MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gheheh :+

Stomme poll. Kvoel me gediscrimineerd dat er enkel n vrouwen poll is, waar is bier en tieten poll voor de mannen?? -O-


Oeh ben ik al lievv genoeg voor n plekje in de OP? :$ Of moet ik dan nog harder spammen? :o

Ik ook O-)

300px-Bier_en_Tieten.jpg


meteen ff je verzoek :+
 
Laatst bewerkt:
:W

Kleine update:
Morgen toch gewoon vroeg richting de luchthaven hier, om in ieder geval duidelijkheid te krijgen.
Misschien staat er nog een boeing stil hier die bestemd was voor Amsterdam maar niet terug kon.
Langer blijven is op zich niet zo'n ramp want mijn slaapplek blijft beschikbaar tot dinsdag in ieder geval dus ik heb het dan beter dan vele duizenden andere mensen overal ter wereld :Y
Maar natuurlijk hoop ik morgen toch terug te kunnen vliegen al heb ik daar weinig vertrouwen in :/

Manuela zal jullie wel updaten denk ik of mijn vliegtuig toch vertrokken is of niet ;)

:W
 
:W

Kleine update:
Morgen toch gewoon vroeg richting de luchthaven hier, om in ieder geval duidelijkheid te krijgen.
Misschien staat er nog een boeing stil hier die bestemd was voor Amsterdam maar niet terug kon.
Langer blijven is op zich niet zo'n ramp want mijn slaapplek blijft beschikbaar tot dinsdag in ieder geval dus ik heb het dan beter dan vele duizenden andere mensen overal ter wereld :Y
Maar natuurlijk hoop ik morgen toch terug te kunnen vliegen al heb ik daar weinig vertrouwen in :/

Manuela zal jullie wel updaten denk ik of mijn vliegtuig toch vertrokken is of niet ;)

:W
Ze weet @#$% nog steeds waar de honkbal knuppel staat
 
:W

Kleine update:
Morgen toch gewoon vroeg richting de luchthaven hier, om in ieder geval duidelijkheid te krijgen.
Misschien staat er nog een boeing stil hier die bestemd was voor Amsterdam maar niet terug kon.
Langer blijven is op zich niet zo'n ramp want mijn slaapplek blijft beschikbaar tot dinsdag in ieder geval dus ik heb het dan beter dan vele duizenden andere mensen overal ter wereld :Y
Maar natuurlijk hoop ik morgen toch terug te kunnen vliegen al heb ik daar weinig vertrouwen in :/

Manuela zal jullie wel updaten denk ik of mijn vliegtuig toch vertrokken is of niet ;)

:W
Vertrekken of niet, het is wel onwijs vervelend, die onzekerheid elke keer maar weer...
Hopelijk is er snel opheldering, weet je waar je aan toe bent en hopelijk vlug naar huis! *D


Gheheh :+

Stomme poll. Kvoel me gediscrimineerd dat er enkel n vrouwen poll is, waar is bier en tieten poll voor de mannen?? -O-


Oeh ben ik al lievv genoeg voor n plekje in de OP? :$ Of moet ik dan nog harder spammen? :o

Ik ook O-)

300px-Bier_en_Tieten.jpg


meteen ff je verzoek :+
That's more like it! *O*
 
:W

Kleine update:
Morgen toch gewoon vroeg richting de luchthaven hier, om in ieder geval duidelijkheid te krijgen.
Misschien staat er nog een boeing stil hier die bestemd was voor Amsterdam maar niet terug kon.
Langer blijven is op zich niet zo'n ramp want mijn slaapplek blijft beschikbaar tot dinsdag in ieder geval dus ik heb het dan beter dan vele duizenden andere mensen overal ter wereld :Y
Maar natuurlijk hoop ik morgen toch terug te kunnen vliegen al heb ik daar weinig vertrouwen in :/

Manuela zal jullie wel updaten denk ik of mijn vliegtuig toch vertrokken is of niet ;)

:W



Good luck! En mochtie gaan: goede vlucht he! ;) :Y
 
Owh btw, kheb nog steeds niks gehoord dus als je mensen bij het RDW kent, waarschuw ze, dr gaan dooien vallen vanaf morgen! -O- }) })


Als kleine compensatie mag ik morgen wel de motor van mn baas n dagje lenen om te spelen :)
 
zal de OP ff bijwerken idd :Y



Kunnen er wel een paar aan toegevoegd worden :Y
Foto ff uploaden, liefst op 600 pixels breed..
 
Op eikel stemmen door een man is idd begrijpelijk... vraag me alleen af wie er op een kleintje gestemt heeft... Al kan het mss diddle zijn... michel is ook niet zo groot he ;)

Maar hij heeft wel een grote...... lens :+

Enne, hoe lang ben jij eigenlijk??
 
Kutkinderen hier in de straat.. rij ik net met Louise terug vanaf de opvang wordt de auto onder handen genomen door een mannetje van een jaar of 8 met een supersoaker. Nou vind ik water niet erg, maar ik schrok me helemaal het apelazerus... gelukkig stond ik al vlakbij de parkeerplek en schrok het mannetje dat ik de auto parkeerde en uitstapte.... Heb hem even vriendelijk verzocht niet meer zulke geintjes uit te halen! B|
 
_O- dat zijn gewone kinderstreken diddle :Y



@ coonie: Kan me er iets bij voorstellen :+
 
Diddle houd er dus niet van om nat te worden, of de auto in dit geval! O-)
Tante Sidonia... :o Beetje lol trappen mag toch wel... :? Weer blij dat ut geen steentjes zijn ofzoiets! :P








Tering zeg... Heb je lkkr weekend, pak je een koel biertje, motorkrantje en ga je lekker buiten zitten, moet je scheiten! B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan