MF Gooi en Vechtstreek deel * 75 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Lijstje wat ik tot nu toe heb:
- Svijf, Jackyp, Larissa 2 volw, 1 kind
- Yamapino 1 volw
- Xtra 1 volw
- Jazzuki 1 volw
- Poikie 1 volw
- Westbest 1 volw
- SlickT 1 volw
- Coonie, MZN 2 volw
- Jego 1 volw
- Plexat 1 volw
- Achilleos 1 volw
- Michel85 volw

-----------------------------
14 volw, 1 kind

- Michel en Diddle OVB
- Prepress OVB

Niemand vergeten?
Volgende week zaterdag (12 juni) ga ik een PB sturen met de laatste info en mijn rek. nr en adres. De 19e ga ik alles bestellen.
 
X pakt weer een (half) toppie hoor. :')

Oh! :W

En de Tijger vanavond thuis? Of nog steeds bij de garage. -O-
 
Haha... *D nieuw deeltje en het hotel hier heeft WiFi! Dus ff present :W en een lange updeet (heb de tijd) vanuit Satu Mare, Roemenië!

Inmiddels alweer bijna dag 6 van de 8 achter de rug voor de meeste rijders! Dag 3 heb ik gereden, volledig nieuwe route die ik dus niet van vorig jaar kende! Errug mooi en uitdagend ook! Na het hotel al vrij snel onverhard op de hoogte in! Eerst klei daarna gravel paden tot we bovenop de berg in een primitief roemeens dorpje aankwamen, in de verste verte dus geen asfalt te bekennen, nr. 1 vervoermiddel was paard en wagen! Verderop werd het spoor steeds lastiger en heb de brommer nog ff zachtjes neergelegd omdat ik niet zat op te letten! :P Ik bleef gelukkig op de been in de blubber, snel opgeraapt en verder gereden! Verderop op de berg was het zo mistig dat je nog geen 3 meter zag! Schitterende ervaring en je moest volledig vertrouwen op je GPS! Naar beneden was ook mooi over gravelpaden totdat we aankwamen bij een koffietentje, waar iedereen zat! Daar was het weer warm en zonnig! *D
Lag nog een flinke route voor ons waar ik jullie later over vertel want ik maak het te lang! :P

Gisteren was zogenaamd rustdag, we verhuisden niet naar een ander hotel maar er was 's middags wel een korte route met stempelpost die klassementsrijders moesten halen! Die stempelpost lag op de zeer moeilijk begaanbare berg! Stempelpost moest ik samen met een ander gaan bemannen! Opdracht van de organisatie was zo hoog mogelijk! Dat hoeft tie geen 2 keer te zeggen en dus stonden we op de top! :P Één deelnemer heeft het met motor gered, de rest kwam lopend! Was erg leuk en frustrerend voor de deelnemers (gnagna) om daar met motor te staan!

Vandaag met auto naar dit hotel gereden en ff kort slaapje gedaan! :Z Ga nu ff opfrissen en kijken of er nog wat te doen valt aan de motoren!

BTW: momenteel ist hier kutweer! B|
Haha, klinkt goed Bartmans! :Y :W
 
Haha... *D nieuw deeltje en het hotel hier heeft WiFi! Dus ff present :W en een lange updeet (heb de tijd) vanuit Satu Mare, Roemenië!

Inmiddels alweer bijna dag 6 van de 8 achter de rug voor de meeste rijders! Dag 3 heb ik gereden, volledig nieuwe route die ik dus niet van vorig jaar kende! Errug mooi en uitdagend ook! Na het hotel al vrij snel onverhard op de hoogte in! Eerst klei daarna gravel paden tot we bovenop de berg in een primitief roemeens dorpje aankwamen, in de verste verte dus geen asfalt te bekennen, nr. 1 vervoermiddel was paard en wagen! Verderop werd het spoor steeds lastiger en heb de brommer nog ff zachtjes neergelegd omdat ik niet zat op te letten! :P Ik bleef gelukkig op de been in de blubber, snel opgeraapt en verder gereden! Verderop op de berg was het zo mistig dat je nog geen 3 meter zag! Schitterende ervaring en je moest volledig vertrouwen op je GPS! Naar beneden was ook mooi over gravelpaden totdat we aankwamen bij een koffietentje, waar iedereen zat! Daar was het weer warm en zonnig! *D
Lag nog een flinke route voor ons waar ik jullie later over vertel want ik maak het te lang! :P

Gisteren was zogenaamd rustdag, we verhuisden niet naar een ander hotel maar er was 's middags wel een korte route met stempelpost die klassementsrijders moesten halen! Die stempelpost lag op de zeer moeilijk begaanbare berg! Stempelpost moest ik samen met een ander gaan bemannen! Opdracht van de organisatie was zo hoog mogelijk! Dat hoeft tie geen 2 keer te zeggen en dus stonden we op de top! :P Één deelnemer heeft het met motor gered, de rest kwam lopend! Was erg leuk en frustrerend voor de deelnemers (gnagna) om daar met motor te staan!

Vandaag met auto naar dit hotel gereden en ff kort slaapje gedaan! :Z Ga nu ff opfrissen en kijken of er nog wat te doen valt aan de motoren!

BTW: momenteel ist hier kutweer! B|

Hey ouwe 2takt snuiverd, klinkt goed hoor. Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier nog de laatste dag(en)? ;) *O*
 
@Rijders: ga het niet halen, wacht nog op een telefoontje dat mijn auto klaar is en ik hem kan gaan halen. Veel plezier allemaal en hou het heel.. :]
Huis bekijken komt nog wel een keer dan Erwin ;)
 
Waar is dan nu het verzamelpunt. Een BP ergens in Driebergen?
Aan de hoofdstraat, dat kan ik wel vinden. Tot zo. :W
 
:W Aaf! :W

Niet zoveel posten overdag hoor! Ik moet tegenwoordig écht werken namelijk! :)

@ Morph, gefeli!!! *O*

@ Bartje, waauw je trip klinkt echt supergaaf! *O* :]

@ Japie, zonde van die 21euro zeg... -O-

@ Svijf, BBQ lijkt me nog steeds heel leuk, maar wij gaan die dag naar de TT, dus wordt al beetje raar dagje denk ik...

@ ....Sh*t ben het alweer vergeten....

@ allen, heeft er misschien iemand nog een kantooragenda van 2010 over ergens!?!! Ik zoek zo'n ding, maar echt nergens te krijgen! '(
 
Laatst bewerkt:
Naaf hier allen :W

Nu bijna een weekje met vakantie en `t is heerlijk.. weer is goed (deze week dan nog)

Maar `t gaat erom dat je lekker uitrust en niet naar je werk hoeft :N

Maes heeft het ook naar z`n zin is lekker op de fiets geweest.. met papa in bad *O*

Slaapt heerlijk.. moest de eerste nacht ff wennen, nieuwe omgeving je kent het wel..

We zijn ook al op het strand geweest heerlijk heerlijk...

Ondanks dat we hier internet hebben (wat we lenen van de buren) is het signaal niet heel sterk... ik lees wel mee.. maar post niet zoveel.. komt wel weer alsk weer thuus ben...


Fijne avond verderz... :W
 
:W Present!

*O* Joran is de sjaak olee olee! Joran is de sjaak olee olee! Joran is de sjaak! Joran is de sjaak! Joran is de sjaak olee olee!

Zag net het nieuws dat hij opgepakt is! *O*
 
_O- Hij kijkt er ook zo lekker bij.
110183188.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ahhhh weekend... lekker hoor... Morgen genieten van het mooie weer en mss wel even een stukkie rijden.
 
Heb er op mijn bureau 1 liggen...ongebruikt :Y

Oeeh serieus!?? Is dat er toevallig ook zo één -->

28280.jpg


Dus één week op twee pagina's en dan de dagen smal en lang (lees: voor veel afspraken!?).

Zo ja, mag ik em dan!!?! O-) :$

Edit: is niet zo'n kingsize model wat ik bedoel, maar gewoon handtasformaat zeg maar... Je weet wel... ;)
 
Laatst bewerkt:
Oeeh serieus!?? Is dat er toevallig ook zo één -->

[afbeelding]

Dus één week op twee pagina's en dan de dagen smal en lang (lees: voor veel afspraken!?).

Zo ja, mag ik em dan!!?! O-) :$

Edit: is niet zo'n kingsize model wat ik bedoel, maar gewoon handtasformaat zeg maar... Je weet wel... ;)

hij is smaller denk ik, zal morgen ff naar de indeling kijken en dan laat ik het ff weten :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan