MF Flevoland Topic LXVIII

Beste mede motorrijders,

Dit jaar is er geen Tulpenroute in onze provincie. Dat wil echter niet zeggen dat er geen tulpenvelden zijn.
Ik heb vandaag een rondje gedaan en wil jullie even laten meegenieten van al het moois wat er nog is, ondanks de crisis.
Ik wens jullie goede paasdagen en hou het gezond en veilig.

IMG_0859.JPGIMG_0861.JPGIMG_0862.JPGIMG_0863.JPGIMG_0864.JPGIMG_0867.JPGIMG_0868.JPGIMG_0869.JPGIMG_0870.JPGIMG_0854.JPGIMG_0860.JPG
 
Moghuh! Hoes’t?

Alweer een jaar verder. 10R verkocht en intussen verhuisd en kleine dame op komst. Toch kriebelt het en ben ik stiekem de verkoop-sites aan het afspeuren naar een oude bekende.
 
:W:W
Moghuh! Hoes’t?

Alweer een jaar verder. 10R verkocht en intussen verhuisd en kleine dame op komst. Toch kriebelt het en ben ik stiekem de verkoop-sites aan het afspeuren naar een oude bekende.
Sorry voor het storen, Oma.O-)

Loopt wel storm hier, inderdaad.
Volgens mij nog steeds meer rijden dan posten, die Flevolanders.

HI V-Ray! :W

Weer op zoek naar die Duke, of die mooie zx9?
 
Huh, zelfs Oma komt hier niet meer?

Gisteren wel heel veel motorrijders ezien, zowel in ons mooie Flevoland als in de diverse naburige provincies. Blijkbaar iedereen weer uit de winterstand opgestaan. :]
 
Daar leek het inderdaad op, Weer lekker veel motoren op de weg zoals dat hoort!
Als zelfs de vrouw zin heeft om mee te gaan is de winter officieel voorbij.

Heb gedurende de winter toch die blauwe Honda van een paar post eerder in de tulpen kunnen spotten naar mijn idee, @PetervM ?
 
Huh, zelfs Oma komt hier niet meer?

Gisteren wel heel veel motorrijders ezien, zowel in ons mooie Flevoland als in de diverse naburige provincies. Blijkbaar iedereen weer uit de winterstand opgestaan. :]
maak jij ook maar even wat kilometers, was idd druk gisteren, hartje winter. Best uniek.
 
Daar leek het inderdaad op, Weer lekker veel motoren op de weg zoals dat hoort!
Als zelfs de vrouw zin heeft om mee te gaan is de winter officieel voorbij.

Heb gedurende de winter toch die blauwe Honda van een paar post eerder in de tulpen kunnen spotten naar mijn idee, @PetervM ?
@Jahomoto Je hebt me inderdaad kunnen spotten deze winter. Ik rij gewoon zolang het niet glad is. En mijn blauwe boefje is mijn dagelijkse vriend op de weg van en naar mijn werk :]. Ondertussen kijk ik goed rond om te zien waar de tulpenvelden 🌷🌷🌷 dit voorjaar zijn in het mooie Flevoland. Als het zover is post ik wel een route zodat er meer mensen ( bijvb @inSaNo ) van kunnen genieten als de tulpenroute weer niet doorgaat.
Ik wens iedereen een mooie lente en veel motorrijgenot.
Morgen ga ik met mijn broer een stukje toeren over de Veluwe.
 
Beste mede motorrijders,

Dit jaar is er geen Tulpenroute in onze provincie. Dat wil echter niet zeggen dat er geen tulpenvelden zijn.
Ik heb vandaag een rondje gedaan en wil jullie even laten meegenieten van al het moois wat er nog is, ondanks de crisis.
Ik wens jullie goede paasdagen en hou het gezond en veilig.

Bekijk bijlage 1485264Bekijk bijlage 1485266Bekijk bijlage 1485268Bekijk bijlage 1485269Bekijk bijlage 1485270Bekijk bijlage 1485271Bekijk bijlage 1485272Bekijk bijlage 1485273Bekijk bijlage 1485274Bekijk bijlage 1485267Bekijk bijlage 1485265
Kwam toevallig in dit topic terecht. Geboren en getogen in Lelystad, mag ik dit topic wel volgen toch? Vorig jaar (mei) mijn nieuwe motor wezen showen bij mijn ouders en kwam onderweg in de polder ook mooie tulpenvelden en gele koolzaad tegen. 🏍️8-) 😍🌷
IMG_20200419_165309.jpg
IMG_20210228_124118.jpg
IMG-20200419-WA0023.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Beste mede motorrijders,

Dit jaar is er geen Tulpenroute in onze provincie. Dat wil echter niet zeggen dat er geen tulpenvelden zijn.
Ik heb vandaag een rondje gedaan en wil jullie even laten meegenieten van al het moois wat er nog is, ondanks de crisis.
Ik wens jullie goede paasdagen en hou het gezond en veilig.

Bekijk bijlage 1485264Bekijk bijlage 1485266Bekijk bijlage 1485268Bekijk bijlage 1485269Bekijk bijlage 1485270Bekijk bijlage 1485271Bekijk bijlage 1485272Bekijk bijlage 1485273Bekijk bijlage 1485274Bekijk bijlage 1485267Bekijk bijlage 1485265
Kwam toevallig in dit topic terecht. Geboren en getogen in Lelystad, mag ik dit topic wel volgen toch? Vorig jaar mijn nieuwe motor wezen showen bij mijn ouders en kwam onderweg in de polder ook mooie tulpenvelden en koolzaad tegen. 🏍️8-) 😍🌷
IMG_20210228_124118.jpg
IMG_20200419_165325.jpg
IMG-20200419-WA0023.jpeg
 
Leuke brommer hoor! Veel goede kilometers gewenst! :]
Thx! Het is mn 2e fiets. Hiervoor had ik een Vstrom, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze veel plezieriger vind rijden. Wendbaarder en lekkere power (maar dat mag ook wel van een overstap van 650 naar 1250 ;)) Verder superblij met de kofferset, want nu kan ik eindelijk mijn kampeerdroom waarmaken. Normaal gesproken rijd ik zonder koffers, vind ik net wat plezieriger rijden.
 
Thx! Het is mn 2e fiets. Hiervoor had ik een Vstrom, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze veel plezieriger vind rijden. Wendbaarder en lekkere power (maar dat mag ook wel van een overstap van 650 naar 1250 ;)) Verder superblij met de kofferset, want nu kan ik eindelijk mijn kampeerdroom waarmaken. Normaal gesproken rijd ik zonder koffers, vind ik net wat plezieriger rijden.
Zo.n 1250 is heel fijn om mee te rijden hoor
 
Wow zoveel posts in 1 week. En dan was ik ook nog op de koffie bij Anton afgelopen vrijdag...
 
Ik heb vanuit de organisatie begrepen dat de tulpenroute dit jaar door gaat. dat scheelt weer om een route te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan