MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :W
Sow deel 72 al......

Derde keer vandaag :( een berg bijgelezen, lijk wel gek :YHier op het forum opereert ene HawkGT. Die bekleed je buddy voor een zeer schappelijk prijsje. Ff de zoekfunctie gebruiken. Zijn topic heet "alternatief voor Corbin"oid. Succes!

@ Poik: Ikea, maar die was nie open nie, wel lekker gereden via Weesp :9

Morgen vrij maar donderdagochtend werken, kreeg het vandaag niet af en er moeten nog een stel uitnodigingen voor een grote oefening de deur uit + een oefening uitwerken (inclusief draaiboek) + cursus donderdag avond.

Nu een Wicootje en de laatste DVD van de serie Dexter bekijken :9

Truste all! :W

Edit: zie nu de SV van WB *O* Had me een hoop moeite kunnen besparen |( :+


Thanx *D Plex
 
Ik heb ook geen idee eigenlijk, maar je moet toch ergens heen rijden _O-

Wat dacht je van de Eifel..... aanhaken mag en is prima te doen op één dag! :Y

@All.....

Ook weer present.... uncensored.... hmmm... volgens mij waren er al mensen die dachten dat het vorige topic zo heette.
:W
 
Laatst bewerkt:
Zo nieuw deeltje. IN het vorige deeltje nit veel gepost. Hoop dat nu wat meer te doen. Heb het ook zo druk.

:W
 
full


Maar als het even kan zoveel mogelijk.
En da's precies wat wij weer gaan doen. *O*
Kijk erg uit naar komend weekend.
We hebben 'n gezellige club mensen. :Y

Helaas zelf niet op de motor maar da's voor een goed doel.
En dan bedoel ik niet mijn scriptie alhoewel ik daar wel mooi aan kan werken. *D

Iedereen een fijne Bevrijding.... en de Eifelgangers.. tot vrijdag!! :W
 
was dat roze toch echt beter :X















:W Arbeiten!
 
_O-


Ik ben er vaak vrij snel weer afgegaan, maar heb toch 80 km gemaakt, dus 2 foto's :+

Vorig jaar de hele dag lekker gereden daar en maar één goeie foto. Sukkels.


[afbeelding]

Misschien heeft ie een hekel aan gele yamaha's, want toos en achi staan er veel meer op :P
 
present :W


wat is er in zandvoort dan vandaag ? vraag ik me nog steeds af :P
Lijkt mij dagje circuit-racen he :+


Hier zit de motor weer volledig in elkaar (op de onderkuip na), bandjes zijn weer op spanning en alles zit goed vast...


Zo maar ff lunchen en dan maar lekker een stuk gaan rijden *D :]
 
Lijkt mij dagje circuit-racen he :+


Hier zit de motor weer volledig in elkaar (op de onderkuip na), bandjes zijn weer op spanning en alles zit goed vast...


Zo maar ff lunchen en dan maar lekker een stuk gaan rijden *D :]

kon het al niet vinden :+

en ja dan misschien ook even op de motor richting zandvoort dalijk.
 
Mijn vraag niet gelezen zeker???

Mijn collega wil weten hoe lang je bent en waarom je geen hyves hebt ;)
Rustig maar... had um gelezen! :P

Maar ik ben 1.93m!
En waarom ik geen hyves heb, dat heeft te maken met dezelfde kronkel als dat ik gek van tweetakt ben. O-) Iedereen rijd viertakt, dus Bartje niet... Iedereen heeft Hyves, dus Bartje niet...

Ik kreeg van m'n vrienden wel op m'n klote dat ik nu maar eens een Facebook-account moest aanmaken. :$ :')
 
Rustig maar... had um gelezen! :P

Maar ik ben 1.93m!
En waarom ik geen hyves heb, dat heeft te maken met dezelfde kronkel als dat ik gek van tweetakt ben. O-) Iedereen rijd viertakt, dus Bartje niet... Iedereen heeft Hyves, dus Bartje niet...

Ik kreeg van m'n vrienden wel op m'n klote dat ik nu maar eens een Facebook-account moest aanmaken. :$ :')
Join the club!! *O* hier nog een persoon zonder Hyves (waarom moet ik dan altijd weer aan iets heel anders denken :? )
 
Laatst bewerkt:
Rustig maar... had um gelezen! :P

Maar ik ben 1.93m!
En waarom ik geen hyves heb, dat heeft te maken met dezelfde kronkel als dat ik gek van tweetakt ben. O-) Iedereen rijd viertakt, dus Bartje niet... Iedereen heeft Hyves, dus Bartje niet...

Ik kreeg van m'n vrienden wel op m'n klote dat ik nu maar eens een Facebook-account moest aanmaken. :$ :')
Maar wat wil ze weten? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan