MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z

Weer ff bezig met studeren, hopelijk vanavond mijn laatste tentamen :) Moet ik deze en die van vorige week wel halen, anders mag ik over een paar weken nog terug voor een herkansing :')
 
Mogguh :W

Stageperiode zit er weer op.
Hoop dat ik het hier nu weer een beetje kan bijhouden ;)

@ X en Achi, succes met die meters vandaag. *D
 
Mogguh... :Z

Dat was weer even geleden! :W

Top weekend achter de rug! *D Zuid-Limburg was gezellig met de fam! Vrijdag met de trialmotor wezen trainen in Bilstain! Was heerlijk droog, dus veel grip! Weer heftige klims gedaan! }) Had nog m'n camera meegenomen, maar niet aan een filmpje toegekomen! :$

GP gezien, matig hoor :/
:^

Ze zaten dicht bij elkaar, maar geen één die zo dichtbij kwam om in te halen! :/ Rijden ze dan allemaal zo stabiel op de limiet... :?
 
Mogguh... :Z

Dat was weer even geleden! :W

Top weekend achter de rug! *D Zuid-Limburg was gezellig met de fam! Vrijdag met de trialmotor wezen trainen in Bilstain! Was heerlijk droog, dus veel grip! Weer heftige klims gedaan! }) Had nog m'n camera meegenomen, maar niet aan een filmpje toegekomen! :$


Kennie he B|


WB ;)


@ Jego: Haai! :W *D
 
Mogguh... :Z

Dat was weer even geleden! :W

Top weekend achter de rug! *D Zuid-Limburg was gezellig met de fam! Vrijdag met de trialmotor wezen trainen in Bilstain! Was heerlijk droog, dus veel grip! Weer heftige klims gedaan! }) Had nog m'n camera meegenomen, maar niet aan een filmpje toegekomen! :$

Welkom terug :W
Jammer dat je geen filmpjes hebt ;)
 
@ Coonie :W

Heb het daar wel erg naar mijn zin gehad hoor :Y
Behalve de verplichte lessen in de hangaar (ook helemaal niet erg om te doen)
Was het net centerparcs daar *D sportmogelijkheden genoeg, eten in het bedrijfsrestaurant, savonds met vrienden filmpje kijken, pokeren of uitgaan ofzo
 
Heb het daar wel erg naar mijn zin gehad hoor :Y
Behalve de verplichte lessen in de hangaar (ook helemaal niet erg om te doen)
Was het net centerparcs daar *D sportmogelijkheden genoeg, eten in het bedrijfsrestaurant, savonds met vrienden filmpje kijken, pokeren of uitgaan ofzo

klinkt goed inderdaad 8-)
 
'k heb nog nie een mooie nie -O-

niet de scherpste, kwamen van het bocht filmpje, maar misschien toch leuk *O*

kies maar uit! ;)

d4e36ce1fd4a45ce472aa1849d2bf9c4.jpg


f6e88ee22c02259a359b2fb20a113aee.jpg


e241aa6bd77e84a5ee8f53bb0b602824.jpg


e357e5fd831867186b629f527b852c32.jpg


Voor de rest goede morgen! Heerlijk geslapen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan