MF-feestje in België

Datum

  • 22/03

    Stemmen: 11 64,7%
  • 29/03

    Stemmen: 2 11,8%
  • later

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Nou hierbij mijn 1e gelegenheid om te reageren...
Was geweldig, werd af en toe toch behoorlijk hard gereden..

Maar stiekem erg veel van geleerd..
Leuke dag gehad.. lekker kunnen :}

Rec bedankt voor de route
Arian en Kim bedankt voor de show..
En de rest bedankt voor een leuke en leerzame dag

Trouwens iBuzze nog bedankt voor het eten...
en waar blijven je foto's :? :P
 
Jajaaaa ... piccies zal ik vanavond als ik terug thuis ben van't werk ff uppen.
't Was gisteren ook weer een volgepropte dag met Xtreme motor beurs in Mechelen dus ik moet een beroep doen op jullie geduld...

Maar de filmpjes van minibiken zijn wel cool... :P
 
Jajaaaa ... piccies zal ik vanavond als ik terug thuis ben van't werk ff uppen.
't Was gisteren ook weer een volgepropte dag met Xtreme motor beurs in Mechelen dus ik moet een beroep doen op jullie geduld...

Maar de filmpjes van minibiken zijn wel cool... :P
|( |( ik ook willen zien :P
 
Ja ik ben net een uurtje terug van de voetbal en ben net klaar ermee...

Hier kan je de fowtow's terugvinden:


ALLE BALLEN VERZAMELEN !!!

PICT0001.JPG




Ja het vraagt wat voorbereidend werk zo je vrouwtje achterop nemen ...

PICT0002.JPG




Nieuw pakje ziet er strak uit. Dat zeg ik: STRAK !!!

PICT0004.JPG




Kijk die zit toch een stuk lekkerder als je't mij vraagt

PICT0011.JPG




Monobike-preparatie

PICT0012.JPG




Jaja de schrik was bij sommigen duidelijk af te lezen...

PICT0013.JPG




... en bij anderen dan weer niet.... maar die deden ook niet mee eigenlijk...

PICT0014.JPG




Hier vertelt ie over de ochtenderectie waar ie mee was opgestaan die ochtend. Ms.Stuntie is duidelijk onder de indruk...

PICT0015.JPG




...alsook de rest van het vrouwelijke gezelschap. De mannen vonden het duidelijk maar een matige prestatie.

PICT0016.JPG




Ms.Stuntie in actie op de monobike. En ja de oplettende motorrijder ziet hier een schoolvoorbeeld van 'bochten doorkijken'

PICT0019.JPG




Even een filmpje tussendoor van AVZ Stuntriding op de monobike, gevolgd door iBuZze. De rest volgt op geruime afstand omdat ze geen lasbrillen hadden aangedaan...

Fillumpjhuh 1



Ms.Stuntie in een wilde achtervolging die uiteindelijk wordt beloond...

Fillumpjhuh 2



Daarna nog een lekkere Shoarma gaan eten in Antwerpen stad aan de Schelde

PICT0032.JPG


PICT0033.JPG





EDIT:Deauvinic... met petje toont hoe hij rijdt met de zon op het gezicht zonder iridium vizier. :P

PICT0035.JPG




Ow ja .... deze beestjes hadden volgens mij daar ook een meeting in het restaurantje. Blij dat ik niet om de 'extra portie vlees' heb gevraagd.

PICT0037.JPG




Nou dat was het... ik heb me geamuseerd en die last minute cancel in de jeugdherberg was ujiteindelijk een goed idee want ik was de dag erna nooooit voor 10u uitgechecked geraakt.

Tot de volgende keer maar weer !

iBuZze
 
Laatst bewerkt:
Wow :} ! Zag er een ongelooflijk lollig WE uit. Die mini-bike filmpjes zijn reuze!! Ziet er ongelooflijk geinig uit :P !!
 
Wat lachen met mijn strak pakje ja ! ;)

Oké ik weet het, ik ben een beetje (lees véél) bijgekomen deze winter, maar hier wordt aan gewerkt hoor... :z
Tegen de zomer moeten er al zeker 5 kilo's af en later op het jaar nog eens 5 kilo (hoop ik toch)
 
en dan te bedenken dat de constructeurs in Japan ontieglijk veel werk in het winnen van een paar honderd grammen steken op zo'n fiets... en wij vreten ons vol McDonalds, hangen onze buik op de tank en :] maar :P
 
en dan te bedenken dat de constructeurs in Japan ontieglijk veel werk in het winnen van een paar honderd grammen steken op zo'n fiets... en wij vreten ons vol McDonalds, hangen onze buik op de tank en :] maar :P

Dat is de reden dat ze die fietsen alsmaar lichter maken zodat jij een paar kilo's kan bijkomen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan