MF Gooi en Vechtstreek deel * 101 * Eifel Voorbereidingstijd

Op de vraag van Foen, mag mijn scootert in de OP

  • X, je bent te streng. Plaatsen dat piccie.

    Stemmen: 5 5,4%
  • Tuurlijk, BMW mag ook :')

    Stemmen: 34 37,0%
  • Nee. En flikker die Harlie er ook maar uit :P

    Stemmen: 44 47,8%
  • Scooter: Optieven!!!

    Stemmen: 9 9,8%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaf! :W

@ Natalie, ijsje doen we! :Y Ennuh, gefeli met je overwinning! *O*

@ Barrt, gaaf! :Y

@ Teun, :j

@ Alle-sterkte-wensen-voor-mijn-duc, thanx! En ja was superlelijk! Hele motor onder de olie! Maar komt vast wel goed! :Y

@ Bob, liieefff! :j

@ Allen, trusten! :W
 
Je zult het trouwens niet geloven maar we hebben PRECIES dezelfde motor als die van jou zien rijden _O-
Ik geloof je wel! Sterker nog: ik heb ff met de eigenaar staan praten bij de McD. Hij mist de 2 reflectoren op de voorvork en die heb ik nog wel ergens liggen zodat die van hem ook helemaal compleet is! :Y Wel leuk dat iemand anders ook zo enthousiast kan zijn over je eigen motorfiets. O-)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh..... fietsband lek, mountainbikje meegenomen, slot vergeten, terugfietsen.... auto meegenomen, me de pleuris gezocht waar het vergunninghouders-gebied afgelopen is en verder naar het werk gelopen..... -O-



Tell me why I don't like mondays... tell me why I don't like mondays.... Bob Geldof geloof ik toch?

Leuke foto van je monstertje Noor!
Leuk ook om een aantal bekenden gisteren tegen te komen in Amersfoort.
Met het fietsie er heen, we waren nét terug uit Harkstede.
Vriendin Mutzz voerde Atlas ijs... komisch bekkie met dat koude ijs. :P

Daarna gewoon lekker in de tuin gaan zitten en niet al te veel meer gedaan.


Ieder..... fijne dag!

Voornemen voor mezelf... kijken wanneer ik een paar dagen vrij kan nemen. :Y
 
101
lauf.jpg


Present..... :W


[edit]
ik heb op de poll maar een sociaal wenselijk antwoord gegeven maar ik moest mezelf weerhouden niet voor optie 2 te gaan. :+
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
:W Mogguh!

Gisteren verse olie en filter in de SD gekieperd. Kijk ik nog eens goed naar het blok, zie ik dat de voorste cilinder staat te zweten :( (was natuurlijk ook erg warm). Lekker zo vlak voor het weekendje Eifel. Nergens de oorzaak kunnen vinden, dus vanavond maar een rondje :] om te zien of het weer terugkomt.

Nu eerst aan de koffie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan