MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw topic. :W

JJ, omdat je van TerGooi af bent. *O*

Hopelijk zijn je waardes nu wel goed. :)

CF, balen van het deukje. Denk wel dat ik het win qua blikschade, maar blijft zuur. :+

Even het enige wat me te binnen schiet, maar nu eerst koffie. :Z

Dat denk ik ook maar het blijft idd zuur..ondanks dat mijn auto al de nodige plekjes had -O-

@ Ijsmeester: :') _O-
 
Zat er al aan te denken inderdaad :Y

Iemand bezwaar? :+

:+

Zo bedoelde ik hem eigenlijk niet.... had zijn laatste posts bekeken en zag dat ik voornamelijk in de rook zat. Vandaar.....

boss.png
 
Kan ik daar een filmpje van krijgen? Ben benieuwd hoe jij dat doet nu :+

Met wat hulp :+ N boel duimen is zo gevonden :P

Dat denk ik ook maar het blijft idd zuur..ondanks dat mijn auto al de nodige plekjes had -O-

@ Ijsmeester: :') _O-
Kan je het wel claimen bij de verzekering?
t Wordt tijd voor dooi en zon en motorrijden :]

Ben bang van niet, auto is niet heel zwaar verzekerd, veels te duur anders en dan krijg je weer geneuzel over premie enzo...komt wel goed, hoognodige dat ie weer goed rijd en de rest zien we daarna wel weer :)

En motorrijden, ja!! :] *O*
 
Laatst bewerkt:
:Z Zie alleen maar weilanden voorbij komen :')

*O* Maar het is voor een goede zaak *D

8 dagen bier slobberen? Plezier ;)


Vraagje, heeft er iemand universele voor en achterbok waar ik mijn motor op kan zetten? En zou ik die dan n dag mogen lenen, plus wat hulp bij het uit en inbouwen van de velgen?
 
tacuttieboy is al 5 delen afwezig :W :W

Cruiser heeft in 112 en 113 wel gepost ;)
 
8 dagen bier slobberen? Plezier ;)


Vraagje, heeft er iemand universele voor en achterbok waar ik mijn motor op kan zetten? En zou ik die dan n dag mogen lenen, plus wat hulp bij het uit en inbouwen van de velgen?
Zoiets ja ;) Al is dat niet het doel natuurlijk, gewoon 8 dagen chillen met m'n maatje en zijn chick :)

Ik heb wel een universele paddockstand bij mijn ouders liggen, maar heb dat ding eigenlijk nooit echt vertrouwd. Bovendien ben ik er niet en kan ik al helemaal niet helpen met het uit en inbouwen van velgen :X
 
CF, rijd je auto dan nu helemaal niet meer? Want dan win jij, ik heb alleen blikschade, en nieuw plaatwerk is al weer onderweg. :+

Achterbokje heb ik wel voor je, voor niet. :)
 
CF, rijd je auto dan nu helemaal niet meer? Want dan win jij, ik heb alleen blikschade, en nieuw plaatwerk is al weer onderweg. :+

Achterbokje heb ik wel voor je, voor niet. :)

Jawel, is rijdbaar alleen wiel heeft n tik gehad waardoor ik nu naar links moet sturen om rechtdoor te gaan :') Dus uitlijnen en ik denk iets verbogen van een stuurstang ofzo... En plaatwerk zou ik graag gaan vervangen, maar dat is wielkast voor en wielkast andere kant achter...en das geen optie :+ Beetje uitkloppen moet ook wel lukken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan