MF Flits Weekend

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.363
55
51
Oss
www.habbiebabbie.net
DISCLAIMER: dit is uitsluitend voor MF Weekend (ex)deelnemers en/of geïnteresseerden of eventuele inlikkers .

flash-gordon-06.jpg

Flitsweekend: een ultra kort voor het daadwerkelijk weekend geplant weekend.

De afspraak: op de eerstvolgende DONDERDAG waarop door het NOS acht-uur journaal een weekend voorspeld word met temperaturen 20+ en GEEN REGEN gaan we op vrijdagavond naar een hotel[1] en komen zondagavond weer terug. Wat daartussen gebeurt is geheim.

[1] Boele, Zur Post of Sonnenblick

Deelnemers (altijd onder voorbehoud; je beslist op die donderdag of je wel of niet gaat):
  1. KingCoder
  2. Sjimmie
  3. Channie83
  4. Sassette
  5. ScubaRider
  6. Eddytoo

Laatst bewerkt:

Channie83

MF'er
26 mrt 2018
56
12
Alkmaar
De kans dat ik mee kan is niet heel groot aangezien ik de meeste weekenden moet werken... maar niet geschoten is altijd mis, dus gooi mij er maar bij 😁

JorisK

MF veteraan
Donateur
16 jan 2005
5.347
101
38
Bergen op Zoom
www.kemperman.nl
Haha Flash Gordon, goeie ouwe tijd. Dit heb ik op de MSX-2 gespeeld, ik was toen 10 denk ik. En bedankt nu voel ik me gelijk oud en ben nu depressief ;( :P

Edit: Ik heb niet gigantisch veel bewegingsruimte deze maanden maar kijk het aan. Het lijkt me fantastisch de ouwe garde weer te zien. :P

Laatst bewerkt:

Hansss

MF veteraan
24 feb 2005
7.945
15
Koedijk
Haha Flash Gordon, goeie ouwe tijd. Dit heb ik op de MSX-2 gespeeld, ik was toen 10 denk ik. En bedankt nu voel ik me gelijk oud en ben nu depressief ;( :P

Edit: Ik heb niet gigantisch veel bewegingsruimte deze maanden maar kijk het aan. Het lijkt me fantastisch de ouwe garde weer te zien. :P

Niet blijven dromen: gewoon doen. Wij zijn zo fantastisch O-) *O* 8)7