MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje, nog steeds geouwehoer hier!! *D

Mogguh dan maar :W

Al een paar maanden niet meer gereden dus helaas vorige week tot de conclusie gekomen dat de batterij dood is....
Motor staat onverwarmd in een garagebox zonder stroom dus was te verwachten.

Is het dan einde oefening voor zo'n accu en moet ik een nieuwe halen? Komende winter ga ik hem sowieso uit de motor halen en thuis aan de druppelaar zetten.

Met dat weer van afgelopen zondag wel weer zin in :]
Hee Preppie, hoest ouwe?

Je accu: ik neem aan overleden, maar als je toch een poging tot reanimatie wilt wagen, zorg dan dat het vloeistofniveau op orde is. Evt. aanvullen met gedemineraliseerd wasser. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Jarigen, Alsnog gefeliciteerd *O*

@ CF succes met de motorkeuze :Y

@ Nieuwes, :W

@ Weekendje motor :]
Zou graag mee willen, maar komt niet uit -O-

Hier nog steeds erg druk met het verbouwen van ons Huisje :Y
 
Ook niet onbelangrijk ;) Begint het al wat te lijken en schiet t op?





Accu vd KTM was nog vol genoeg om 'm te starten, maar geen 2x |(
 
Dit is de beproefde methode om motoren weer de werkplaats in te krijgen. Zo kon ik ooit met een 12 jaar oude Golf opdraven voor het vervangen van een slangklem. :? Ik liet het destijds bij de slangklem en daar waren ze niet blij mee.

Tsjah ze geven het iig aan. Lijkt mij dat dit gewoon onder coulance valt :) Liljkt mij toch lullig als je stuur ineens loslaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een ritje gemaakt ergens in de buurt van Rouveen en de Wijk, een proefritje wel te verstaan. Uiteindelijk heb ik een motorboer een Africa Twin armer gemaakt en een zak geld rijker.
Wat een heerlijke brommert. Nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn. :Y

17966775_1505855142760632_2673705322370690739_o.jpg
 
Ik heb ook een ritje gemaakt ergens in de buurt van Rouveen en de Wijk, een proefritje wel te verstaan. Uiteindelijk heb ik een motorboer een Africa Twin armer gemaakt en een zak geld rijker.
Wat een heerlijke brommert. Nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn. :Y

[afbeelding]

*O*

Die 1,5 week zullen vast lang duren :P
 
Mijn geduld wordt op alle fronten op de proef gesteld. Auto pas over 12 weken en de motor ook niet meenemen met een strik erom. Maar het is een mooi vooruitzicht. :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan