MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb tenminste nog een foto gemaakt

maar je hebt gelijk het isnikss LOL

erg vaaag maar achhh het is toch leukkk

bij het :] :] :] toch een paar foto,s
 
goed....volgende keer maar ff beter afspreekplek en tijd kijken, stond waarschijnlijk verkeerd op de verkeerde tijd. ach maar ff naar spaanse polder gereden bij de mac. Ff met 4 anderen gereden.
 
Ik was te laat klaar om mee te gaan ben toen effe naar de maasvlakte gereden daar zijn ze weer bezig met straat races was wel effe lachen om naar te kijken alleen reed er een knakker met opgefokte civic die wou met me sporten en dan ze maatje filmen maar dat heb ik maar niet gedaan niet zo slim om te doen denk ik :]
 
goed....volgende keer maar ff beter afspreekplek en tijd kijken, stond waarschijnlijk verkeerd op de verkeerde tijd. ach maar ff naar spaanse polder gereden bij de mac. Ff met 4 anderen gereden.


was idd de 2e rotonde vanaf de korf... gewoon de laatste als je de tiendweg uitrijdt. we waren er om half 12 geloof ik nog wel aangezien we nog op een paar moesten wachten. O-)

was wel leuk ritje...

Patrick nog bedankt voor t komen halen!! ;) hoop dat ik jullie niet al te veel heb opgehouden, maar ja. dat wisten jullie van te voren he? :)
meisjes op diversions met 25kw-kit gaan nou eenmaal niet zo snel. ;)
 
was toch leukk
enne wachten viel allemaal wel mee hoorr

kon de rest ff roken toch
en eten en thee drinken en koofie drinken

en opmaken voor de rit
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
ja zeker super weer!!!!!!!!!

zit ik dan tot 5 op de zaak
beetje rommel te verkopen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF |( |( |( |( |( |( |( |(

maar hoe bedoel je jullie reden wel door
het viel op zich nog wel mee
en dat is geen bluf

maar vogende keer kom ik wel bij jou rijden GOED!
 
Ik heb mijn gpx600r vorig jaar januarie gekocht van iemand uit krimpen aan den ijssel.
Had deze man graag nog eens weer willen mailen dat de gpx mij tot nu toe 100% is bevallen maar ben helaas zijn mail adres kwijt door een computer crash vorig jaar.
Meende dat het een Cees was aan de boveneindselaan en dat hij bij de R.E.T werkte en dat zijn zoon ook regelmatig op de gpx reed.
Mischien dat iemand van jullie weet wie ik bedoel en mij het mail adres kan mailen van deze man zodat ik hem alsnog mijn ervaringen met de gpx kan mailen.

Alvast bedankt voor de moeite

Hilbert een gpx rijder in de z.o hoek van Drenthe
 
ja zeker super weer!!!!!!!!!

zit ik dan tot 5 op de zaak
beetje rommel te verkopen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF |( |( |( |( |( |( |( |(

maar hoe bedoel je jullie reden wel door
het viel op zich nog wel mee
en dat is geen bluf

maar vogende keer kom ik wel bij jou rijden GOED!

na ja, ik vond t behoorlijk hard gaan. ben daarentegen nog weinig gewend. heb nog geen 1000 km gereden op mn motor. (denk nu incl. gister km of 800)

ja, kom je maar bij mij in de buurt rijden dan. (niet in slaap vallen dan he? :) )
 
ok deal

doen we
kom ik bij jou rijden

in slaap vallen wel nee
zie ik ook is wat van de omgeving

nu heb ik alleen maar asfalt gezien en een lazer gun

jammer hoor geen msn hier
k.. computerr
 
Die lasergun :( :( :( , stelletje %#&^@*&! leiers, nix btrs te doen dan motorrijders peste :X
 
Dan kan het toch gewoonn

volgende week weer ????

maar dan moeten er nog meer mee hoor!!!!!!!!!

Andere omgevingen mogen ook mee.


capelle , lekkerkerk, krimpen aan de lek.

wie wie wie wie wie wie wie.
 
Ik wil volgende week wel weer *D en misschien gaat me oom dan owk mee :) . Ik zal wel probere om nog meer mense mee te krijge O-)
 
Wrom nie :P en andrs ga ik wel bij me oom 8terop want die houdt owk wel van vlamme })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan