MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartelijk dank voor alle felicitaties! *D

De datum voor de coonies-borrel geven we tzt wel door. ;)

Ik post niet vaak maar word door Coonie wel up to date gehouden.

Girl veel plezier vanavond!
Michel ik hoop dat je snel naar huis kunt vliegen!
@ Rest: tot ziens! :W










Zo, dit was weer mijn jaarlijkse bijdrage.... :+
 
Van harte gefeliciteerd MZN!!! *O* *O* *O* Maak er een mooie dag van, aan het weer zal het niet liggen *D



@Michel; goed balen zeg. Net nog even gechecked, de vlucht van mijn nicht (vanuit Kuala Lumpur) staat nog steeds voor morgenochtend 6:35. Ben benieuwd :/




Goede morgen allemaal!!!
 
Hartelijk dank voor alle felicitaties! *D

De datum voor de coonies-borrel geven we tzt wel door. ;)

Ik post niet vaak maar word door Coonie wel up to date gehouden.

Girl veel plezier vanavond!
Michel ik hoop dat je snel naar huis kunt vliegen!
@ Rest: tot ziens! :W










Zo, dit was weer mijn jaarlijkse bijdrage.... :+

Vanavond tot 2 uur 's nachts indrinken bij Girl... de afterparty daarna bij Coonie? :+
 
Laatst bewerkt:
MZN: Happye B-day
Michel: -O- Hoop voor jullie dat je snel een vlucht terug hebt :)
@ Teun: Veel plezier en hou hem heel ;)

Rest van de rijders: Veel plezier en hou het rubber onder!
Werkers: Sterkte ;)
 
Pluspunt vandaag is wel dat ik weer met de maglev mee kon *D

GroteFoto-T7SJPDXU.jpg


GroteFoto-AUVS4PIZ.jpg
 
Morgen :W

MZM: gefeli *O* het weer zit mee......

Mies& Diddle: Balen balen balen


Zo, weer buiten spelen....................voor de baas :W
 

Al was het een Honda CB 500 les motor. Je moet even goed heel voorzichtig zijn. Het is Amsterdam... niet Hilversum. Er wordt helaas gejat bij het leven door mensen die te lui zijn om zelf te werken voor hun geld (ik ga het debat of een motor ontvreemden ook geen werk is niet aan :+). In die hoedanigheid zal de veiligheid van je motor altijd onzeker blijven. En de praktijk laat zien dat een afgesloten garage en 3 sloten niet helpt. Als het gebeurt dan gebeurt het. Daarom altijd tegen diefstal verzekeren. Met oudere motoren zit je helaas wel met een zwaar verminderde dagwaarde.

Het alternatief is hem in Hilversum gestald laten (Wat je eigenlijk ook niet wil).

Maar... het kan erger.... Nijmegen is echt een hot spot voor oost europeanen die ook graag motor willen rijden. Iedereen kent ondertussen de flauwe grap: "Ik ga op vakantie naar Polen, mijn motor staat er al" wel.
 
MZN en Coonie: Gefeliciteerd *O*

G'avond! :W
Ow...gezellig hier :/ :+

Iedereen bijgelezen en naar bed, dan kan ik mooi een samenvatting maken...

*edit: in het toppie dan maar:

Te beginnen dat we weer een nieuw deeltje gestart zijn *O* , met een onzinnige poll (laat ik 'm er dan maar inkoppen dat 'size dóes matter' O-) ), Plex heeft voor iedereen gekookt, maar is vergeten dat van te voren aan te kondigen :( , ik heb een prachtige foto van IJsland voorbij zien komen, CF gaat morgen weg met de motor van zijn baas, Achi zat weer eens een dagje te suffen :z , Jazz vertelt ons zijn maten :/ , Sunny is weer terug *O* , Michel nog niet -O- , er komen hendeltjes voorbij, Diddle is, bij gebrek aan Michel, maar wat buurtkinderen aan het schrikken maken :+ , Michiel heeft het nieuwe deeltje ook gevonden :W en verwacht morgen weer eens te kunnen rijden, de bijdrage van Coonie bestaat uit :Z , Spook moet wachten tot dinsdag, er volgen wat verhalen over het wel of niet uitvoeren van illegale acties in aanwezigheid van de pliesie, Lank heeft ook wel koekblikkers nat gespoten :X , Pino blijft hopen dat Diddle zijn slaapzak warm maakt :') .

Michel :W en wat jammer dat je vlucht nu toch op cancelled staat -O-

Nog even een prachtige foto van een van de uitbarstende vulkanen bij Noorderlicht:

[afbeelding]

Andere foto vind ik mooier, maar krijg ik er niet ingeplakt, daarom even linkje zodat jullie kunnen meegenieten:
http://www.millhouse.nl/graphics/10FKC01526.JPG
Wat een foto :o :9~
Bedankt voor de samenvatting :Y

nee dat is de aankomst tijd van nl, het is hier nu 07:36 in de ochtend zaterdag.

maar slecht nieuws nu :/

KL 0804 Manila 18:35 Cancelled
KL 0896 Shanghai 18:40 Cancelled
CZ 0769 Shanghai 18:40 Cancelled
Balen man, maarja zit natuurlijk niks anders op
-O-


@ Jan, mooie foto's weer :Y

Ik las het al jah, hoop dat ze de jouwe laten staan. ;)


@ Girl, ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn vanavond. -O-
 
Hey is dat die electromagnetische trein dinges *D
Heb je lekker weer daar, veel plezier nog :W

:Y
Erg gaaf ding hoor, 1x 429 mee gereden (toen liep hij iets achter op schema volgens mij _O- )
Want alle andere keren blijft hij bij 300 steken.... Heel erg stoer, zoiets zouden wij ook moeten hebben :Y
 
http://www.mijnalbum.nl/Album=AVYRLGNG

Mocht je die vorige keer gemist hebben, heb er net weer de laatste bijgezet :)

Ik mis alles de laatste tijd. :$
Net even gekeken. Gaaf!! De Expo 2010! Is dat de reden dat je er bent? Ik mis een mooi overzichtsplaatje van:

2010021007371.jpg


;)

Of heb ik niet goed gekeken. Hoe is het nachtleven daar? :) Lijkt me erg gaaf met alle verlichting etc... Ziet er mooi uit op de foto! Het geeft wel een wereld stad idee (wat het ook is), ook met alle flats e.d. Super zeg! :) :9~

Ik denk dat als je eenmaal thuis bent je een mega knuffel krijgt... en daarna echt nooit meer wordt losgelaten door Louise.... en Diddle. _O-
 
Ik mis alles de laatste tijd. :$
Net even gekeken. Gaaf!! De Expo 2010! Is dat de reden dat je er bent? Ik mis een mooi overzichtsplaatje van:

[http://www.expo2010.cn/quickpic/2010021007371.jpg (afbeelding)]

;)

Of heb ik niet goed gekeken. Hoe is het nachtleven daar? :) Lijkt me erg gaaf met alle verlichting etc... Ziet er mooi uit op de foto! Het geeft wel een wereld stad idee (wat het ook is), ook met alle flats e.d. Super zeg! :) :9~

Ik denk dat als je eenmaal thuis bent je een mega knuffel krijgt... en daarna echt nooit meer wordt losgelaten door Louise.... en Diddle. _O-

Ik werk inderdaad op het nederlandse paviljoen hier op de expo:
Staan zat plaatjes van maar zal je ff helpen ;)

voorkant:
GroteFoto-B74IWSAO.jpg


Dat gele is de kroon op jouw plaatje

Achterkant
GroteFoto-UWJT8MGY.jpg


GroteFoto-CUK3EIXY.jpg


Nachtleven is wel leuk, nog niet in een discotheek geweest maar wel wat barretjes. Erg gezellig, en kost allemaal niks hier ;)


Maar ben net gebeld, ik moet ff richting Jing'an Temple, daar gaan we eten *D :W
 
Laatst bewerkt:
Ah, heb er domweg overheen gebladerd. Gaaf! En ja... dat goedkope helpt wel. ;)

Eet smakelijk... werk zit erop.. (standby dienst). Ga lekker motorrijden.
Wat een geweldig jaar is dit weer zeg (als ik MF doorblader)... super veel motoren gejat... nog meer ongelukken. Hou eens op ja! B|
 
Laatst bewerkt:
Sow ik ga mn pak klaar maken *lees: regenlaag eruit ritsen en de extra voering in de broek* en dan de motor van mn baas oppikken! *D Eens kijken of dat lekker rijd! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan