MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil dit toch even met jullie delen en jullie mening horen.

Rond deze tijd van het jaar krijg je altijd van die krantengasten aan de deur met fijne feestdagen. Aardig van die gasten maar ze verwachten dan altijd wel geld. Ik vind dat dus een klein beetje apart. Ze krijgen toch gewoon betaald voor het rondbrengen van de krant.
Zou toch apart zijn dat als ik langs de deuren ga van de mensen die ik NIET bekeur en fijne feestdagen wens en dan verwacht dat ze me geld geven.
Net ook weer eentje ik doe dus open en hij geeft zo een kaartje. Ik vind het dus eigenlijk niks om geld te geven. En had ook geen klein geld in me zak of porto. Dus ik loop naar binnen om geld te zoeken vind ik 5 cent in me zak. Denk nou geef ik hem dat maar ben toch niet verplicht om geld te geven. Hij in gebrekkig nl dank oe dank oe. Ik doe de deur weer dicht. Hij loopt weg en komt tot de ontdekking dat het 5 cent is. En wil denk ik meer. Hij heeft wel een kwartier aan me voordeur staan te bellen de malloot.

Ik neem geen kaartjes meer aan van die gasten en geef ook niks. Zo moest het even kwijt.
 
Wil dit toch even met jullie delen en jullie mening horen.

Rond deze tijd van het jaar krijg je altijd van die krantengasten aan de deur met fijne feestdagen. Aardig van die gasten maar ze verwachten dan altijd wel geld. Ik vind dat dus een klein beetje apart. Ze krijgen toch gewoon betaald voor het rondbrengen van de krant.
Zou toch apart zijn dat als ik langs de deuren ga van de mensen die ik NIET bekeur en fijne feestdagen wens en dan verwacht dat ze me geld geven.
Net ook weer eentje ik doe dus open en hij geeft zo een kaartje. Ik vind het dus eigenlijk niks om geld te geven. En had ook geen klein geld in me zak of porto. Dus ik loop naar binnen om geld te zoeken vind ik 5 cent in me zak. Denk nou geef ik hem dat maar ben toch niet verplicht om geld te geven. Hij in gebrekkig nl dank oe dank oe. Ik doe de deur weer dicht. Hij loopt weg en komt tot de ontdekking dat het 5 cent is. En wil denk ik meer. Hij heeft wel een kwartier aan me voordeur staan te bellen de malloot.

Ik neem geen kaartjes meer aan van die gasten en geef ook niks. Zo moest het even kwijt.

:')
Ik ben zo blij dat je dit met ons deelt..... echt... serieus.... nu hoef ik niet helemaal naar Fok.nl om dit soort gezeur van een stel cheap-asses te lezen. ;)
 
Laatst bewerkt:
:')
Ik ben zo blij dat je dit met ons deelt..... echt... serieus.... nu hoef ik niet helemaal naar Fok.nl om dit soort gezeur van een stel cheap-asses te lezen. ;)
Mooi hoezo cheap asses onderbouw is je mening zo kan ik er niks mee.
Het is geen geld kwestie voor mij maar een principe kwestie
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoezo cheap asses onderbouw is je mening zo kan ik er niks mee.

Misschien is het al jaren een traditie dat krantenbezorgers fooi krijgen met oud en nieuw. Het is heel simpel... je doet hier aan mee of je doet hier niet aan mee. Als je hier niet aan mee doet... niets aan de hand. Maar wat wil je nu horen? Dat het zo goed van je is en dat iedereen hier hetzelfde over denkt? Geeft het dan een beter gevoel? Ben je daar naar op zoek? Omdat je toch een beetje het idee hebt dat je stiekem toch had willen geven. Ik had het hier niet eens durven posten als ik 5 cent aan iemand gaf... zeg dan gewoon dat je hier niet aan mee doet.

Nou.. je vroeg mijn mening.. tadaaaaa... ;)

Wil je ook nog mijn mening weten over het fooi geven aan pizzabezorgers? Of het fooi geven als je lekker hebt gegeten in een restaurant en waarbij de bediening echt top was? :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het al jaren een traditie dat krantenbezorgers fooi krijgen met oud en nieuw. Het is heel simpel... je doet hier aan mee of je doet hier niet aan mee. Als je hier niet aan mee doet... niets aan de hand. Maar wat wil je nu horen? Dat het zo goed van je is en dat iedereen hier hetzelfde over denkt? Geeft het dan een beter gevoel? Ben je daar naar op zoek? Omdat je toch een beetje het idee hebt dat je stiekem toch had willen geven. Ik had het hier niet eens durven posten als ik 5 cent aan iemand gaf... zeg dan gewoon dat je hier niet aan mee doet.

Nou.. je vroeg mijn mening.. tadaaaaa... ;)

Wil je ook nog mijn mening weten over het fooi geven aan pizzabezorgers? Of het fooi geven als je lekker hebt gegeten in een restaurant en waarbij de bediening echt top was? :)
Zo beetje opgekropte woede kutdag gehad ofzo. Wou gewoon weten hoe andere erover nadenken hier. Dank je voor je mening daar vroeg ik om.
 
Blèèèrglh... :r |(

Heb me gisteren in A'dam als een student (sorry Poik O-) ) gedragen en ik begin er nu pas overheen te raken... :? Nadat ik lekker heb gegeten, gedouched en een couchnappie heb gedaan. Poeh hé... :o
Was ook erg gezellig en heel koud buiten. Ff van kroeg naar kroeg lopen was echt guur!

Had vandaag ook nog willen hardlopen met dit prachtige weer, maar gezien mijn fysieke gesteldheid, leek me dit geen goed plan! :+
Wel goed voor m'n bierbuikje dit weekend! :N

Vandaag m'n nieuwe schokkertje voor de trialbrommert opgehaald! Ik ben er heel blij mee... *O* Ding is hartstikke nieuw terwijl ik hem heb voor een tweedehands prijsje! *D
Volgende week lekker de trialmotor weer in elkaar zetten, dan kan ik 2e kerstdag nog ff trainen!
Heb ook de voorvork van de racer ingeleverd voor een service, gaat weer fijn worden! :9

@QTBoy: Goed bezig... :P _O- Was wel nieuwsgierig geweest wat dat ventje had willen zeggen! Je hoeft tenslotte niks te geven, maar het is een gewoonte geworden en daardoor denken ze dat ze wat te eisen hebben!

@sneeuwpop: _O- _O- _O- Kouwe seksbom hoor! :X

Ik ga even verder met niks doen! :W
 
:')
Ik ben zo blij dat je dit met ons deelt..... echt... serieus.... nu hoef ik niet helemaal naar Fok.nl om dit soort gezeur van een stel cheap-asses te lezen. ;)
_O- _O-


Goeie Bart :+








@ Thacutiboy : krent :')
 
Mooi hoezo cheap asses onderbouw is je mening zo kan ik er niks mee.
Het is geen geld kwestie voor mij maar een principe kwestie
:') ff voor het geval je het écht niet begrijpt......


Zo'n jongen loopt een heel jaar lang, weer of geen weer, met jouw krantje.
Als hij hem dan een heel jaar netjes op de mat legt en je dan ook nog fijne feestdagen komt wensen..... is dat voor veel mensen een goede rede om hem te belonen met een eurootje ofzo.

Natuurlijk hoeft dat niet. Krantjes rondbrengen levert al zat op hoor. Toch zeker wel een euro of 2 per uur denk ik.
 
Dus ik geef mijn mening en dan heb ik een opgekropte kutdag gehad. Ah. :)
full
 
Wil dit toch even met jullie delen en jullie mening horen.

Rond deze tijd van het jaar krijg je altijd van die krantengasten aan de deur met fijne feestdagen. Aardig van die gasten maar ze verwachten dan altijd wel geld. Ik vind dat dus een klein beetje apart. Ze krijgen toch gewoon betaald voor het rondbrengen van de krant.
Zou toch apart zijn dat als ik langs de deuren ga van de mensen die ik NIET bekeur en fijne feestdagen wens en dan verwacht dat ze me geld geven.
Net ook weer eentje ik doe dus open en hij geeft zo een kaartje. Ik vind het dus eigenlijk niks om geld te geven. En had ook geen klein geld in me zak of porto. Dus ik loop naar binnen om geld te zoeken vind ik 5 cent in me zak. Denk nou geef ik hem dat maar ben toch niet verplicht om geld te geven. Hij in gebrekkig nl dank oe dank oe. Ik doe de deur weer dicht. Hij loopt weg en komt tot de ontdekking dat het 5 cent is. En wil denk ik meer. Hij heeft wel een kwartier aan me voordeur staan te bellen de malloot.

Ik neem geen kaartjes meer aan van die gasten en geef ook niks. Zo moest het even kwijt.

Meh. Sorry maar als je me 5 cent in de handen drukt bedank ik je daar vriendelijk voor. En het zou kunnen dat de krant dan iets later komt voortaan, of helemaal niet als het me niet uitkomt.
Je hoeft niets te geven, al is dat wel gebruikelijk. Geef je niet, even goede vrienden. Maar 5 cent is een beetje een achterlijk gebaar.

DistriQ maakte overigens toen ik daar werkte ook veel gebruik van mensen zonder verblijfsvergunning, Mensen die het nou niet bepaald riant hadden en gewoon iets probeerden op te bouwen, terwijl ze eigenlijk het vooruitzicht hadden terug te moeten of illegaal blijven. En toch elke morgen vrolijk aanwezig zijn en werken zonder klagen. Daar heb ik wel respect voor. :Y
 
Ff kwootje uit vorige deeltje:

Jan schreef in het vorige deeltje...
Een jaar lang geen motor gereden :?
I was gonna make it look like I knew what I was doing

Opa kan het nog best :} :} :}


Voor Bartje: http://nos.nl/artikel/119272-volg-je-pizza-live.html :+
Dat filmpje van opa Ken op de TZ750 is toch echt meer voor mij hoor!!
OMG :} OMG :} OMG :} OMG :} OMG :} OMG :} OMG :} OMG :} OMG :}
Had hem al eerder gezien, maar niet vanuit een interview met Kenny Roberts Sr. himself!
En Wat een vreselijk vette tweetakt!! ff nagaan dat dat vermogen alleen maar ongeveer tussen de 9 en 11 tot 12 duizend toeren eruit komt! Griezelig... }) }) })

En mega-skills van Kenny uiteraard! 'They don't pay me enough to ride this thing!' Zegt genoeg over de machine dacht ik zo!

Edit: ow ja, die pizza-tracker... *O* hendig... :9
 
Laatst bewerkt:
Blèèèrglh... :r |(

Heb me gisteren in A'dam als een student (sorry Poik O-) ) gedragen en ik begin er nu pas overheen te raken... :? Nadat ik lekker heb gegeten, gedouched en een couchnappie heb gedaan. Poeh hé... :o
Was ook erg gezellig en heel koud buiten. Ff van kroeg naar kroeg lopen was echt guur!

Had vandaag ook nog willen hardlopen met dit prachtige weer, maar gezien mijn fysieke gesteldheid, leek me dit geen goed plan! :+
Wel goed voor m'n bierbuikje dit weekend! :N

Vandaag m'n nieuwe schokkertje voor de trialbrommert opgehaald! Ik ben er heel blij mee... *O* Ding is hartstikke nieuw terwijl ik hem heb voor een tweedehands prijsje! *D
Volgende week lekker de trialmotor weer in elkaar zetten, dan kan ik 2e kerstdag nog ff trainen!
Heb ook de voorvork van de racer ingeleverd voor een service, gaat weer fijn worden! :9

@QTBoy: Goed bezig... :P _O- Was wel nieuwsgierig geweest wat dat ventje had willen zeggen! Je hoeft tenslotte niks te geven, maar het is een gewoonte geworden en daardoor denken ze dat ze wat te eisen hebben!

@sneeuwpop: _O- _O- _O- Kouwe seksbom hoor! :X

Ik ga even verder met niks doen! :W
Welke tent ben je geweest?

Ga ik je vertellen ná dat we er geweest zijn *D *D





3e kerstdag ;)
:$
 
Meh. Sorry maar als je me 5 cent in de handen drukt bedank ik je daar vriendelijk voor. En het zou kunnen dat de krant dan iets later komt voortaan, of helemaal niet als het me niet uitkomt.
Je hoeft niets te geven, al is dat wel gebruikelijk. Geef je niet, even goede vrienden. Maar 5 cent is een beetje een achterlijk gebaar.

DistriQ maakte overigens toen ik daar werkte ook veel gebruik van mensen zonder verblijfsvergunning, Mensen die het nou niet bepaald riant hadden en gewoon iets probeerden op te bouwen, terwijl ze eigenlijk het vooruitzicht hadden terug te moeten of illegaal blijven. En toch elke morgen vrolijk aanwezig zijn en werken zonder klagen. Daar heb ik wel respect voor. :Y

:^

Het zijn echt uitzuigers daar... die mensen krijgen DIK onderbetaald tegenover een Nederlandse krantenloper. En het zijn écht geen domme mensen..... er lopen daar gewoon doktoren rond (en dat is geen geintje...). Mensen die het land uit zijn gevlucht omdat ze een andere mening hadden dan de plaatselijke dictator of ergens niet aan mee hebben gewerkt. Ze willen echt graag werken.... HEEL graag... ze hebben 's ochtends 3 tot 4 kranten wijken om wat leuks voor zichzelf te kunnen kopen. (en dan verdienen ze nog minder dan een Nederlander met 1 a 2 krantenwijken).

En dan heb ik het nog niet eens gehad hoe ze behandeld werden door de agentschap houder... :N
 
Laatst bewerkt:
KOUDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ging even sigaretten halen, dacht dat ik een ijspegel was geworden, niet normaal.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan