MF-feestje in België

Datum

  • 22/03

    Stemmen: 11 64,7%
  • 29/03

    Stemmen: 2 11,8%
  • later

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
moet nog een dichting maken ook , da zal waarschijnlijk het meeste werk zijn. dan is het nog de uitlaat erop steken weer. de radiator aansluiten, en kuipwerk er volledig op en ook nog een paar pietluttigheden die een beke tijd vergen. zal wel weer nachtwerk worden. hoop dat ik morgen dan niet in slaap val op men moto.

en "gotverdomme" willy is bedankt om het zo vlug te vermaken :} . (oude man die redelijk veel vloekt, maar wel zeer goed is in zen werk)
 
moet nog een dichting maken ook , da zal waarschijnlijk het meeste werk zijn. dan is het nog de uitlaat erop steken weer. de radiator aansluiten, en kuipwerk er volledig op en ook nog een paar pietluttigheden die een beke tijd vergen. zal wel weer nachtwerk worden. hoop dat ik morgen dan niet in slaap val op men moto.

en "gotverdomme" willy is bedankt om het zo vlug te vermaken :} . (oude man die redelijk veel vloekt, maar wel zeer goed is in zen werk)

ge moet hier niet zitten posten maar uw brommerken vermaken !!!!!!!

mail me uw tel nummer, gaat het nog steeds door om 9.00 aan het station ??????????????????????????????????????????????????????
 
'k ga nu in me bedje kruipen want heb daarpas met de collega's nogal in de pinten gevlogen en anders heb ik morgen een kater van hier tot in china
 
Dit wordt het dan :)

Recumbent : rit - minibike - slapen
Sniper : rit
monsterman : rit
Duc : rit
Botje : rit
Gifkikker : rit - minibike
Hippi3 : rit - minibike - slapen
Kaasszje : rit - minibike - slapen
Bcans + vriendin : rit - minibike
AvZ stuntriding : rit - minibike
Ms.Stuntie : rit - minibike - slapen
Ibuzze : rit - minibike - slapen
CPU Burn : rit - minibike
Deauvinic : rit - slapen
Enneke : rit - mini

Ik zie Rec nie int lijstje staan btw :?

die kwam toch ook?

Btw Sniper, wat ist goede nieuws?
 
en hopen dat morgen ales blijft zitten :P })


zal wel zeker :? kzal maar als laatste rijden, dat er nieman over mijn ladakawaonderdelen kan struikelen :) nu maar hopen dat dat carterdeksel goed vermaakt is.

PS: hij zit nu in elkaar, en als er morgen GEEN plas olie onder ligt dan ben ik daar, nu alleen nog even de route opzoeken als je van westvlaanderen komt
 
zal wel zeker :? kzal maar als laatste rijden, dat er nieman over mijn ladakawaonderdelen kan struikelen :) nu maar hopen dat dat carterdeksel goed vermaakt is.

PS: hij zit nu in elkaar, en als er morgen GEEN plas olie onder ligt dan ben ik daar, nu alleen nog even de route opzoeken als je van westvlaanderen komt

en hoe staat het met de olie :?

PS er is toch iemand die een digicam meebrengt :?
 
pfff.. update voor klant is net geupload. vertrek er nu naartoe, 9uur daar, verder zien we wel weer.

als ik er aan denk, pik ik de digicam nog op voor ik afkom.

have fun, en laat ullie niet pakken door de flikken nog voor'k er ben :)
 
Jongens, ik heb net heel de week in Amsterdam gezeten voor opleiding en ik had daar dus geen internet... Ik ben daar ook nog eens flink ziek geworden, en daarbovenop is men 2e versnelling naar de klote, men 3e versnelling half en men dagteller/snelheids dingetje doet het niemeer (erg vervelend...)
Dus ik vrees voor vandaag... Have fun '(
 
Op zaterdag 22 maart 2003 10:04 schreef Jb_khan het volgende:
Jongens, ... Have fun '(
eerste kort verslagje:

fun hebben we (tot hier toe zeker) gehad :} en er komt zodadelijk nog

's ochtends afgesproken , ikkus moest eerst nog werken, dus de bende aan het zoeken in doel... blijkt Arjan al volop aan het stunten :}

tegen de middag ff naar de mac gekacheld (welke, bleek een beetje een vraagteken, gezien we na 4 kms de helft van de groep kwijt waren |(

na de mac met z'n allen een harley-shop binnengestapt }) waar woefiemotard z'n tekeningen aan de man zat te brengen en moeite had om niet met ons te vertrekken

saaaaaaaaaie baan naar holland toe

net over de grens ff pitstop om op de kaart te kijken, terwijl de speelvogel van dienst (Ibuzze) z'n knietje aan de grond probeerde te rijden op een rond punt. Is ook gelukt trouwens.

rustig (hmm..hoewel) toerritje in holland gedaan -s c h i t t e r e n d weer gehad- , colaatje meegepikt in Tholen, waar Arjan weerom een voorproefje heeft getoond van de whieliedag op 06 april

met z'n allen over de snelweg terug naar antwerpen gehobbeld

ikkus ben er ff tussenuit om een ander pak aan te trekken (en het primeurverslag alvast te typen :P ), en binnen een half uurtje gaan we nog de monobike op :9

piccies: volgen , eerst minibike
 
Er is er weer eentje sneller thuis geweest ;)
Inderdaad errug leuke dag gehad, zekers in Doel effe uit de bol kunnen gaan :P
Enkele mm. van m'n sliders gesleten en voldaan van de leuke rit... :}
Morgen zal ik enkele pics posten :)
 
Jepjep, topdag... alles aanwezig... lekker weer, super baantjes en bochtjes, genoten tot en met (ook van Arjan en Ms Stuntie's stuntwerk :} top !)


zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft...(Doel al helemaal :9~ )
 
Trouwens, Monsterman die moet al uuuuuren thuis zijn... waar zijn de PICS dan ??? :) Waarom waarde zo rap weg btw??
 
Bij deze wil ik jullie heel hard bedanken om me moreel te steunen tijdens deze moeilijke tijden,zijnde moeten werken tussen Harley's en dus niet kunnen gaan vlammen en stunten met jullie ....was wel hard....

:} :} :} :} :} :} :} :} :} ;)

Ben toch nog wat wheeliekes gaan trekke daarjuist,effe afreageren ,en heerlijk lawaai van jankende viercilinder tot mij genomen :P
 
Laatst bewerkt:
[me]botje is ook thuis (eigenlijk al van 06.30 uur maar kon nog niet posten)
[/me]


't was een leuke dag met leuke baantjes en we hebben euh rustig gereden ;)

waar blijven de pics ;)

voor de anderen die nu nog gaan minibiken en een stapje gaan zetten in Antwerpen: have fun
 
Terug
Bovenaan Onderaan