MF Flevoland Topic LXVII - Fall

Status
Niet open voor verdere reacties.
EP kan volgens mij beter bij een roddelblad gaan werken... Hoop gebakken lucht. Doen alsof het zeer ernstig is waardoor je het perse wil gaan lezen, dan blijkt dat die gast 91 is geworden... Lekker belangrijk.... not :P
:^
Hij's idd niet in z'n eerste luier gestikt... Maar daarentegen miss wel in z'n laatste :$
 
Laatst bewerkt:
Ok.
Dat ken ik.
Ik zal een zakendelegatie sturen om wat te onderhandelen over biefstukken en wat van die rondborstige bruinharige wulpse dames.
 
A3 zal dat cluppie gaan leiden.
Regel jij ff het eea?

We hebben namelijk wat veel mannen in Ammehoelaië, dus we willen wat vlees kopen.
We hebben een vrij grote voorraad lauwwarme yoghurt.
Daar kunnen we je mee betalen.
 
A3 zal dat cluppie gaan leiden.
Regel jij ff het eea?

We hebben namelijk wat veel mannen in Ammehoelaië, dus we willen wat vlees kopen.
We hebben een vrij grote voorraad lauwwarme yoghurt.
Daar kunnen we je mee betalen.
Lauwwarme yoghurt kan ik prima laten produceren. No trading this way
 
Dat snap ik, maar je kan spiritus lurken uit de fles van een schimmige zwerver,
of je drinkt gedecanteerde wijn van de connaisseurs van Ammehoelaië.

De Ammehoelaiaanse boys zijn de beste.
 
Dat snap ik, maar je kan spiritus lurken uit de fles van een schimmige zwerver,
of je drinkt gedecanteerde wijn van de connaisseurs van Ammehoelaië.

De Ammehoelaiaanse boys zijn de beste.
Don't underestimate my beautiful Argentina....

Mijn Argentijnse wijn behoort tevens tot de beste van de wereld... net zoals mijn koeien... Only the best of the best comes close to "good enough"
 
Argentinië heeft prima wijn, maar de Asociación Argentina de Mujeres vindt de yogur tibio van matige kwaliteit.
Maar geen paniek!

In heel Ammehoelaië wordt er vanaf nu korter gedoucht en zijn de boterhamzakjes in de aanbieding.
 
Argentinië heeft prima wijn, maar de Asociación Argentina de Mujeres vindt de yogur tibio van matige kwaliteit.
Maar geen paniek!

In heel Ammehoelaië wordt er vanaf nu korter gedoucht en zijn de boterhamzakjes in de aanbieding.
Sowieso dient eerst de Ammehoelaiaanse BBQ nog afgewerkt te worden.... tot die tijd kunnen de onderhandelingen beter uitgesteld worden. U meldt zich maar weer als dat eens voor elkaar is.
 
Er zijn ruim 20 miljoen yogur tibio liefhebsters in Argentinië.
De zakjes zijn gevuld tegen de tijd dat Ammehoelaiaanse BBQ openbaar is voor derden.

Stuur alvast wat proefexemplaren op van de 2 Argentijnse vleessoorten, dan stuurt A3 (minister de yogur y productos relacionados) wat zakjes met de post op.
Vergeet de bubbelfolie niet.
 
Er zijn ruim 20 miljoen yogur tibio liefhebsters in Argentinië.
De zakjes zijn gevuld tegen de tijd dat Ammehoelaiaanse BBQ openbaar is voor derden.

Stuur alvast wat proefexemplaren op van de 2 Argentijnse vleessoorten, dan stuurt A3 (minister de yogur y productos relacionados) wat zakjes met de post op.
Vergeet de bubbelfolie niet.
Onderhandelen zal niet gaan gebeuren op deze wijze.... Deze dame is heel goed op de hoogte van enig onderhandelingsmethodes en deze getuigd niet van de juiste... Yogur is niet hetgeen mijn volk nodig heeft vanuit Ammehoela.

Aanvulling: Aangezien mijn meesterlijk geweldig superschip ook al in beslag is genomen... Mensen kunnen gewoon erg slecht tegen hun verlies en krijg je dit soort jaloerse taferelen
 
Laatst bewerkt:
Ammehoelaië is in jouw ogen misschien niet zo goed in onderhandelen, maar feit is wel dat "opeens" je bootje aan de ketting ligt...
 
Laatst bewerkt:
Dat geloof ik graag.
Een tijdje geleden was er een klein probleempje met Leopoldo.
Die zat te mekkeren en wilde een daad stellen.
Dat soort initiatieven waardeer ik op zich wel, alleen is het voor diegene dan wel "luchando una batalla perdida". Toen we de Islas Malvinas weer van hem afpakten is het spreekwoord veranderd naar "luchar contra Ammehoelaië"
 
Bij de weg... Ik DJ bijna iedere vrijdagavond live vanaf een uurtje of 21:30. Stream is te volgen op www.limemusic.nl. Zowel audio als video. Meestal met visuals enzo, maar vanavond gewoon vanaf onze nieuwe rommelzolder (net verhuist :))

Dus mochten er hier deephouse/progressive/trance liefhebbers zijn, check it out zou ik zeggen :)

408649_500294116662311_1036079652_n.jpg


En even liken op FB please :)

Lime Facebook-page

*spam out ;)
 
Begrijp ik het nu goed dat je vindt dat die muziek ik de prullenbak hoort?
Ik wilde het niet zo hard stellen, maar je hebt wel gelijk ;-)
 
Begrijp ik het nu goed dat je vindt dat die muziek ik de prullenbak hoort?
Ik wilde het niet zo hard stellen, maar je hebt wel gelijk ;-)
Nee alleen jouw muzieknrs. ;)
Maar eh als je niet into dit soort muziek bent, ben je natuurlijk vrij niet te luisteren. Wel behoor je natuurlijk zo'n Ammehoeliaans initiatief te steunen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan