MF Gooi en Vechtstreek deel 83, Jägers machen das topic ;)

Wil jij in de OP :?

  • Ja

    Stemmen: 19 61,3%
  • Nee!

    Stemmen: 1 3,2%
  • Alleen nog een man

    Stemmen: 1 3,2%
  • Enkel als L-B er ook in mag :')

    Stemmen: 1 3,2%
  • Fuck off met je OP

    Stemmen: 9 29,0%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik ga ook slapen. Brief is af, morgen nog ff doorlezen en maandag aangetekend versturen naar die flikker :Y



Trusten! :W
 
Presentje *D

:+ even een boorplatform versleept ;)
liep helaas wat uit omdat er teveel wind/golven stonden om het op de exacte plaats neer te zetten. Nu weer in de Rotterdamse haven en morgen ochtend naar huis *O*

Das niet niks :P

@ Foto's: iets zegt me dat er nog ergere komen :') _O-
 
Laatst bewerkt:
Nog mensen die vrijdag avond 10 september 18.00 uur en/of zaterdag 11 september 12.00 uur ff willen helpen sjouwen ?


O-)

Eej, stuur maar ff PMetje als je nog hulp nodig hebt.. ik ben onlangs zelf verhuisd en snap best dat met meer mankracht het allemaal wat vlotter verloopt.. Heb je een verhuisauto of duw je alles op een trekhaak? 8-)
 
Nog mensen die vrijdag avond 10 september 18.00 uur en/of zaterdag 11 september 12.00 uur ff willen helpen sjouwen ?


O-)
In het vorige deeltje had ik mezelf erbij gezet, maar blijkbaar blijft het digitaal nie hangen nie. Plexat in "MF Gooi en Vechtstreek deel * 82 * Vier ..."

Inmiddels is het Eifelweekend ook in jouw verhuisweekend gepland, dus waarschijnlijk had je er een voorgevoel bij.... Gelukkig dient LB zijn diensten aan, op tv hebbben we al kunnen zien hoe sterk ie is... O-) :+
 
:W in dit deeltje

@ Foto's van de jagers, *D


:+ even een boorplatform versleept ;)
liep helaas wat uit omdat er teveel wind/golven stonden om het op de exacte plaats neer te zetten. Nu weer in de Rotterdamse haven en morgen ochtend naar huis *O*
leuk man, wat anders dan een kantoorbaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Naaf :W

2 Jägers succesvol weer zu hause ;)

700 km rijden en alleen de laatste 30km in NL zeikens nat geregend |(
Op de heenreis ook alleen in NL regen gehad, en daar de hele week droog kunnen sturen op een paar ochtendjes na :P

Een zeer geslaagde week, geen schaamrandjes meer, nog stukkie op de R1 van Achi gestuurd (machtig ding :Y ), super gezelschap, veel gelachen en heerlijk rijden daar :Y

Kortom: helemaal TOP! *D
 
Laatst bewerkt:
Ohja en we hebben in stap 1 van emigreren naar het zwarte woud vast onszelf duitse namen aangemeten :+

full
 
@ Jagers: Welkom zuruck en viel spaB nog he! *O* *O* (word je strak van dat Zumba he :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan