MF Flevoland Topic LXVI "Het is tijd voor KKP !!!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Boer Wiegie, dat ding rijdt als de Ammehoela.
Top ding.
Originele batterij in 5 min leeg.
De Ammehoela batterijen in de mietjes stand gaan een uur mee.
Maar als je ze in de Ammehoela-stand zet gaan die dingen zo'n 20 minuten lang 100kmu+.
Wat een power, heel grappig.


slippen en sliden lukt goed ?
 
Meer dan goed.
Ammehoelaslides over gehele parkeerterrein.
Hij gaat niet zo heel goed op tarmac, hij trekt dat spul zo van de grond.

Iemand was benieuwd wat er zou gebeuren als je hem vasthoudt en dan plankstroom geeft.
Helemaal niets.
Tenminste, dat dachten we gisteren.
Vanochtend bleek dat ik mij 2 uur verslapen heb.
Dat heeft vanzelfsprekend nooit iets met drank te maken, dus moest er een andere oorzaak zijn.
Wat blijkt na uitvoerig onderzoek van de windvaantjes op de evenaar?
De aarde is rond dat tijdstip zo'n 100kmu sneller gaan draaien.
 
pas maar op dat je geen artikel 5 krijgt ....




Koos Spee. Nuff said eigenlijk. Maar omdat De Struikrover nu dan toch echt EINDELIJK gaat wieberen, toch maar een mediabreed TMG toedeledokietopic voor deze automotive minkukel. [Zie ook: De Televaag vandaag:] Koos Spee. De Francisco van Jole van het asfalt, de Magnieter aller Magnieters, de Gewillige Beul van het Centraal Justitieel Incassobureau. Koossie Spee, die onder het mom van "dodelijke ongevallen terugdringen" ettelijke miljoenmiljarden binnen sleepte voor De Staat met zijn irritante flitsboetes voor 3 kilometer te hard, op een compleet lege snelweg, om 03:00 uur 's nachts, bij volle maan. Het parmantige baasje Koos Spee, Feldwebel van de Flitsbrigades en de Gatso Khmer, die talloze wachtgelden en graaisalarissen binnenhaalde voor al die graaiende volksvertegenwoordigers en dito patjepeërs in de publieke sector. De loverboy van treinreizend Nederland. Die Koos Spee dus. Goed voor talloze topics en 118 hits op onze eigen GeenStijl Search en dit GSTV-filmpje. Zeg "Koos Spee" en er ontstaat een felgeel aura van haat om het hoofd van menig automobilist. En we zijn nog steeds niet van hem af, heren dames weggebruikers. Koos Spee gaat met verkansie (Mercedes E-klasse + caravan) en daarna *kuch* iets nieuws beginnen. Een soort van adviesburo, waar Koos Spee andere mensen gaat vertellen hoe hard ze wel en niet mogen rijden op a- b- en c-wegen in dit land. www.verkeerdebaas.nl heet de nieuwe toko van Koos. (Voor alle duidelijkheid; Verkeer de Baas - en niet Verkeerde Baas.) Succes ermee, Koos Spee. Mocht u het bijbehorende twitteraccount willen hebben (onmisbare tool in deze tijden van social media). Een acceptgiro van 19 euro t.a.v. een goed doel volstaat.
 
Tja, ik heb El Matadore in het wild mogen zien jagen.
Hij ging in Barcelona de vrouwen te lijf alsof er geen andere mannen bestonden.
De ene na de andere versierde hij.
Ik dacht eerst nog toen hij dat ene mokkeltje versierde dat hij haar moeder wel aan ons zou geven.
Niks daarvan, die pakte hij er gewoon bij.
En terwijl hij zijn pizza at, versierde hij 3 Engelse vrouwen.
Gewoon omdat het kan.

Als ik het niet met mijn eigen ogen gezien had....
 
Wat ook heel bijzonder is, is dat als El Matadore ergens loopt vrouwen spontaan gaan flashen.
Als ik tieten wil zien moet ik de DBQ opstarten.
El Matadore loopt gewoon naar buiten en knipt met zijn vingers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan