MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet het filmpje nog even op YT zetten, maar deze screenprint vond ik wel cool. :Y

Vossie_zpsb1f824ab.jpg
 
Thnx. Mag hopen dat je het een mooie uitlaat vindt, is dezelfde Akra als op jouw fiets. ;)

Brommertje is trouwens van ver weg wel mooier dan dichtbij hoor...in werkelijkheid is het apparaat eh...goed gebruikt. :+
 
Die is cool....nog maar weinig foto's voorbij zien komen van vanmiddag. Iedereen zo verlegen, of was de opkomst gewoon zo laag...? :)
 
Present :W

Wij willen morgen ook wel mee met de groep bij ac de meern.
Alleen even de vraag is het mogelijk als ik nog wat gezelligheid me neem?

En Word het een snelle rit? Want ik zit nog met me 25kw en me vriendin die achterop mee gaat .
 
Thnx. Mag hopen dat je het een mooie uitlaat vindt, is dezelfde Akra als op jouw fiets. ;)

Brommertje is trouwens van ver weg wel mooier dan dichtbij hoor...in werkelijkheid is het apparaat eh...goed gebruikt. :+


Ik wist het! :9

Nooit last gehad vanwege het gebrek aan E-keur?

Mocht je er een keer van af willen dan hou ik me aanbevolen. Ik wil er wel twee O-) :+

Zelfde geldt voor die van mij trouwens. Ding ziet er super gelikt uit op foto's, maar heeft in het echt wel de nodige gebruikerssporen.
 
Nooit op gelet eigenlijk, kom eigenlijk alleen nog maar op circuit. Met de DB-killer er in heb ik er nog nooit commentaar op gehad, dus het zal wel best zijn... :)

Wie weet....wil eigenlijk een Akra Hexagonal, maar de loterij winnen staat hoger op het to-do lijstje dan een andere demper kopen. ;)
 
Met de DB-killer er in

Wie weet....wil eigenlijk een Akra Hexagonal, maar de loterij winnen staat hoger op het to-do lijstje dan een andere demper kopen. ;)

Wil je daar eens een foto van maken voor me? Ik heb er geen db killer in en ik heb er ook geen bij gekregen namelijk. Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet. :N

Succes met het winnen van die loterij Ilja. Als je wint, dan geef je 'm gewoon aan me toch? :+
 
Nou zo geheim is het niet geloof ik :P Was al gemeld rond welke plaats het was en met het filmpje erbij heb je de straatnaam te pakken ;)

Voor de kickboks fans Jorina Baars Vs Cris Cyborg :)

 
Laatst bewerkt:
Plekkie is niet zo geheim hoor. Gewoon ff aan iemand vragen en dan weet je het.

Aja dat slalomen lukt ook niet meer he met 40+ op een BMW ;-)
 
bedoel je met 40+ z'n leeftijd of snelheid :?
 
Geknoei... inderdaad, niet eens een slalom kunnen maken. Ga je schamen! [afbeelding]
Hahaha, bij pion twee kom ik er achter dat ik alle basisregels los heb gelaten en dat pion 3 een uitdaging wordt. Afhaken dus, voordat ik 2 instructeurs en twee leerlingen een lachsalvo bezorg. Ik ga binnenkort wel weer eens ouderwets achtjes en een korte slalom oefenen, kan niet zo zijn dat ik dit niet meer beheers. :P
 
Present :W

Wij willen morgen ook wel mee met de groep bij ac de meern.
Alleen even de vraag is het mogelijk als ik nog wat gezelligheid me neem?

En Word het een snelle rit? Want ik zit nog met me 25kw en me vriendin die achterop mee gaat .

Zondag doe ik altijd rustig aan ;) ik ben er om 10:30 zomertijd.
 
Als jullie volgende maand nog een ritje doen ben ik er wel bij. Zou nu ook graag mee willen, maar ik zit ook met m'n rijbewijs. (heb er nog geen)

:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan