MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie zich zit te vervelen met dit mooie weer, bij deze het verslag van mijn €500 tour twee weken terug. Het kost je een half uur van je leven, maar is vast boeiender dat GTST. :+

Nachtdienst: dus tijd. Helaas zijn ze bij de overheid bezig om het ICT-wiel nogmaals uit te vinden, dus bandbreedte voor een filmpje heb ik niet O-)
 
Hele dag met 1200 en 800 gs'en op noppen aanklooien in het bos voor promofilm... Heb slechtere dagen gehad.

Heerlijke fiets trouwens die 800 :Y
 
Laatst bewerkt:
moest wat dingen doen rond 2uur en dacht ga lekker op de scooter aalsmeer schiphol adamzuid en ijburg is mooi rondje kom ik toch in een 2 uur duurende stortregen terecht nat tot het bot en veel enge ervaringen rijker.
was 1 van me gevaarlijkste ritten ooit.
 
:')

Dan ga je toch wel eerst die offroad scoot kopen of? :X
 
Die dure scooter gaat van voor tot achter naar de kl*te. Het plasticwerk gaat het niet overleven door een gebrek aan grondspeling en 15 inch wielen gaat je ook niet helpen.
Ik heb wel gezien dat een oude Diversion op semi noppen boven komt. Zijn uitlaatbochten waren wel wat platter als voorheen toen we weer beneden stonden. _O-
 
Hele dag met 1200 en 800 gs'en op noppen aanklooien in het bos voor promofilm... Heb slechtere dagen gehad.

Heerlijke fiets trouwens die 800 :Y
En dit was een declarabele dag :? Kan ik me ergens omscholen? :P

Maar leuk dat je zo je keuze voor komend jaar hebt ontdekt, een 800 dus. :+
 
Hele dag met 1200 en 800 gs'en op noppen aanklooien in het bos voor promofilm... Heb slechtere dagen gehad.

Heerlijke fiets trouwens die 800 :Y
:$ jaloers :9~

@Detox mooi filmpje

Gisteren telefoon stuk gegaan :/ hopelijk is nieuwe snel binnen uit duitsland
 
Laatst bewerkt:
En dit was een declarabele dag :? Kan ik me ergens omscholen? :P

Maar leuk dat je zo je keuze voor komend jaar hebt ontdekt, een 800 dus. :+
Dubbel nee ;)

Was gevalletje ene handje wast het andere. Day well spent.
Die 800 is super, zeker offroad op tkc80's. Alleen is de tank achterop een probleem en dan met name de puntige vorm. Niet fijn voor cameraman. Sterker nog: gewoon waardeloos. Adventure heeft andere vorm maar lijkt me veel te breed.
Tiger 800 of de te verwachten nieuwe tenere of transalp zouden wel eens interessant kunnen zijn... :)
 
Nope, moet gemonteerd worden. Gister gedraaid. Zal wel linkie sturen als hij klaar is.

Komt op website Bert Duursma.
 
full
 
Het zou as. zondag zomaar eens een geschikte dag voor een ritje kunnen zijn......., als er animo is tenminste :?
 
Toch nog even op de valreep in dit topic.

Was een beetje druk, was ineens huisjes aan het kijken, geboden op een beneden appartement in Hilversum noord, met een net bod ingeschreven, daarna werd het weer op basis van inschrijving, het is nogal een kopersmarkt nu, maar gelukkig kregen wij te horen dat we het hoogste bod hebben gegeven.

Voorlopig koop contract is getekend en de overdracht is waarschijnlijk begin december. (onder voorbehoud van financiering, maar de verstrekker zou volgende week mogelijk al laten weten of het allemaal rond komt :+ lekker vlot :) )

Alle elektra is alleen nogal oud, dus er moet een nieuwe groepenkast en bedrading in, er is nog nergens randaarde of een aardlekschakelaar :+ De badkamer willen we ook aanpakken en de keukenkastjes vallen zowat uit elkaar :')

Met andere woorden veel werk, maar het is dan wel een super appartement met een berging er onder, waarbij er een trap is gemaakt in ons halletje, die naar die berging toegaat, waardoor er 1 van de twee kamers in die berging mooi een hobby kamer van mij kan worden, zonder dat je buitenom je appartement de berging in hoeft.

Tevens hebben we een leuk formaat tuin erbij, er staat nu al een schuurtje in met asbest golfplaten, die gaan wij dus vernieuwen en genoeg ruimte voor de honda en bmw creëren :P

Verder komt de leasebak volgende week, wel zonder een panoramadak. Omdat ik anders tot februari volgend jaar moest wachten en hij dan weer in een hogere bijtellingsklasse valt :z Wel ben ik blij dat de dealer meedacht en mij deze optie gaf, deze stond nog op voorraad bij hun *O*

Komt goed uit dat de auto voor de verhuizing komt :+

Weinig tijd voor het forum, al die verbouwing troep aan het uitzoeken O-)

(ze noemen het een 5 kamer appartement, maar 1 eetkamer waarvan de muur al doorgebroken is naar de woonkamer (met een open haard :9 ) en 1 kleine slaapkamer waar die trap naar beneden van af gegaan is, nog prima ruimte voor een 1,5 persoons bed als logeerkamer, een hoofdslaapkamer, de kleine bergingkamer, mijn hobbyhok straks en de "grote" bergingkamer. )

En de bovenburen zijn bekenden, een buurmeisje van vroeger heeft de flat boven ons recentelijk aangeschaft _O-

Nu weer even over de motor :+
Remmen zitten in elkaar, vrijdag nog even op de motor hangen en dan de accu controleren, mogelijk heeft die de geest gegeven, wilde kijken of ie startte vorig weekend, maar gaf geen kik :/ dan rijd het beestje over een week ook eindelijk weer _O- (staat nu sinds juni al te verstoffen :+ )
 
Gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Het klinkt als een hoop werk, maar als het dan klaar is heb je er ook een boel voor.
Succes met klussen... zo kom je lekker de kerstdagen door. :P
 
Het zou as. zondag zomaar eens een geschikte dag voor een ritje kunnen zijn......., als er animo is tenminste :?

Animo hier.. hier.. yo hiero :W

:+

Duurt lang dit topic man.. :P Trage bende geworden 8-)

Magoed.. a.s. zondag (23 oktober) kunnen we best even een ritje doen met een leuk groepie.. ouwerwetse koffie in Breukelen en van daaruit kachelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan