MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand die twijfelt over de Africa Twin? Van de plaatjes vind ik die wel mooi. En Honda, dus gebruiksvriendelijk zal het sowieso wel zijn... :+
Ik overweeg 'm al een poosje en gisteren ben ik er weer positiever over geworden. De twins kwamen door alle zandbakken die wij tegen kwamen tijdens de allroadrit. Probleem is alleen nog dat de nieuwe KTM 790 en nieuwe BMW F800GS niet uit zijn, er zit dus een kansje in dat ik die nog leuker ga vinden.
 
Dromen kan altijd en ieder z'n eigen keuzes. Denk alleen dat het niet onmogelijk moet zijn om met een kleiner budget een passende brommert te vinden. Juist omdat je nog zoveel wil. ;)

En grenzen vinden is fijner op een oudere brommer waarbij je niet direct faillissement hoeft aan te vragen als je eens uitglijdt. ;)

Nogmaals, ieder z'n ding. Heb het gisteren voor het eerst sinds lange tijd de motor ook niet gemist.

Nu wat blauwe plekken, een blaar en een zere reet rijker. En nog steeds een dikke voet van de kickstarter. Maar het ding liep weer als een trein, dus daar ben ik al helemaal happy mee. :]

[afbeelding]


Blijft een waanzinnig ding :} ik heb je niet de wijk uit horen ploffen...... :P
 
Wellicht kan ik nog dan ;)

Edit: eerst agenda checken lul... :X

Zou eventueel zaterdag laat aan kunnen haken...
 
Laatst bewerkt:
ik leef nog :+
beetje druk geweest met het nieuwe huisje en forenzen naar Hengelo elke werkdag :')

alleen de gang, slaapkamer en de soutterain nog afmaken van het appartement. voor de keuken nog even sparen.

en met wat geluk over een paar weken een mooie garagebox tegenover onze achtertuin :-)

ik ga weer wat meer op MF zitten vanaf nu _O- (nog niet terug gelezen)
 
Je kan ook je best doen om een ritje te plannen. :Y

Jazeker, maar dat kost een stuk meer moeite dan intentie tonen! :D

Vanmiddag wordt het overigens best zonnig, maar niet super warm (13-14). Waarschijnlijk stap ik dan op om een rondje om Hilversum te rijden, als iemand behoefte heeft om aan te haken..

Is pas wanneer ik thuis kom uit werk (18:00~) en t gaat vlot afkoelen, dus t zal waarschijnlijk een ritje zijn van een uurtje tot anderhalf.
 
Twee weken eerder is overal plek gok ik :P





AG: Van harte *O*

Thanx! Ben wel weer echt jarig geweest dit jaar. Wat een weertje erbij zeg.. heerlijk!

Groot kans dat twee weken later wel weer plek is. Een week later is het Pinksteren en da's ook moeilijk. Die weken zijn vaak volgeboekt voor het einde van het jaar. Voor een groepje wordt het lastiger, maar enkele kamers zijn her en der wel te vinden.


Edit... Jopje nog van harte, Prepress ook, en Stan vandaag! hieperdepiep. *O*
 
Laatst bewerkt:
@ jarigen (nog) gefeliciteerd!


vandaag eens langer op kantoor gebleven was net chaos op de weg hier :')

Langste file van dit jaar maar zonder aanwijsbare reden... geen regen, weinig ongelukken... maar toch.
Balen als je daar in moet staan.


Heb juist bericht gekregen van alleraardigst bed and breakfast.. ik ben er nog nooit geweest, maar had het ding vorig jaar voor Kato opgeduikeld en die was super enthousiast. Ben reuze benieuwd... ze komen eraf met een bizar goede rating op booking en tripadvisor. Dus zelf maar eens zien. *D
 
Langste file van dit jaar maar zonder aanwijsbare reden... geen regen, weinig ongelukken... maar toch.
Balen als je daar in moet staan.

waren 2 ongelukken op de a35 vlak na elkaar, dus hier was het wel bekend, dan staat het hele industrie terrein hier vol. Vandaar ook maar naar de McDonalds gelopen om even te eten, met de auto was geen doen :') Dan moet je toch weer terug lopen naar kantoor, kon ik net zo goed weer even 2u doorwerken.

Vandaag dus lekker vroeg naar huis en de slaapkamer maar behang klaar maken en eens zien hoe ver ik kom met het plafond boenen voor het schilderwerk B|
 
Jeetje, nog steeds geouwehoer hier!! *D

Mogguh dan maar :W

Al een paar maanden niet meer gereden dus helaas vorige week tot de conclusie gekomen dat de batterij dood is....
Motor staat onverwarmd in een garagebox zonder stroom dus was te verwachten.

Is het dan einde oefening voor zo'n accu en moet ik een nieuwe halen? Komende winter ga ik hem sowieso uit de motor halen en thuis aan de druppelaar zetten.

Met dat weer van afgelopen zondag wel weer zin in :]
 
Jeetje, nog steeds geouwehoer hier!! *D

Mogguh dan maar :W

Al een paar maanden niet meer gereden dus helaas vorige week tot de conclusie gekomen dat de batterij dood is....
Motor staat onverwarmd in een garagebox zonder stroom dus was te verwachten.

Is het dan einde oefening voor zo'n accu en moet ik een nieuwe halen? Komende winter ga ik hem sowieso uit de motor halen en thuis aan de druppelaar zetten.

Met dat weer van afgelopen zondag wel weer zin in :]

Edit: kut dat je accu dood is :/

Ik zou een poging wagen of je de accu nog opgeladen krijgt. Hetzij via een externe lader, hetzij via een jumpstart van de motor en een rondje rijden. De hele winter aan de druppellader zou ik zelf niet doen; op een semi-verwarmde plek bewaren en een dag van tevoren goed opladen lijkt mij het beste.

Moet ik wel meteen een disclaimer geven dat ik geen monteur ben, dus als ik iets verkeerds roep leer ik ook graag bij ;)
 
Laatst bewerkt:
Edit: kut dat je accu dood is :/

Ik zou een poging wagen of je de accu nog opgeladen krijgt. Hetzij via een externe lader, hetzij via een jumpstart van de motor en een rondje rijden. De hele winter aan de druppellader zou ik zelf niet doen; op een semi-verwarmde plek bewaren en een dag van tevoren goed opladen lijkt mij het beste.

Moet ik wel meteen een disclaimer geven dat ik geen monteur ben, dus als ik iets verkeerds roep leer ik ook graag bij ;)

Constant aan de druppel lader doe ik zelf niet, meestal eens per maand even een dagje er aan dat wel.
Bij mijn BMW liet ik de accu wel in de motor zitten. Bij de honda van mn vriendin ging ie er wel uit, iets met locatie van de accu O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan