg op, daniel op zijn achterwiel.

In het gips? vandaar dat ik je niet meer met gewichten zie gooien. hoe komt dat?
 
In het gips? vandaar dat ik je niet meer met gewichten zie gooien. hoe komt dat?


patrick?? weet je nog in lacanau, frankrijk? ff goed nadenken ;)





juist ja!! :+ hoe is het nou?
heel misshcien dat ik morgen ook mee ga als het mooi weer is! moet ik wel nog veel eerder mijn bed uit! spreek je nog!
lator, Diederik
 
In het gips? vandaar dat ik je niet meer met gewichten zie gooien. hoe komt dat?

Haha, ja lang verhaal, het komt er op neer dat ik boodschappen ging doen en op mijn fiets wilde stappen wat niet helemaal lukte, en toen zijn mijn kniebanden van mijn linkerknie een beetje uitgerekt. Ik moet nog 3 weken in het gips en ik zit er al 3 weken in.
 
patrick?? weet je nog in lacanau, frankrijk? ff goed nadenken ;)





juist ja!! :+ hoe is het nou?
heel misshcien dat ik morgen ook mee ga als het mooi weer is! moet ik wel nog veel eerder mijn bed uit! spreek je nog!
lator, Diederik

Haha he Diederik! Lachen man :) . Ik heb je al een hele tijd niet gezien. Vorig jaar heb jij Mark nog gezien als ik het goed heb op de meeting. Ben toen niet meegeweest omdat ik nog met de nasleep van een ongeluk zat. B|

Xieje
 
Haha, ja lang verhaal, het komt er op neer dat ik boodschappen ging doen en op mijn fiets wilde stappen wat niet helemaal lukte, en toen zijn mijn kniebanden van mijn linkerknie een beetje uitgerekt. Ik moet nog 3 weken in het gips en ik zit er al 3 weken in.

WTF! Dat moet er aardig gek uit hebben gezien. Je bent in ieder geval alweer op de helft. Ga nu mijn motor ff uit de schuur trekken. Sterkte ermee verder :)
 
WTF! Dat moet er aardig gek uit hebben gezien. Je bent in ieder geval alweer op de helft. Ga nu mijn motor ff uit de schuur trekken. Sterkte ermee verder :)

Zag er idd wel knars uit, mijn knieschijf zat op de zijkant van mijn been. Maar ik moet nu revalideren en ik heb mijn fitness abbo voor 2 maanden bevroren, komt dus weer helemaal goed.
 
allemaal weer terugggggg

tis toch watt

pont1.JPG.JPG


pont2.JPG



zo stonden we dan bij de pont
zooitje ongeregelt

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan