MF Flevoland deel XXIV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firegirl

MF veteraan
26 sep 2004
4.676
0
Almere
Welkom op het enige topic van Motor Forum met eigen race team
full


Wat ging hier allemaal aan vooraf...
Dronten, Flevoland
Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor?
Flevoland topic deel 2
Flevoland topic deel 3
Flevoland topic deel 4
Flevoland Topic Deel 5
Flevoland topic Deel 6!
Flevoland topic deel 7
Flevoland topic deel 8
Flevoland topic deel 9
Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10
MF Flevoland...Deel 11
MF Flevoland...deel XII
MF Flevoland deel XIII
MF Flevoland Deel XIV
MF - Flevoland Deel - XV
MF - Flevoland Deel - XVI
MF - Flevoland - Deel XVII
MF - Flevoland - Deel XVIII
MF - Flevoland - Deel XIX
MF - Flevoland - Deel XX
MF - Flevoland - Deel XXI
MF Flevoland deel XXII
MF Flevoland deel XXIII

Agenda
- Tukkertoer
- De wekelijkse vrijdag avond meeting op Spot 1,2 en 3
- Maandag 17 juli Wheely les @Poort
- 22 juli Cuprace Team-FR @Assen
- Maandag 7 augustus Endurance Team-FR @Assen
- 8 Augustus MF Flevo MSL dag @ Zandvoort. Wie gaan er allemaal:
Miertje
main.php

Jack
main.php

Wieggie
main.php

Timbo
main.php

Firegirl
main.php

Mr TXE
04.jpg

Blue-Bird
main.php

CBR600RR Tim
full

Sean
Aphrodite

Wie volgt ?

 
Laatst bewerkt:
8 Augustus Zandvoort

Miertje
Jack
Wieggie
Timbo


Quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:23 schreef Don Yoshi het volgende:
* Yoshi gaat de voorbeeld van Ant volgen


Hallo Jack
Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op dinsdag 8 augustus 2006 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 1.

Je hebt gekozen voor automatische incasso, het inschrijfgeld zal binnen 2 weken van je rekeningnummer ********* afgeschreven worden.
(Zorgt u a.u.b. voor voldoende saldo.)
Pas als je inschrijfgeld is voldaan ben je verzekerd van deelname*

Je hebt een dagverzekering afgesloten voor deze circuitdag.

Het verschuldigde bedrag is €125 (inschrijfgeld) en €49 (verzekeringspremie)

Ongeveer twee weken voor het evenement zul je een programma via de e-mail of post ontvangen.

* Annuleren is tot een maand voor het betreffende evenement mogelijk, binnen een maand voor het evenement ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd, ook als je nog niet betaald hebt !!!

Met vriendelijke groet,

Motorsport Lifestyle



Quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef DR. Wieggie het volgende:
Hallo Martijn
Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op dinsdag 8 augustus 2006 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 4.

Je hebt gekozen voor automatische incasso, het inschrijfgeld zal binnen 2 weken van je rekeningnummer 12345678 afgeschreven worden.
(Zorgt u a.u.b. voor voldoende saldo.)
Pas als je inschrijfgeld is voldaan ben je verzekerd van deelname*

Het verschuldigde bedrag is €125 (inschrijfgeld)

Ongeveer twee weken voor het evenement zul je een programma via de e-mail of post ontvangen.

* Annuleren is tot een maand voor het betreffende evenement mogelijk, binnen een maand voor het evenement ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd, ook als je nog niet betaald hebt !!!

Met vriendelijke groet,

Motorsport Lifestyle


Hallo Tim
Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op dinsdag 8 augustus 2006 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 4.

Je hebt gekozen voor automatische incasso, het inschrijfgeld zal binnen 2 weken van je rekeningnummer 123456 afgeschreven worden.
(Zorgt u a.u.b. voor voldoende saldo.)
Pas als je inschrijfgeld is voldaan ben je verzekerd van deelname*

Het verschuldigde bedrag is €125 (inschrijfgeld)

Ongeveer twee weken voor het evenement zul je een programma via de e-mail of post ontvangen.

* Annuleren is tot een maand voor het betreffende evenement mogelijk, binnen een maand voor het evenement ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd, ook als je nog niet betaald hebt !!!

Met vriendelijke groet,

Motorsport Lifestyle





Wie volgt ?

Wendy :?
 
@ Mier: Ja ik heb ingeschreven maar heb ruzie met internet hier. Dus kan niet de bevestiging posten
 
Ik hou het nog even spannend.... Eerst moet mijn keerring gemaakt worden en dat gaat me toch wel wat eurootjes kosten.... :N

Maar de wil is er!!!!!! :Y
 
Zo eerst een mega quote O-) :P

eens dude ! ik wil me wel inzetten voor dat doel en Team-FR

@ Tim, Wieggie, Ray:
Dus ik kan op de hulp rekenen van Team-FR? :}

waarom groep 1 ? je bent daar te snel voor ...

Beter een grote vis in een kleine vijver dan een kleine vis in een grote vijver :+

Nah geintje, ik wil eerst orienteren op techniek, snelheid komt later nog wel :Y

Brandweer Almere :r :r :r Ben daar gelukkig weg. Ik zit bij de brandweer van het bedrijf waar ik werk. Maar je zou natuurlijk wel contact met ze op kunnen nemen, mocht dit niet lukken dan kan ik via het bedrijf misschien nog iets voor elkaar krijgen.

Jammer, ik dacht misschien kan ik via jou iets (snels) concreets regelen :P

Goed initiatief Jack. Wellicht kunnen we iets voor je doen.

Ook KIKA stond op het programma. Thijs weet jij daar al meer over?

Maar mocht dat niet doorgaan dan kan een ander iets ook altijd. Binnenkort maar even over praten als je m'n rugprotector komt brengen?

Ennuh, ik ga de 8e niet mee. Ben dan aan het zeilen of kanoën op de Loosdrechtse Plassen met aansluitend een vreetpartij. Maar ik zal aan jullie denken als jullie met 30 graden in je leren pak aan het wachten zijn je sessie. (laatste 3 jaar is het 2x 30 graden geweest en 1x 20 met veel regen, weet niet welke je liever wilt hebben)

Ik bel je van de week ff, ben van de weekend weer in Almere :Y
 
zo,

[me]Ice&Frost heeft een drukke week achter de rug :Z
[/me]


Vanochtend project presentatie gehad nadat we vanmorgen vroeg de boel afgemaakt hadden. Docent was tevreden en als het verslag goed is heb ik die punten ook binnen 8-) ( het wordt nog is wat met mij.... )

Ik zie dat 8 augustus de volgende MSL dag is. Ik ga kijken of ik thuis ben, zo ja ga ik me ook inschrijven. ( Dit keer wel Hank ;) )

Voor nu Ciao :W
 
Zo eerst een mega quote O-) :P@ Tim, Wieggie, Ray:
Dus ik kan op de hulp rekenen van Team-FR? :}

ik moet het nog even in de groep gooien maar ga er maar vanuit dat het goedkomt. Kan jij stickers bij hun regelen? Wie weet dat we grote plannen hebben met hun als goed doel maar dat moet ik uitzoeken.
 
Welke groep ?

Wieggie en Timbo zeggen dat ik wel in groep 3 kan, dan kan jij dat dus ook. Ik twijfel nog |(
Heb ff een andere PC opgezocht op het werk. Toch handig dat we met een groep van 6 man een stuk of 30 PC's hebben staan.

Groep 2. Kan altijd nog naar een snellere groep maar vind voorlopig groep 2 nog hard genoeg gaan.

Hallo Wendy
Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op dinsdag 8 augustus 2006 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.
 
Present!
Ook even mijn post uit het vorige topic!

[TIM hier]

Jack, het idee speelt al een tijd in ons hoofd om voor een goed doel te gaan racen. Op deze manier kunnen wij makkelijk een stichting opstarten en sponsors aantrekken. Ik weet niet precies wat wij dan kunnen doen voor dat goede doel maar in ieder geval zorgen voor naamsbekendheid! Misschien is dit wel het goede doel wat wij zoeken! Ik zal het in de groep gooien en de site eens goed bekijken.

Ik ga mij nu even inschrijven op MSL.


eens dude ! ik wil me wel inzetten voor dat doel en Team-FR

Ik weet ook nog wel een goed doel!
Ik zal eens vragen hier of daar wat tegenover kan staan! (qua publiciteit ed)

@Ray: Zie net je vraag: Zie boven dus... Kika zit meer op het AMC, maar hier is vast ook wel een goed doel!
 
Present!
Ook even mijn post uit het vorige topic!Ik weet ook nog wel een goed doel!
Ik zal eens vragen hier of daar wat tegenover kan staan! (qua publiciteit ed)

@Ray: Zie net je vraag: Zie boven dus... Kika zit meer op het AMC, maar hier is vast ook wel een goed doel!

dat zou mooi zijn Thijs :}
 
Zandvoort 8 augustus lekker raggen op het circuit *O* *O* *O*

Miertje
Wieggie
Jack
Timbo
Wendy :9~ :9~ :9~

Circuit Experience (CE)

* Heb je altijd al gedroomd van rijden op een Grand Prix Circuit?
* Heb je nog nooit op een circuit gereden maar zou je dit wel graag willen ervaren?
* Heb je juist veel ervaring en wil je je technieken en rijritme bijhouden?

Motorsport Lifestyle organiseerd circuitdagen waarbij het voor iedereen mogelijk is om op het circuit te rijden. Voor motorrijders die nog nooit op het circuit hebben gereden hebben wij een apart programma samengesteld. Afhankelijk van je ervaring en snelheid wordt je ingedeeld in één van de groepen.

Wie volgt :?
 
Zandvoort 8 augustus lekker raggen op het circuit *O* *O* *O*

Miertje
Wieggie
Jack
Timbo
Wendy :9~ :9~ :9~

Circuit Experience (CE)

* Heb je altijd al gedroomd van rijden op een Grand Prix Circuit?
* Heb je nog nooit op een circuit gereden maar zou je dit wel graag willen ervaren?
* Heb je juist veel ervaring en wil je je technieken en rijritme bijhouden?

Motorsport Lifestyle organiseerd circuitdagen waarbij het voor iedereen mogelijk is om op het circuit te rijden. Voor motorrijders die nog nooit op het circuit hebben gereden hebben wij een apart programma samengesteld. Afhankelijk van je ervaring en snelheid wordt je ingedeeld in één van de groepen.

Wie volgt :?

Die Ant.... Je kan misschien wel een abonnementje nemen op circuit Zandoort ;)

Of misschien mag je je bed er wel neerzetten!!! _O-
 
ik zit dat met me reet in portugal dus ik kan niet. komt er daarna niet nog een dagje op assen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan