MF goes Winter Efteling

Nemen we een arrangement?

  • *Vervallen*

    Stemmen: 3 13,6%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 1 4,5%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, geen arrangement

    Stemmen: 18 81,8%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn gelukkig geen buren, dus leef je uit!! ;)

ps. je moet wel een teringeind rijden vanuit Assen. Blijf je pitten in de buurt of ga je gewoon vroeg vertrekken :?

mijn buren vinden me toch al vreemd :X

maar 3 uurtjes rijden hoor ;)
denk dat we vroeg vertrekken. ach, we zijn wel wat gewend ;)
 
Hey Guls, leuk idee joh! :}

Ik wil wel mee en de datum maakt mij niet zoveel uit... als het maar niet 9 januari is... voor de rest ga ik mee met de meerderheid.
 
Morgen mensen 8-)

Ce moi wilt ook wel mee :P en geloof dat ik Daniel ook wel kan overhalen :X
Alleen 1 ding, kan niet zingen/schaatsen :X
Zal proberen Rifhster.jr mee te nemen ;) want aspirant leden mogen toch ook wel komen?

p.s hoor de datum wel, kan ik alvast verlof gaan opvragen 8-)


Greetz Rifhster
 
Morgen mensen 8-)
Ce moi wilt ook wel mee :P en geloof dat ik Daniel ook wel kan overhalen :X
Alleen 1 ding, kan niet zingen/schaatsen :X
Zal proberen Rifhster.jr mee te nemen ;) want aspirant leden mogen toch ook wel komen?

p.s hoor de datum wel, kan ik alvast verlof gaan opvragen 8-)

Greetz Rifhster

Verlof aanvragen :?
Volgens mij wordt dit een nationale feestdag, hoor ;)
 
Morgen mensen 8-)

Ce moi wilt ook wel mee :P en geloof dat ik Daniel ook wel kan overhalen :X
Alleen 1 ding, kan niet zingen/schaatsen :X
Zal proberen Rifhster.jr mee te nemen ;) want aspirant leden mogen toch ook wel komen?

p.s hoor de datum wel, kan ik alvast verlof gaan opvragen 8-)


Greetz Rifhster

Ik wil jullie laten stemmen tot medio oktober of eind oktober :X O-)
Dus stemmen maar :P

Enne je mag zoveel mf-ers meenemen en overhalen als je wilt ;) :+


@Tensive: MF-meetingdagen moet je ook zien als een officiele feestdag alleen de dagen/tijden staan niet vast :X
 
No way dat ik mijn motor daar voor de 'deur' van het park zet!
Daarom ga ik ook met de auto ;)


@Tensive: MF-meetingdagen moet je ook zien als een officiele feestdag alleen de dagen/tijden staan niet vast :X
Ja, ik zie ze ook als officiele feestdag :) . Alleen de rest van Nederland is het niet altijd met mij eens, raar genoeg :P . Zullen we op het Binnenhof gaan demonstreren om van deze 'officiele feestdagen' vrolijk 'nationale feestdagen' te maken?
Als ze onze eisen niet willen inwilligen dan zullen wij ze een sanctie opleggen door Janice daar elke dag "Last Christmas" van Wham te laten zingen (aan hun bureau's). ;)

Ik ga ook wel mee :]
Hou alleen een slag om de arm wat betreft de datum ivm de skivakantie })

Och, die skivakantie kun je nog altijd wel doen :P
 
Ja, ik zie ze ook als officiele feestdag :) . Alleen de rest van Nederland is het niet altijd met mij eens, raar genoeg :P . Zullen we op het Binnenhof gaan demonstreren om van deze 'officiele feestdagen' vrolijk 'nationale feestdagen' te maken?
Als ze onze eisen niet willen inwilligen dan zullen wij ze een sanctie opleggen door Janice daar elke dag "Last Christmas" van Wham te laten zingen (aan hun bureau's). ;)Och, die skivakantie kun je nog altijd wel doen :P


:^ Eens per jaar in 9 mei MF MEGAmeeting officiele feestdag... I'm in :] :}


:X Gek he maar sneeuw MET bergen gaat toch voor op (kunst)sneeuw op de kaatsheuvel ;)
 
:)

Nu het op een zondag blijkt te zijn kom ik wsnl ook wel. Welke dag maakt me niet uit.

(alleen bindt ik geen latten of ijzers onder m'n schoenen B| )
 
Morgen mensen 8-)

Alleen 1 ding, kan niet zingen/schaatsen :X



Greetz Rifhster

ik ook niet hoor ;)
doe mee voor de special effects :X

hoorde trouwens net op het nieuws dat er een aanslag werd voorbereid op de efteling :o ging niet door omdat ze het op tijd doorkregen.....
ach, dat maakt alles extra spannend toch :? :P
 
Laatst bewerkt:
WTF :o

meen je niet


helaas. was echt op de radio om 11 uur......
maar weerhoud het je ervan om wel te gaan?

ben allang blij dat ze erachter kwamen. al die kinderen die daar rond lopen.....
wat hebben die terroristen toch. waarom nou een pretpark...mensen en kinderen gaan daarheen voor een gezellig dagje uit. traumatisch. maar goed dat schijnt nou net de bedoeling te zijn geloof ik he :?
zijn vast gekneusde zieltjes die vroeger te weinig lol mochten hebben en nu een ander het niet gunnen B| stelletje oekels B|
 
heeee cool nieuwe efteling atractie terroristen land.

kom ongschonden van punt a naar punt b zondar dat je wortd opgeblazen beschoten of gegijzeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan