MF Flevoland Topic LXVIII

Martin ben ik paar keer geweest en idd geen onaardige zaak maar waarom is het voor jullie een "goede" zaak om je beestje te laten onderhouden.......?
 
Bij martin doen ze prima onderhoud.
Heb zelf geen goede ervaringen bij A6 motoren.
Ook goede ervaringen bij RG.

Waar het bij mij om gaat: heldere communicatie, doen wat je zegt en andersom, openheid van zaken en uiteraard goede technische kennis. :)
 
Laatst bewerkt:
Ben bij beide geweest (Martins en A6 - waarvan de eigenaar trouwens ook Martin heet, om het makkelijk te houden...) en vond A6 ietsje chaotischer maar veel klantvriendelijker. Meer een ouderwets gezellige motorzaak zegmaar, ipv een modern glazen huis.

Toen ik iets kleins nodig had werd ik door de ene Martin nors behandeld, maar A6 deed ook voor iets kleins gewoon z'n stinkende best voor je, terwijl ik toen nog niet eens een vaste klant was. Daar scoor je punten mee bij mij en dan kom ik dus terug, ook als het wel geld kost. Tot nu toe geen spijt van gekregen.

Misschien ook een keuze die een beetje van je budget afhangt.
 
ik ben na jaren van afwezigheid op de straat, met een motor wel te verstaan, weer op het asfalt te vinden! :]

full
 
...ff dit topic zo voor de zomervakantie ff uit de motteballen gehaald.

Ik heb net voor een paar weken terug de soes weer eens bereden. Was na een jaar weer ff wennen :P Ik had de oude belgische modder kunnen laten zitten. Het zit er inmiddels weer op })

Nog meer oudgedienden die een gemotoriseerde 2 wieler bestuurd hebben?

grt
Marcel
 
Ahhh kijk es aan. Jij :] nog steeds op het circuit? :} Ik las een poos geleden dat steeds meer mensen er mee stopten.

Sterker nog, ik heb maandag de ZAC gewonnen (de 600 klasse). Twee keer eerste :)

Ik maak steeds nieuwe vrienden Marcel, dan stoppen er weer een paar maar er komen altijd weer nieuwe terug.
 
Goedenavond, leeft de boel hier nog een beetje?
Ik heb na 8 jaar motorloos weer een 2wieler gekocht...
Nog oude bekenden hier die nog te vinden zijn bij de carpool A-Buiten?
 
Er wordt nog druk gebrommert hoor.
Al moet je wel snel zijn, want ik verlies iedereen altijd uit het oog.
Dus ben ik maar gestopt eerst naar spot1 te gaan en ga ik nu direct door naar Spot5.

Ik spreek iedereen nog vrijwel dagelijks, dus even een update voor je:
A3 had last dat ie de weg altijd kwijt raakt, dus woont ie nu op een eiland.
Wiegie heeft ontdekt waarom niemand hem begreep. Bleek dat ie een heel andere taal sprak. In dat land is ie dan maar gaan wonen.
El Presidente rookt zijn sigaartjes in de carib onder beschermt toezicht.
Lunatic is zijn band aan het vervangen, is door wat glas gereden.
Marjo heeft een baard en een helm zonder hoorns, want dat was een misvatting.
Superjoop zit ergens te pilsen.
Tyl rijdt in de zac iedereen aan barrels.
Vray zorgt dat een plakboekie gemaakt kan worden.
Ozzy regelt gereedschap om benen te amputeren.
Hank is dagelijks bezig met dingen te hanken die gehankt dienen te worden.

En de rest ken je.
 
El Presidente woont in de Carib, ik woon gewoon nog steeds in spot5

En Hank, waarom moet je nou weer alles aan de grote klok hangen.
Dat ik belegen ben weet iedereen, maar niet dat ik zo oud ben dat ik meer kwaaltjes heb dan er in het bejaardencentrum ooit geheerst heeft. En gek ben ik niet. Ook niet schizofreen, belachelijk, dom, getikt, idioot, krankzinnig, maf, mal, mallotig, onnozel, onverstandig, raar, redeloos, stom, verstandeloos of zot.
Psychologen hebben het namelijk ook wel eens mis hoor!
 
El Presidente woont in de Carib, ik woon gewoon nog steeds in spot5

En Hank, waarom moet je nou weer alles aan de grote klok hangen.
Dat ik belegen ben weet iedereen, maar niet dat ik zo oud ben dat ik meer kwaaltjes heb dan er in het bejaardencentrum ooit geheerst heeft. En gek ben ik niet. Ook niet schizofreen, belachelijk, dom, getikt, idioot, krankzinnig, maf, mal, mallotig, onnozel, onverstandig, raar, redeloos, stom, verstandeloos of zot.
Psychologen hebben het namelijk ook wel eens mis hoor!

Fijn te lezen dat je nog niets veranderd bent _O-
 
Dat is leuk. Er is wat leven hier. Ik heb al lang niemand gesproken.
Zelf ook weinig tijd gehad. Druk met onroerend goed, werk en gezin. Ik ben sinds 2 weken weer papa *D *D Weer weinig slaap en veel, heel veel luiers nu :X :X

grts
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan