MF Flevoland Topic LXVIII

Dat rijd ik al bijna naar de Tango bij station Lelystad-C.
En woon-werk is 55 a 65 km enkele rit, mede afhankelijk van werk plek.
IGG, heb je een Triumph in groene kleur, met sticker?
 
Aprillia sr gt 200 geel
Yamaha Mt 01 OS paars
Yamaha cygnus x blauw
Kawasaki spectre zwart/rood
Kawasaki en500 rood
Yamaha virago in onderdelen

Geen Triumph 😎
 
Je hebt een boel brommerts.
Ik ga naar spot5, schijnt drWiegie ook nog iemand meeneemt.
Tot zo dan.
Oh ja, 7400.
 
Geen idee of het mag, als het niet mag, haal het maar weg.
lelystad heeft al even geen motorzaak meer, en sinds kort, is er weer 1: Motor Metaal Lelystad.
Deze jongen is sinds kort voor zichzelf begonnen voor een paar dagen per week. Je kunt er oa terecht voor onderhoud/ reparaties. Geen aandelen oid. Wil je meer weten, moet je ff googlen.
 
Ruud? De enige die echt fantastisch is in brommerts repareren, is the pope. Je kan ergens anders naar toe gaan, maar dan gaat je brommert stuk, betaal je teveel en gaat je piel niet meer omhoog. Ze kunnen dan wel een stukkke hout meegeven om thuis te spalken, maar dat zal je maîtresse niet accepteren. Daar gaat je geïnvesteerde geld in etentjes en eetbaar ondergoed.
Nou, dus gewoon naar de pope of zijn zoon.
8500
 
Bijna om de hoek. Daarbij krijg je koffie, uitgebreide lunch, dikke bbq en mag je blijven slapen.
Maar meestal haalt ie me brommert, want ik schijn te snurken. Al denk ik dat dat gelogen is, wel drink ik zijn koelkast leeg. Maar of dat nou zo erg is.
 
Al is hij wel verkast, Ruud.
Maar misschien dat als Spot 3,1415927 aanmerken?
Sleutelbloemstraat 25, G28, 7322 AJ Apeldoorn
 
Eindelijk weer droog onder de wieltjes.
Het is bmw nog niet gelukt het geadverteerde gratis onderhoud vinkje aan te zetten.
9000.
 
Al is hij wel verkast, Ruud.
Maar misschien dat als Spot 3,1415927 aanmerken?
Sleutelbloemstraat 25, G28, 7322 AJ Apeldoorn
We zijn deze week verhuisd van de SleutelBloemstraat naar de Tweelingenlaan 32c
7324am Apeldoorn.
OFFICIEEL!

15 en 16 april tussen 12:00 en 16:00 (op Zaterdag en Zondag) houden wij een opening op onze nieuwe locatie. Je kunt dan inzicht krijgen in wat we doen of gaan doen in de toekomst.

Je kunt genieten van een lekkere kop koffie, thee of wat fris met een kleine lekkernij. Ook kun je natuurlijk nieuwe mede-motorrijders ontmoeten, een leuke en gezellige bonus.

Ons nieuwe adres luidt als volgt: Tweelingenlaan 32c, 7324AM te Apeldoorn.

Gelieve vóór 14 april even aanmelden door middel van een E-mail te sturen naar: rgtuningmotoren@gmail.com, dan kunnen wij rekening houden met de benodigde boodschappen. Laat ook weten op welke dag je komt.

Zien we jullie dan?!

Met vriendelijke groet,

Kevin & Ruud Groeneveld van RG Tuning Motoren.
 
Ruud? De enige die echt fantastisch is in brommerts repareren, is the pope. Je kan ergens anders naar toe gaan, maar dan gaat je brommert stuk, betaal je teveel en gaat je piel niet meer omhoog. Ze kunnen dan wel een stukkke hout meegeven om thuis te spalken, maar dat zal je maîtresse niet accepteren. Daar gaat je geïnvesteerde geld in etentjes en eetbaar ondergoed.
Nou, dus gewoon naar de pope of zijn zoon.
8500
We halen en brengen natuurlijk de motor
 
*O* *O* *O* *O* *O*
Leve het nieuwe pand en de vriendelijke uitnodiging van Ruud RG Tuning.
Er wordt weer goed weer verwacht voor komend weekend, wat buitjes (meeste valt er sowieso naast) en een aangenaam rijtemperatuurtje van 25 a 30 graden.8-)
<zaterdag 13 + zondag 15, you do the math" >
:]Toertje? Spot X?
*O**O**O**O**O*
 
Z
*O* *O* *O* *O* *O*
Leve het nieuwe pand en de vriendelijke uitnodiging van Ruud RG Tuning.
Er wordt weer goed weer verwacht voor komend weekend, wat buitjes (meeste valt er sowieso naast) en een aangenaam rijtemperatuurtje van 25 a 30 graden.8-)
<zaterdag 13 + zondag 15, you do the math" >
:]Toertje? Spot X?
*O**O**O**O**O*
O gaaf zijn of jullie weer eens te zien en te spreken😍
 
De lente komt eraan... Tulpenvelden beginnen te bloeien
20230414_195414.jpg
20230414_195541.jpg
 
Volgende keer wellicht, pope, heb graties onderhoud...denk ik.

Was vandaag ff bij goedhart.
Die moeltiestrada vind ik wel geinig. Net iets meer koppel.
Maar ze hebben ook een superdude, de naam is top, brommertechnisch ook, maar ik vind het wel vreemde koplampies.
En eigenlijk wil ik een gs, maar die nieuwe komt maar niet.
Dus krijg offerte moeltistrada voor de inruil.
Denk dat inruil zo laag is dat ik gratis een jaar erbij kan rijden...

10.000
 
Toch bizar dat de ene dealer 3500 verschilt kwa inruil dan de andere.
Iedereen moet eten, maar daar hoeft toch van mijn geld geen fles Domaine Leroy Musigny Grand Cru bij?
Maar goed, of de prijs gaat iets beter, of Prutsovic tuft nog een stukkie door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan