MF Flits Weekend

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
DISCLAIMER: dit is uitsluitend voor MF Weekend (ex)deelnemers en/of geïnteresseerden of eventuele inlikkers .

flash-gordon-06.jpg


Flitsweekend: een ultra kort voor het daadwerkelijk weekend geplant weekend.

De afspraak: op de eerstvolgende DONDERDAG waarop door het NOS acht-uur journaal een weekend voorspeld word met temperaturen 20+ en GEEN REGEN gaan we op vrijdagavond naar een hotel[1] en komen zondagavond weer terug. Wat daartussen gebeurt is geheim.

[1] Boele, Zur Post of Sonnenblick

Deelnemers (altijd onder voorbehoud; je beslist op die donderdag of je wel of niet gaat):
  1. KingCoder
  2. Sjimmie
  3. Channie83
  4. Sassette
  5. ScubaRider
  6. Eddytoo
 
Laatst bewerkt:
De kans dat ik mee kan is niet heel groot aangezien ik de meeste weekenden moet werken... maar niet geschoten is altijd mis, dus gooi mij er maar bij 😁
 
Haha Flash Gordon, goeie ouwe tijd. Dit heb ik op de MSX-2 gespeeld, ik was toen 10 denk ik. En bedankt nu voel ik me gelijk oud en ben nu depressief ;( :P

Edit: Ik heb niet gigantisch veel bewegingsruimte deze maanden maar kijk het aan. Het lijkt me fantastisch de ouwe garde weer te zien. :P
 
Laatst bewerkt:
Haha Flash Gordon, goeie ouwe tijd. Dit heb ik op de MSX-2 gespeeld, ik was toen 10 denk ik. En bedankt nu voel ik me gelijk oud en ben nu depressief ;( :P

Edit: Ik heb niet gigantisch veel bewegingsruimte deze maanden maar kijk het aan. Het lijkt me fantastisch de ouwe garde weer te zien. :P


Niet blijven dromen: gewoon doen. Wij zijn zo fantastisch O-) *O* 8)7
 
Is dit hét Flitsweekend topic?
Nee dat gebeurt echt in Whatsapp. Maar als je mee wil doen dan mag dat; stuur me je telefoonnummer via een pb'tje en ik voeg je toe. Nieuwe mensen vinden we ALTIJD leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan