MF Flevoland Topic LXVIII

Lelytown is minder druk en kun je gewoon zitten. Je mag ook de El Presidente plek nemen, tenminste als ik er niet ben dan.

Voor hoeveel moet ik eigenlijk een Duc s4r, 2007, zwart met witte streep en wielen, blèèèèèrpijpen, 6.000km, staat 2 jaar stil,
accu leeg, rijdend weggezet, schadeloos, nog bereden door El Presidente, te koop zetten?
 
Tsja, te koop, afgeragd hok, ruim 10 jaar oud, start weer eens niet, Italiaanse makelaardij, is we bekeken dooor "l Papa", maar toch wel flink uhm, gebruikt....
 
Vaak geldt afschrijving in 5 (vijf) jaar, maar voor onroerende goederen, met artistieke en historische waarde gelden andere parameters.

Deze is wel erg lastig.
 
Was ff bij de pope. De koffie is hemels in vatigááánstad. Vanzelfsprekend met een sloot blijwater erbij. De pope gaat me brommert helemaal fixen. Dus kan ik hem zelfs werkend verpatsen. Maar ja, dan ga ik er een stukkie op rijden en dan vind ik het leuk en dan vergeet ik hem weer in de schuur...

Ach ja, het was wel weer grappig om de pope te zien, de verhalen over zoonlief (die nu met literbakken racet over bijna de hele wereld).
En het is ook wel bizar dat RG tuning als enige motorzaak in Almere, Flevoland, Naarden, Bussum, Weesp en omstreken zo gewoon is gebleven.
Oh ja, heb beloofd dat als jullie ook even langs gaan, een pak koekies meenemen.
Vindt ie lekker, gaat ie van knorren.
 
De Pope heeft afgelopen week ook mijn monster gemaakt. Gisteren een rondje gereden en op de koffie geweest bij Miertje :)
 
Dag allen, ik heb een nieuwe achterband nodig (mijn brommert dan). Waar kan ik het beste heen in Almere?

Is 2Tires wat?
 
Best prima daar. Maar als je het perfect wilt moet je naar RG tuning. Je veiligheid is toch best belangrijk, niet?
 
The Pope van Vatigááááánstad heeft de brommert weer gefixed.
Geen gezeik, gewoon in 1 dag!
Vanzelfsprekend weer wat extra bij getuned.
Schijnt dat de brommert nu nog iets sneller, luider, stabieler en scherper rijdt.
Daarbij ook schoner en zuiniger, want The Pope is milieuvriendelijk.

Enige waar the Pope niet milieuvriendelijk in is, is lichtvervuiling.
Samen met Revin Kevin kwam hij de brommert halen.
's Nachts konden we goed zien waar the Pope gelopen had, de straat was daar namelijk verlicht.
Op zich geen probleem, maar die zeikerts van GL zitten te mekkeren dat het dan 's nachts niet meer donker is.

Maar goed: morgen pruttelt El Presidente weer rond op zijn brommertje.
Dus graag links inhalen, niet toeteren (daar schrik ik van) en wel zwaaien graag (als je hetzelfde merk rijdt en een medegelovige bent).

Oh ja, als je geen medegelovige bent en niet naar RG Tuning gaat (Argonweg Almere), dan ben je gewoon een dropvetert.
 
Zondag, dus even lekker bezig zijn.
Hellumpie schoongemaakt, viziertje vrijwel vliegvrij. Zover het gootsteendoekie het wegkreeg.
Handschoenen gepakt, lederen pak an, laarzen aan, funpak weer uit, lederen motorpak aan, brilletje op en vol goede moed naar de brommert.
Helaas ik zag in de verte soort van wolk die wellicht regen kan geven.
Dus de brommert maar laten staan en nu lekker in me leren pakkie een beetje het internet volspammen.

Volgende week weer nieuwe kans.
 
Zondag, dus even lekker bezig zijn.
Hellumpie schoongemaakt, viziertje vrijwel vliegvrij. Zover het gootsteendoekie het wegkreeg.
Handschoenen gepakt, lederen pak an, laarzen aan, funpak weer uit, lederen motorpak aan, brilletje op en vol goede moed naar de brommert.
Helaas ik zag in de verte soort van wolk die wellicht regen kan geven.
Dus de brommert maar laten staan en nu lekker in me leren pakkie een beetje het internet volspammen.

Volgende week weer nieuwe kans.

sommige dingen veranderen nooit, _O-
 
The Pope van Vatigááááánstad heeft de brommert weer gefixed.
Geen gezeik, gewoon in 1 dag!
Vanzelfsprekend weer wat extra bij getuned.
Schijnt dat de brommert nu nog iets sneller, luider, stabieler en scherper rijdt.
Daarbij ook schoner en zuiniger, want The Pope is milieuvriendelijk.

Enige waar the Pope niet milieuvriendelijk in is, is lichtvervuiling.
Samen met Revin Kevin kwam hij de brommert halen.
's Nachts konden we goed zien waar the Pope gelopen had, de straat was daar namelijk verlicht.
Op zich geen probleem, maar die zeikerts van GL zitten te mekkeren dat het dan 's nachts niet meer donker is.

Maar goed: morgen pruttelt El Presidente weer rond op zijn brommertje.
Dus graag links inhalen, niet toeteren (daar schrik ik van) en wel zwaaien graag (als je hetzelfde merk rijdt en een medegelovige bent).

Oh ja, als je geen medegelovige bent en niet naar RG Tuning gaat (Argonweg Almere), dan ben je gewoon een dropvetert.


Ik verlicht soms hele straten :-)
Vooral straten waar El Presidente gaat rond touren op de heilig verklaarde Ducati El montstro
 
Terug
Bovenaan Onderaan