MF goes Winter Efteling

Nemen we een arrangement?

  • *Vervallen*

    Stemmen: 3 13,6%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 1 4,5%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, geen arrangement

    Stemmen: 18 81,8%
  • *Vervallen*

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over 6 uur eruit? Wij (Barbie en ik) worden om 09.00 opgehaald.. Mijn motor is kaduuk (ketting ligt eraf), dus gaan we met de auto..

Even uitrekenen.. kwartier snoozen, kwartier douchen, kwartier ontbijten.. En dan nog eten klaarmaken om mee te nemen.. Opstaan rond 08.00.. Dus das over 5 uur en 30 minuten.. Nouja, het bier smaakte weer en de avond was fantastisch.. morgen dan maar met een verrot hoofd op de foto.. :)

Welterusten voor nu en ik ben benieuwd hoe het morgen gaat worden.. :)
 
Over 6 uur eruit? Wij (Barbie en ik) worden om 09.00 opgehaald.. Mijn motor is kaduuk (ketting ligt eraf), dus gaan we met de auto..

Even uitrekenen.. kwartier snoozen, kwartier douchen, kwartier ontbijten.. En dan nog eten klaarmaken om mee te nemen.. Opstaan rond 08.00.. Dus das over 5 uur en 30 minuten.. Nouja, het bier smaakte weer en de avond was fantastisch.. morgen dan maar met een verrot hoofd op de foto.. :)

Welterusten voor nu en ik ben benieuwd hoe het morgen gaat worden.. :)
Kun je ook naar een verrot hoofd van de fotograaf kijken.
Tot straks.
 
Goedemorgen, iedereen al wakker of nog in dromenland??
Wordt opgehaald en dan rustig die kant op tuffen met onderweg 2 pitstops om nog wat mf-ers op te pikken.
Tot straks!!!

Grtzz daniel
 
Goede morgen iedereen :P

Kep iets weer goed geregeld, en krijg als beloning een schop onder mn komt zometeen B|
Bel ik motorgek op, met het nieuws dat we hem over 1.5 uur komen ophalen, is het nog niet goed... Belde hem wakker, Dat was ook mn bedoeling, maar dat boeit niet O-) :X


Zo guls gaat zo ff snel ontbijten en... en... en... daarna... daarna weet ik het niet meer :?
TOT ZO :9
 
Hé? Was dat de wekker?

Ohjajoh, meld zich voor dienst.. ik ben er klaar voor !! ik ben er klaar voor !! ik ben er klaar voor !! ik ben er klaar voor !! ik ben er klaar voor !!
 
[me]Elleuh gaat zometeen een lekkere warme douche nemen en is er dan helemaal klaar voor
[/me]


dit zijn geen tijden op zondag
 
Huh, wat doe ik hier nu in 1 keer......... Hmmm maagje voelt gevuld aan dus ik zal al ontbeten hebben. Dat betekent dat ik wakker ben, althans aanwezig ben. Zo maar ff aankleden en dan gaan we maar rijden. CU @ de Efteling.
 
grrrrrr... ik ben 1 accu van mijn camera krijt :(

Kom op zeg, komt wel een filmpie he of niet van vandaag door jou gemaakt? O-)


[edit]
Owja jongens we kennen allemal het nummer van wham he :)
Duz zometeen uit volle bort iedereen... LAST CHRISTMAS, I GAVE YOU MY HEART, BUT THE VERY NEXT DAY, YOU GAVE IT AWAY! THIS YAER TO SAVE ME FROM MF, I GAVE MY HEART TO SOMEONE SPECIAL :+
[/edit]
 
Kom op zeg, komt wel een filmpie he of niet van vandaag door jou gemaakt? O-)


[edit]
Owja jongens we kennen allemal het nummer van wham he :)
Duz zometeen uit volle bort iedereen... LAST CHRISTMAS, I GAVE YOU MY HEART, BUT THE VERY NEXT DAY, YOU GAVE IT AWAY! THIS YAER TO SAVE ME FROM MF, I GAVE MY HEART TO SOMEONE SPECIAL :+
[/edit]

Het wordt dit jaar een natte kerst, in plaats van een witte.. B|
 
Ff in mn eerste post gekeken voor de cijfers:

In totaal hebben er zich: 114 mensen aangemeld :)
In totaal hebben er zich: 24 mensen afgemeld :(
In totaal komen er volgens mn lijst: 90 mensen :}

waarvan:

8 mf-koppels
1 mf date, dat niet bekend is :X
3 mf fotograven
21 mf dames
52 mf heren
17 mensen als aanhang (maar er komen meer als aanhang 8-)
thnx to: Triker en Mr Shy Guy )

Volgende cijfers wil ik vandaag nog compleet maken:

Aantal mf-ers die zijn gekomen
Aantal aanhangers die werkelijk zijn gekomen
Aantal mf-ers + aanahang dat met de motor is gekomen
Aantal fotograven die aanwezig waren
Of de ene mf-date wat is geworden :+ ;)
Misschien nog meer, maar dat krijgen jullie nog te horen O-)

Owja, hoeveel mf-ers werkelijk hun huiswerk hebben gedaan met het nummer van wham :) :9
 
Ff in mn eerste post gekeken voor de cijfers:

Volgende cijfers wil ik vandaag nog compleet maken:


Aantal aanhangers die werkelijk zijn gekomen
Owja, hoeveel mf-ers werkelijk hun huiswerk hebben gedaan met het nummer van wham :) :9


Als daar nog een goeie tandemasser tussen zit,hou ik me aanbevolen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan