MF Gooi en Vechtstreek deel * 57 * Herfst II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, (voor mij) een eerste toppie *D
Lekkers gevonden :Y
Danielle_Lloyd_025.jpg

Danielle_Lloyd_020.jpg
 
Laatst bewerkt:
Naaf allen :W

@ de jarigen, *O* happy B-day *O*


Maes alweer ruim 3 maanden.. aanstaande vrijdag alweer 6 maanden getrouwd..

Momenteel 50+ uur per week werken om m`n uren tekort in te lopen.
Anders houden ze doekoe in bij m`n eindafrekening.. en daar houd ik niet zo van :N


Wel ff een "stay-wif-picture-in-openings-post-zwaai" :W
 
Wel ff een "stay-wif-picture-in-openings-post-zwaai" :W
Nah, vooruit maar weer ;)
Volgend jaar is dat voor jou niet meer voldoende hoor 8-)





Alles goed met de kleine Maes?
 
Laatst bewerkt:
Nah, vooruit maar weer ;)
Volgend jaar is dat voor jou niet meer voldoende hoor 8-)





Alles goed met de kleine Maes?

Ik ben blij dat ik af en toe ff een momentje voor mezelf heb.. best druk met zo`n kleine erbij...

Maar hij doet het goed.. de schatting is nu ruim 6 kilo.. 60 a 62 cm.. eind november z`n 2e cocktail..

Vanaf volgend jaar hoop ik wat meer te rijden ja.. Ze is nu in winterstalling.. kleppen gaan gestelt worden.. nieuw ketting tandwiel setje erop..
Kunnen we weer lekker over de dijk knallen :Y

Ik houdt het hier wel met een half oog in den gaten :Y
Maar met de snelheid waarmee er tegenwoordig gepost word is haast niet tegen aan te lezen...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat ik af en toe ff een momentje voor mezelf heb.. best druk met zo`n kleine erbij...

Maar hij doet het goed.. de schatting is nu ruim 6 kilo.. 60 a 62 cm.. eind november z`n 2e cocktail..

Vanaf volgend jaar hoop ik wat meer te rijden ja.. Ze is nu in winterstalling.. kleppen gaan gestelt worden.. nieuw ketting tandwiel setje erop..
Kunnen we weer lekker over de dijk knallen :Y

Ik houdt het hier wel met een half oog in den gaten :Y
Maar met de snelheid waarmee er tegenwoordig gepost word is haast niet tegen aan te lezen...
haha ;)



Mooi allemaal man. Geniet ervan :Y
 
Avond

@ Noorus, Gefeliciteerd *O*

@ Jaapie, Succes morgen alvast, maar gaat vast goedkomen joh ;)
 
Ben ik ook weer even...


Drukke dag gehad voor werk. Was op locatie bij een klant, wij waren daar met 4man bezig voor een klusje. Halverwege de dag gingen er allemaal dingen fout met het oude systeem :? Wij kregen hiervan alle ~!@# over ons heen. Wat bleek nou, na enkele uren... de beheerder van het huidige systeem had al wijzigingen doorgevoerd die pas gedaan moesten worden als het nieuwe systeem actief ging. Niet nu tijdens het plaatsen, maar pas over 3dagen |( Ergens iets mis gegaan met communicatie zullen we maar zeggen :+


Wel redelijk optijd thuis, dus weer lekker aan de wandel gegaan... Zelfde ronde als afgelopen weekend (4.3km), maar dit keer 4min sneller; 21min *O* *D


Ik ga weer verder met mijn film (shooter), maar eerst nog even een dansje voor Noor *O* *O* *O* Gefeliciteeeerrddddd!! *O* *O* *O*


:W


ps. Jaap :Y
 
Laatst bewerkt:
Damn, wat vind ik dat een randdebielestoephoerslabek :r :X
:^

Die kop daarna ook... _O-



Jaapie: net als de vorige keer, gaat helemaal goed komen! :Y Dat doe jij wel ff... ;) *O*
AVB toch? :$

Als je het niet red, mag je wel ff een trial lesje komen doen! Dan leer je pas voertuig beheersing! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan