MF/ET Uitje Deeltje...

Data

  • 16 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 augustus

    Stemmen: 4 66,7%
  • 23 juli

    Stemmen: 1 16,7%
  • 20 augustus

    Stemmen: 1 16,7%
  • 27 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

WollieWonka

MF veteraan
24 jul 2004
20.541
0
Vanwege de grote belangstelling gecanceled :+

organisatie kon het niet meer aan :o



Weer::

mdmidden.gif



 
Laatst bewerkt:
Ah, topic gevonden.

Augustus wordt wat lastig wegens vakanties dus ik onthou me nog even van stemmen.

Maar ik lees mee.

(If I may be so rude.....)
 
Als ik echt helemaaaaaaal nix te doen heb. :+

Serieus;
De 15e zal voor mij denk ik niet echt uitkomen.
De rest zal vast goed zijn.
 
:W Ik ga mee hoor :Y :Y

Probleem is alleen dat ik op geen enkele datum uit de poll kan :X -O-

Familiefeest de 16e juli (alweer :( :( :( ), motorvakantie op 13 augustus en ws. ook op vakantie tijdens de laatste twee weekenden.

23 juli, 30 juli en 6 augustus kan ik wel!

Ik hoor het wel :)
 
Jee, ritje!! *O* *O*

[me]4takter staat alleen niet in het rijtje -O-
[/me]


Voor wat betreft de datum wordt het misschien een beetje lastig. De 16e kan ik denk ik wel (als ik niet te brak ben van mijn verjaardag de avond daarvoor). 13 augustus heb ik uit mijn hoofd gezegd een familiefeest en eind augustus ben ik waarschijnlijk erg druk met het afronden van mijn afstuderen.
 
Yes... ik heb voor 13 aug. gestemd. Heb er wel zin in. En karten wil ik sowieso nog wel es doen, luitjes. In Delft (RacePlanet) kun je erg leuk racen (heb het eergister er nog gedaan :P ).
 
:W Ik ga mee hoor :Y :Y

Probleem is alleen dat ik op geen enkele datum uit de poll kan :X -O-

Familiefeest de 16e juli (alweer :( :( :( ), motorvakantie op 13 augustus en ws. ook op vakantie tijdens de laatste twee weekenden.

23 juli, 30 juli en 6 augustus kan ik wel!

Ik hoor het wel :)


ik had deze data vrij gehouden omdat Klink zo nodig een BBQ moet organiseren bij hem thuis :+
 
Jee, ritje!! *O* *O*

[me]4takter staat alleen niet in het rijtje -O-
[/me]


Voor wat betreft de datum wordt het misschien een beetje lastig. De 16e kan ik denk ik wel (als ik niet te brak ben van mijn verjaardag de avond daarvoor). 13 augustus heb ik uit mijn hoofd gezegd een familiefeest en eind augustus ben ik waarschijnlijk erg druk met het afronden van mijn afstuderen.


staat erbij ;)
 
Zie imho's commentaar. Valt in de vakantie dus nog een beetje afhankelijk daarvan en zit ook met wat diensten rond bepaalde dat's , weet niet meer precies welke.
 
Weet nog niet precies hoe mijn dagen dan gevult zullen zijn maar denk dat ik wel kan. Zqal het in iedre geval op tijd laten weten. Goed idee!! :]
 
16Juli wordt lastig, wel overkombaar. Rest van de data moet wel lukken, maar kan ik nog niet zeggen zo ver van te voren.
 
He Wollie, de 29e is de BBQ bij Klink, dus de 23e kunnen we ook rijden :Y :Y

Zin om je poll effe aan te passen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan