MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y Dank je wel.
Ik had me daar al lang geleden voor opgegeven. En ze vonden het geen probleem dat ik niet met een Tiger aankwam. Kan er mss ook mee te maken hebben dat ik de enige vrouw in het gezelschap ben _O-

Michiel: ik was met zoonlief ook nog even kijken op het plein, maar vond het wat te druk. :/
nah viel opzich wel mee... maar dan moest je wel naar vorenlopen. achteraan, bij binnenkomst, was het idd best druk :Y

Vooraan zaten mensen ook gewoon relaxed op de grond, totdat er gescored werd :+
 
Zag op het nieuws en ook bij het jeugdjournaal na de wedstrijd dat er op vele plekken ook douches enzo aanwezig waren.... Daar niet ?
 
Zag op het nieuws en ook bij het jeugdjournaal na de wedstrijd dat er op vele plekken ook douches enzo aanwezig waren.... Daar niet ?
Daar in hillywood??

Brandweer stond er met een brandslang om iedereen die wilde maar nat te spuiten, verder liep er best wat EHBO rond met water en natte sponzen om je nat te maken... verder waren er bij verschillende kroegen buiten van die tuinslangen opgehangen met gaatjes erin, dus soort van douche... erg goed reregeld :Y

Wij hadden in de pauze even bij de super een doos waterijsjes gehaald :9
 
Oeh, lees net dat er weer nieuwe fietsen zijn aangekocht......

Gefeliciteerd *O* *O*

Achi wil ook wel maar weet nog niet zo goed wat dan..........
 
Achie moet lekker zijn super mooie unieke oranje R1 houden.... ding ziet er zo vet uit. Die ga je echt missen anders.

Ene Ruff :W kunnen niet altijd tijd hebben voor MF he... boeieuh, zolang de rest allemaal maar goed gaat man.
 
Laatst bewerkt:
Oh, en JeGo, volgens mij ben je weer eens gespot. :Y Zie gespot topic.

Vanmorgen rond een uur of 7 op de A1 van Amersfoort richting Amsterdam: een rode GS500 (?)

Ik zat op een donkerblauwe Aprilia allroad en stak nog mijn been uit toen ik langsreed..




Vandaag ook in de post gehad dat de Luchtmacht me nu echt aangenomen heeft en dat ik met een paar weken de papieren met de post ontvang. Wel staat er al dat ik per 1 Juli ben aangenomen, dus blijkbaar ben ik vanaf vandaag werkzaam bij Defensie. :+

Is goed, dat weet ik in ieder geval dat ik salaris aan het eind van de maand tegemoet kan zien. *O*
 
Laatst bewerkt:
Motor en trapfiets zitten nu op de aanhanger en testritje gemaakt. Combi is lekker stabiel. Auto afgetankt.

Nog wat spullen inpakken.... broodjes smeren, wasgoed opvouwen en douche in..... dan slapen in. om 5 u gaat de wekker, hopen dat ik om 6 u weg mag.

Blijf er ca 3 weken daar.

@ Patje: :} Gefeliciteerd, is en blijft tijdloze motor. :]
 
Erwin geniet van je vakantie. Rij voorzichtig en kom heel weer terug. Verders mooie ritten maken. Foto's willen we natuurlijk zien en filmpies als dat lukt met je helm cam :) Veel plezier *O*
 
Ondertussen ga ik maar afsluiten hier... lekker naar boven toe, daar is het iets koeler als hier beneden... Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Nogmaals voor diegene die morgen ochtend weg gaan op vakantie... heul veel plezier... :W
 
Erwin:

full
 
Patje gefeliciteerd met de aankoop van die prachtige R1!!! Mooie kleur!! *O* *O* *O*

Coonie ja we maken er maar het beste van! Ookal was het warm gezellig was het zeker!
Heerlijk gezwommen bij de Strook water was heerlijke temperatuur!! De hond vond het ook heerlijk!! Springt er nu zelf ook in ziet er heel komisch uit!!
Daarna lekker ijsje gehaald bij de Hoop!!! Wat is dat toch een goddelijk ijs!! Stond ook nog een alcohol controle bij Laren!

Op de terugweg ook nog X gespot op de Larenseweg! En daarna reed ik achter X op de Kamerling Ohnesweg!

ps
de flitser doet het X hahaha _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Middag! Sow ik ga weer mn best doen bij te blijven hoor *D Was me afgelopen dagen ff te druk!

Hopelijk blijft het morgen droog, motorritje met mn rijschool...bij regen word het enkel de bbq :$

Nu even n chippie scoren en chillen! :W
 
reed je net op de dijk met vrouw wilco zoja dan heb ik jullie gespot ging ff patatje halen :)
 
moest ergens heen in hilversum met lastig parkeren. Was dus enkel ff makkelijk :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan