MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend een examen gedaan. Ging goed naar mijn idee.
Nog maar 1 examen te gaan dan heb ik de opleiding afgerond *O*

*O*

Terug van de dokter, pees in m'n rechterarm overbelast afgelopen dinsdag.. ff weekje uit de running hiero :X

Gelukkig kan ik nog wel gewoon motorrijden :P

Oh niks te klagen dus....niet werken en wel motorrijden... *D
Zal ondertussen wel over zijn maar sterkte ;)

Buurvrouw terug uit Portugal: Agossie, ik ga voor je koken vanavond.

18.00 uur precies: tring, eetze en bel maar als ik weer moet komen.....

Vier zwarte afgesloten potjes op een zilverkleurig dienblad, komkommertjes, gebakken uitjes, kroepoek.... Nou.... dat begint goed..
In de potjes: rundvlees, witte rijst, makreel met sambal.......

Heb zitten schransen :9~

"Burp" waarvan akte.

:}
Die heeft een stuk portugese vriendelijkheid meegekregen dus *D

Laatste twee examens met de hakken over de sloot gehaald. Voor allebei 75% dus net aan voldoende. Enerzijds beetje jammer, het hele jaar alles boven de 80% weten te houden tot nu...anderzijds, ben nu één van de vijf die alles voldoende afgerond hebben tot zover terwijl we met 24 man aan de cursus begonnen, dus zeker niet ontevreden. *D

Gefeliciteerd *D

*tring tring*

Ik: 'hallo'

'Met Molenaar': Hij is klaar, we zijn vanavond van 19 tot 21 uur open..

Ik: *O*

*O*


:o wat gebeurd er allemaal als ik op vakantie ben _O-

Btw....Jego gefeliciflapstaart!!!!! *O* *O*

:^ Nog gefeliciteerd Jeroen *D

Goooooooooooootverdegotverrr :( in de laatste ronde start die kut pc ineens opnieuw op :( :( :( :( :( :(

:')

[me="Michel"]zet telefoon uit O-)[/me]


wow....die is gaaf! 8-)

@#%#@$ :(

En alweer thuis van de nachtrit..... ben afgehaakt omdat mijn motor niet lekker liep.
Bij gas loslaten liep hij te horten en te stoten. Motorrijder achter me had al vlammen uit m'n uitlaat zien komen :/




Bummer.... '(

Hmm balen :/

ff aankijken of ik heel gaar ben, anders wil ik vanavond miss nog wel ff een rondje sturen.

Meer liefhebbers?

:Y
Ow 26 juni... :+

Lekker makkelijk bijlezen zo.....

Nou ik heb nog een post of 2000 te gaan :+
:X

GVD :X Kleine krasjes in m'n topkuip gepoetst...

:/ schuurspons? :X

1 happy Achie. Thanks X voor het halen/brengen.

:} voor het gaan vissen en :} voor Xie *D

knapperig? :X ik voel me echt gebraden :X

:^
Bijna 2 weken in de snikhitte....maar met een zwembadje en strand erbij geen straf *D



Omdat ik bijna jarig ben:

*O* Zondag 10 juli open huis bij Jantah *O*
Wie zin heeft om binnen te komen vallen: vanaf 10:00 zijn jullie welkom, Jullie kunnen de hele dag in- en uitlopen en aanhang en kids zijn natuurlijk ook welkom. Nespresso staat op scherp, bier en fris staan -eh- fris.

Voor zover niet bekend: PM even voor het adres.

Hmm denk dat dat wel even gaat lukken hier :Y


*O* Pracht natuurgeweld was het.

Vanavond ook ff doorgeklust voordat noodweer uitbrak, ben niet ontevreden *D :

[afbeelding]

Goed bezig Erwin :Y :}

:Y hopen dat ik op 5 juli kan vertrekken.

Ow dan ben je dus al weg? Fijne vakantie Erwin *O*

waar de zon schijnt. Zaterdag maar even kijken op buienrader internationaal. Kijken of ik ook nog een alp in die bus geprakt krijg, want 2 weken zonder motorfiets is wel lang.

Natuurlijk gaan er 2 lattenbodems en 4 fullsize matrassen en 4 fietsen ook mee, dus word wel prakken

Lekker, ook jij(jullie?) fijne vakantie *O*

voel me af en toe 10 jaar ouder maar naar omstandigheden top *D

Hmm dat maakt jou dan ook wel meteen serieus oud :P

Morgen.

Net op mijn werk, moest naar de internist.
:/ Beetje teleurstellend, maar ben maar 0.7 punten gedaald sinds 7 april :/
Zit nu op 31.2, laatste keer op 31.9
Max is nog steeds 22
Nu krijg ik nog minder hormoon, en over 7 weken weer terug.
Maar de vooruitzichten worden er niet beter op zeg maar.


SD, succes straks.. no worries!

-O- Blijft maar aanmodderen he zo :/
Hopen dat je toch weer goed gaat "draaien" straks :Y

jep, gezakt, heb in de eerste inzet/oefening een goede start gemaakt, waarbij ik in het einde van de inzet meegesleurd werd in een onveilige situatie waarbij een vrachtwagen niet meer gefixeerd (geen kant meer op kan) was en waarbij er stopmateriaal van ons nog onder de as zat van een vrachtwagen. Met z'n allen geprobeerd dat materiaal onder de vrachtwagen weg te krijgen, maar als het dan niet meer gefixeerd is, dan is dat dus niet veilig.

Heel logisch allemaal, maar wel driedubbel *PIEP* omdat het wel goed ging.
2de inzet was heel logisch en snel gedaan. 1 inschattingsfoutje gehad, maar niet iets wat me de kop had kunnen kosten.

Kut vrachtwagens :(

balen zeg -O-

Voor de single mannen in dit topic 8-)

Grijp je kans! klik

shit ben ik net verloofd -O-
Anouk = :9

nog 1 dagje en dan Cabrio! *O* *O*

nog 4 daagjes werken en dan vakantie! *O* *O* *O*

Cabrio: *O* *O* *O*
En fijne vakantie jullie *O* :W

Ow.. trouwens... VAKANTIE *O* *O*

Vakantieeeee *O*

_O- de MF server heeft bepaald dat die sjopper sjit niet getoond hoeft te worden :')

De BMW wordt als enige weergegeven :')


Goed bezig Harlie :+

:^
_O-

:Y Hij stond blijkbaar veel te zacht ingesteld, maar kon er redelijk mee sturen voor m'n gevoel. Wel inderdaad dat hij bij het uitkomen van de bocht de neiging had iets wijd te lopen. Dat lijkt nu minder te zijn, lekker scherp :Y
Al hebben we mede door de regen 's middags pas een klein stukje echt fanatiek gereden aan het eind van de avond, maar de eerste indruk is :} *O*

Die lui doen inderdaad wonderen 8-) :}

Ow, Tracktraining foto's zijn nu allemaal binnen *O*

[afbeelding]
[afbeelding]

8-) :}

_O- nou vooruit dan maar. Heb nog aan iedereen gedacht hier ook :P
Heb even zitten spelen met wat instellingen om toch snel achter elkaar te kunnen schieten. Is wel leuk maar omdat de ISO dan op 800 wordt gezet is je foto dus gewoon te korrelig. Perfect voor momenten met weinig licht maar niet in deze situatie. Dus gewoon uit de hand schieten en in 1 x je foto goed schieten is beter :Y

https://picasaweb.google.com/101329961669908722236/CPZ30Jun2011?authuser=0&feat=directlink

Ben erg trots op de camera... wat een zoom!!!!

Unzoomed
[afbeelding]

FF ZOOEMEN JONGEN
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

1 voor poik
[afbeelding]

1 voor bijna heel het gooi topic *O*
[afbeelding]

1 voor Jaapie
[afbeelding]

1 voor Mies
[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie foto's phoenie *D

:Y

Intakerijles van 90 minuten....
Naar een industrieterrein gereden en daar plaats genomen achter het stuur. Wat korte uitleg over stuurtechnieken en goan! :P
Even wennen, maar ging best wel oke. Daarna wat uitleg over schakelen en optrekken en dat even oefenen. Ging eigenlijk ook wel gezellig, al is het raar om bij 30kmh al naar zijn 3 te gaan :P Verder remt zo'n auto amper af als je het gas los laat en reageert de rem vrij fel :Y
Toen wat rondjes gereden met schakelen en sturen en wat linker en rechter bochten geoefend. Tijdens het rijden nog gezellig aan het ouwehoeren met die vent en dat ging wel leuk. Daarna liet hij me binnendoor al naar huis rijden en was hij best tevreden. Zelf vond ik het leuker dan gedacht en wil ik eigenlijk graag snel weer lessen :P

Even geevalueerd en hij raadde me een 20 lessen pakket aan en vindt dat ik dingen vrij vlot op pik. Nu maar gelijk wat lesjes gepland, eerstvolgende komende Vrijdag en daarna weer op Maandag. Zorgen dat we de auto goed onder de knie krijgen. Verkeersinzicht moet wel goed zitten :P

Autorijles *O*
En je dempers (ben er nog niet met lezen maar weet al dat je ze hebt, dus gefeliciteerd!) *O*


Nice! Gefeliciteerd *D

-O- weinig snelheid via PirateBay zeg :/

:Y

Binsearch -- Usenet search engine niet 8-)

Heb msn al uit geflikkerd om een beetje snelheid te genereren........

_O-
Dat helpt dus niks :N ;)

Net met Robin in 2 uurtjes gedaan wat gisteren in een dag niet gelukt is.
Robin prachtige Puma sport laarsjes voor weinag kunnen kopen :}
Ik een setje Two Brothers op de kop getikt.

Man van wie ik ze kocht woonde echt prachtig, had ook nog een Porsche Carrera cabrio op de oprit staan en een auto voor moeders de vrouw. Pijpjes zien er prachtig uit, dus besloot ze te kopen. Gevraagd of hij ze er onder kon zetten voor me, als ik dan de vraagprijs zou betalen. Geen probleem *D

Dus zojuist al terug gereden met de nieuwe dempers en godverdomme wat een geluid :X :9 :}

Denk alleen wel dat het de aandacht trekt van de politie :X

Plaatjes O-)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Filmpje:

Komt niet helemaal goed over op het filmpje... In het echt is het nog mooier/rauwer/fanatieker :P :} *O*

Oude pijpjes konden prima daar blijven liggen totdat mijn pa tijd heeft om ze op te halen :) *D

8-)
Gefeliciteerd nu voor het echie O-) ;)

Poik's geluid :}



Mijn laarsjes;

[afbeelding]

*D

Jij ook gefeliciteerd....mooie *D

Even uitleggen...

Dit is mijn GPS geinstalleerd zoals ik al een paar jaar heb, onder het dashboard:

[afbeelding]

De enige knoppen die ik onder het rijden regelmatig gebruik zijn de zoom in en out, rechtsboven. Maar dan moet je dus je stuur loslaten en je zit met je hand voor het scherm. Niet heel handig dus, en dat hebben we vandaag als volgt opgelost.

De GPS heeft achterop een connector met 9 pinnen:

[afbeelding]

Een aantal van die pennen zijn specifiek voor als je het apparaat op een boot zou gebruiken en die heb ik dus niet nodig. Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn deze pennen binnen in de GPS los te knippen van de bestaande functies, en deze vervolgens te koppelen aan de in- en uitzoom knoppen. Dan zou het een kwestie worden van een extra schakelaartje links op het stuur doorverbinden met die pennen en dan zou ik vanaf het stuur kunnen zoomen.

Alles eens goed bekeken met een vriend die wel kan solderen en die zag wel mogelijkheden. Dus twee weken geleden de GPS daar achtergelaten. Soldeerwerk was helemaal gelukt :}

[afbeelding]

Nou nog een schakelaartje zoeken die ik op de linker stuurhelft kan monteren:

[afbeelding]

Het was me al eens opgevallen dat nieuwe Ducati's het dashboard kunnen bedienen vanaf het linker schakelblok. Dan vervalt het knopje van de alarmlichten, maar daar kan ik mee leven. Van een sloper een schakelaar van een 848 besteld en dan maar kijken of het te koppelen is...

[afbeelding]

Dat zag er aanvankelijk niet goed uit: draadboom is korter, en er zit een heel andere stekker op. Maar toch maar even verder gegraven, het binnenwerk van de behuizing is identiek (op de ene schakelaar na waar het om gaat), en de nieuwe schakelaar schakelt precies zoals we willen:

[afbeelding]

Dus we hebben alle schakelaars uit de oude behuizing overgezet in de nieuwe. Bestaande draadboom en stekker gaan mee dus alles blijft werken. Vervolgens draden van de "Mode" schakelaar losgeknipt en vastgesoldeerd aan juiste draden van de kabel van de GPS (die nu dus intern op de in- en uitzoomknoppen uitkomen).

En alles weer aangesloten en het werkt *O*
Kan nu dus met het "Mode" schuifje op het linker schakelblok in- en uitzoomen *D

Kijk eens aan...goed bezig (jullie) zeg! :}

Allemaal met de kippen op stok :?

Nee, aan het terugvliegen toen :+
04:00 thuis :+ _O-

Hoi! :W *D


[afbeelding]



[afbeelding]




FF rustig wakker worden :z

Dat is fijn thuiskomen zo *D

Zo, ik ben ook weer thuis van een weekendje Frankrijk (Fumay). Nét over de grens. Vrijdag begin van de avond vertrokken en gisteravond weer thuis.

De omgeving is schitterend, de kwaliteit van de wegen is wat minder, het weer was héérlijk.

Welkom terug :W
Ben je soms ook nog wel thuis? :P

Jáááh Mies en Maan! *O* *O* *O*

Felie dáááhlin's :j *O*

Speciaal thx, ook voor het boeketje :j

@ALL: thx voor de felicitaties *D :$
@Pino: van harte kerel 8-)

Zo en nu ga ik nooit meer op vakantie....wat een werk zeg "ff teruglezen" :X :')
 
ghoffer loop ik alweer achter :+

@Noor: Goed van je toets *O*
@Jan: balen van je flitser -O-
 
@ Mies, :}

[me="Noorus"]hoopt dat er niet verwacht wordt dat wij dit na 5 weken Australië ook gaan doen :X :')[/ME]
 
@Mies: net terug van vakantie en meteen een nieuw topic openen?? :}

Ja ;)
X vroeg voor de vakantie al, maar leek me niet handig met het oog op dat ik niks kon updaten voor 12 dagen :P
Vanmiddag vroeg hij het weer...niet meer terug kunnen antwoorden want hij was offline dus toen maar ff gedaan 8-)
 
Hier trouwens ook weer even wat minder nieuws....
Paps heeft de operatie goed doorstaan, en stuk dikke darm verwijderd.
Ze hebben toen ook wat lymfe stukken weggehaald ter controle.
De kankercellen waren de darmwand niet door en het leek dus allemaal goed.
Maar in 2 van de 11 klieren die ze verwijderd hebben zijn wel kankercellen gevonden dus hij gaat nu op voor chemo (hoe sterk en in wat voor vorm hoort hij volgende week vrijdag)
Aan de ene kant heel erg balen, maar aan de andere kant beter totaal bestrijding nu dan 11 schone lymfen en dat het stiekem wel in nummer 12 en 13 had gezeten die ze niet weggehaald hebben en hij dus "schoon" dacht te zijn...
Dus we (hij vooral) gaan weer even keihard vechten voor zijn verdere herstel!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Dan nog maar even wat vakantie foto's om weer even aan blije dingen te denken ;)
1349527751_6_eXhn.jpeg

1349528404_6_A4_T.jpeg

1349531969_6_IImf.jpeg

1349523521_6_3S66.jpeg

1349524819_6_OK8L.jpeg

1349525779_6_prXZ.jpeg

1349532469_6_y1yI.jpeg


*D
 
Heel veel sterkte de komende tijd dan. :/


En nu weer snel terug naar blije dingen, leuke foto's. :Y
 
Megaqiote en foto's :} en *O*

Nieuws van je vader is dan een domper op het thuiskomen. Heel veel sterkte en kracht voor julllie en je vader.
 
Wat een gave vakantie foto's *D

En wat een ruk nieuws van je pa zeg -O-
Veel sterkte voor hem, zijn meisie en voor jullie ook natuurlijk...
 
Michels MegaQuote


:^

En thanx allemaal voor de felicitaties *O*
[me="Diddle"]is helemaal heppie de peppie *D [/me]

Nu op naar bed want ik ga morgen weer aan het werk bij mijn oude werkgever :Y Nieuwe werk was echt verschrikkelijk dus daar heb ik opgezegd in de proeftijd en ik mag lekker terugkomen op mijn oude vertrouwde nestje (maar wel op een andere afdeling) *O*
 
G'avond :)

M&M: WB en Gefeliciteerd *O* *O*

Megakwoot :}
Vakantiefoto's 8-)

Noor: *O*

Vader Mies: :/ sterkte.


Dank allemaal voor de felicitaties voor m'n appartementje :j
Lekker gereden weer vanavond, nu naar m'n mandje :Z
 
G'avond :)

M&M: WB en Gefeliciteerd *O* *O*

Megakwoot :}
Vakantiefoto's 8-)

Noor: *O*

Vader Mies: :/ sterkte.


Dank allemaal voor de felicitaties voor m'n appartementje :j
Lekker gereden weer vanavond, nu naar m'n mandje :Z


:^ ja het is makkelijk, maar ben moe
ook weer bijgelezen ook uit vorige topic nu lekker mandje opzoeken
vanavond weer lekker gezeild maar had meer wind mogen staan B| 5de geworden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan