MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
73.677
1.750
Welkom in deel 88 van het Gooische gelul :)

Dé poll volgt later vandaag :Y



Belangrijk! blijft het droog...of?






Have Fun & Enjoy




Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :')

En in 't Gooi?

En in 't Gooi?, deel II

In 't Gooi deeltje III

In 't Gooi deeltje IV

In 't Gooi part V

En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Gooi bende nummer 14!!!!

Gooische bende numero 15!!!!!

MF 't GOOI Deel XVI (16)!

MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

MF Gooi en Vechtstreek. Gefilterd het voorjaar in. Part XX

GOOI-21

Deeltje 22 van de Gooische Hooligans.

Deeltje 23 van de Gooische Hooligans.

Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Het Gooi deel 25, kampioens-editie :?

Gooische vakantiegangers, deel 26.

MF 't GOOI deel XXVII

MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

't Gooi deeltje 30!! We rijden voorlopig gewoon door..ahdi

MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

MF 't Gooi deel 32..... hot yellow xmas

MF 'T Gooi Deeltje 33.. Frisse start in 2009!!

MF het Gooi. Deel 33³

Laat de lente maar komen *D, Gooiers deeltje 35!

't Gooi deel 36!

't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Gooi en Vechtstreek *39* | Eifel-tijd!

Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Gooi & Vechtstreek *41* | Weg met die regen!

Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Gooische Hooligans deel vierenveertig.

Gooische Hooligans Deel 45, Wet T-shirt Bikewash?

Gooische Hooligans *46*

Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Hooligans uit 't Gooi deel 48. We zwaaien naar Almere :W :')

Hooligans uit 't Gooi + aanhang deel 49!!!!!!!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 50 *

MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

MF Gooi & Vechtstreek Deel *54* Jaapie bijna brommerheld af!

MF Gooi & Vechtstreek Deel *55* Wir waren am Ring *O*

MF Gooi en Vechtstreek deel * 56 * Herfst

MF Gooi en Vechtstreek deel * 57 * Herfst II

MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks :') !

MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

MF Gooi en Vechtstreek deel *64* Chicks Rule All!

MF Gooi en Vechtstreek deel 65.

MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

MF Gooi en Vechtstreek deel 67. Jetzt Geht Loss!!! *O*

MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

MF Gooi en Vechtstreek deel * 75 *

MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

MF Gooi en Vechtstreek deel dubbel zeven. ZOMER!!!!!!!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

MF Gooi en Vechtstreek deel * 82 * Vier Jäger im Schwarzwald

MF Gooi en Vechtstreek deel 83, Jägers machen das topic ;)

MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!





Beruchte MF Hooligans van het Gooi:

20 Februari 2010 tijdens het eet/bowlavondje



7 November 2010 tijdens de Maple Leaf Cross in Anna's Hoeve



* Michel .... Honda CBR 600 RR & Suzuki DR-Z 400 SM





* Diddle .... Honda CBR 600 RR




* alexed9 .... Triumph Daytona 675




* Ruff Ryder .... Suzuki Hayabusa



* Jantah .... Ducati Multistrada 1000DS + Ducati 650 SL + 1½e XT500 + Honda Africa Twin






* poikie .... Yamaha R1




* Xtra .... Yamaha YZF R1 2006




* frisco .... Triumph speed triple + Honda CB 1




* Nocer .... KTM




* sunny Ducati




* phoentje .... Yamaha R6




* L3MMING .... Yamaha R1




* JeGo .... Kawasaki ZX6R




* Michiel85 .... Kawasaki ZZR



* ErwinGTI .... KTM 990 SM-R




* Zot .... www.snelmotoren.nl




* V FRed S .... Honda VFR




* Achilleos .... BMW




* yamapino .... Suzuki GSX-R 750




* Deadeye .... Yamaha YZ426F (circuit)




* ToSiE .... Yamaha Thundercat



* Utrechtterror Yamaha FZR600 '90 25 PK




* Plexat .... CB650SC




* Degids




* Coonie .... Honda CBF 600 SA




* MZN .... Suzuki V-Strom Black Rhino




* Dark_Falcon .... Yamaha FZR 400




* E®nst .... Suzuki GSX-R 600




* patjeZXR .... Kawasaki ZX-9R



* Donanthonio




* Morphine .... Honda CBR 600 F




* Svijf .... Kawasaki ZX-6R




* prepress035 .... Yamaha Fazer 1000




* Noorus .... Ducati Monster




* MTeun-03 .... BMW GS 1200 Adventure




* Bartje_twee-en-halfje .... Aprilia RS250




* Thacutiboy .... Honda CBR 600 RR



* Kato .... BMW R1200GS-A




* girlR1100S .... BMW R1200GS




* WestBest ... Ducati ST4s




* spookz0r ... 600rr




* Lankho09



* GillettiNo




* Jazzuki




* CorvetteFreak




* Rabasa Honda CBR 600 RR




BaRRt



JollyJopster


De regelmatige lezers/posters! :}
Doe je dat niet, vlieg je er vanzelf uit :W :W :W






DE AGENDA!!
Verzamelplek in Breukelen

Verzamelplek in Nieuwegein: Google Maps

Verzamelplek in Hilversum: Google Maps




Verjaardagen in het Gooi

* Januari
05 Alex (alexed9)
17 Wilco (Xtra)
28 Patrick (PatjeZXR)

* Februari
15 René (Phoentje)

* Maart
03 Peter (L3MMING)
15 Ray (Ruff Ryder)
23 Tommy (Thacutiboy)
27 Ernst (E®nst)
28 Maike (WestBest)

* April
09 Robert (Prepress035)
10 Henrike (GirlR1100S)
11 Stanley (Poikie)
17 René (MZN)
18 Will (Plexat)

* Mei
18 Claudia (Coonie)
23 Manuela (Diddle)
25 Erwin

* Juni
16 Chris (Deadeye)
25 Jeroen (JeGo)

* Juli
05 Poncio (yamapino)
11 Dennis (Dark_Falcon)
12 Jan (Jantah)
19 Jordy (spookz0r)
20 Erik (CorvetteFreak)
25 Mart (Morpheus_nl)

* Augustus
01 Manuel (Maan84)
09 Wendy (MotoGirl)
04 Bart (Nocer)
26 Ilja (Lankho09)

* September
02 Martin (Slick-T)
19 Fred (V FRed S)
23 Edmond (Kato)
24 Bart (Bartje_twee-en-halfje)

* Oktober
15 Ton (Donanthonio)
18 Michiel (Michiel85)

* November
05 Robin (Utrechtterror)
12 Michel
17 Noor (Noorus)
20 Stephan (Svijf)

* December
03 Chris (Achilleos)
14 Teun (Mteun-03)





Kampvuurtje



Heb je wat toe te voegen, andere foto, nieuwe foto, iets anders leuks: laat het me dan weten :)


 
Laatst bewerkt:

V FRed S

MF veteraan
28 jul 2003
12.515
11
regio Utrecht
Bezoek site
Goh, ik ben er een keer snel bij.
Maar wel met een reden: voor o.a. CorvetteFreak:

WAAR MOET IK OP LETTEN BIJ AANKOOP VAN EEN GEBRUIKTE MOTOR

Koud motorblok?
Het eerste dat je onmiddellijk doet als je bij de verkoper aankomt, is voelen of het motorblok koud is. Dat is heel erg belangrijk om een goed idee te kunnen krijgen van de staat van het blok. Dan is de motorolie nog dik en zijn alle spelingen het grootst. De motor start dan het moeilijkst en je hoort alle gerammel en getik het best. Als de motor warm en goed gesmeerd is, klinkt hij meestal véél beter. Maar start de motor nog niet, dat houden we voor het laatst.

Algemene staat van motorfiets?

Vuil of schoon
Als de verkoper zelfs de moeite niet doet om zijn motorfiets schoon te maken als hij te koop staat, dan mag je al bepaalde vermoedens beginnen koesteren.
Roest
Veel roest wijst op een vochtige parkeerplaats of vele ritten in de regen. Het probleem is natuurlijk dat roest niet altijd direct te zien is. Soms zit het verscholen achter een onderdeel van de motorfiets.

Zwaar geoxideerde aluminium onderdelen.
Zware oxidatie wijst op een zwaar leven in veel regen, strooizout en weinig wasbeurten.

Barstjes
Vertonen de kunststof onderdelen barstjes rond de bevestigingspunten? Barstjes wijzen op een te vast aandraaien van de schroeven. De trillingen van de motorfiets hebben het kunststof kapot getrild.
Afgebroken bevestigingspunten
Kunststof onderdelen zijn heel kwetsbaar aan de bevestigingspunten.
Alleen een zorgzame behandeling en onderhoud kan breuken verhinderen. En dan nog. Heb je ooit al een plastic onderdeel gezien waarvan alle bevestigingspuntjes na 10 jaar nog in tact zijn? Het kan er trouwens ook op wijzen dat de motorfiets ooit omgevallen is. Demonteer de kuip: dan zie je in welke staat de bouten en schroeven zijn.

Glans en kleur
Delen die opvallend meer glans hebben of een enigszins andere tint kunnen recenter zijn. Controleer of de motorfiets omgevallen is.

Staat van de reminstallatie?

Kan het remhendel diep (bijna tot tegen het stuur) ingetrokken worden?
Dit kan wijzen op lucht in de remleidingen, een versleten rempomp, versleten rubberen remleidingen die uitrekken.

Is de remolie kleurloos of amberkleurig?
Amberkleurige remvloeistof moet direct worden vervangen want ze is verouderd en bevat water wat de remcapaciteiten slecht beïnvloedt. Nieuwe remvloeistof is kleurloos, net zoals water.

Remleidingen
Deze kun je alleen maar controleren op hun uiterlijk. Houd er rekening mee dat de originele rubberleidingen op termijn "versterven". De leidingen verliezen hun stevigheid en bij het remmen worden ze wat opengetrokken. Dit zorgt voor een vermindering van de remkracht. De enige oplossing is andere remleidingen monteren.

Remklauwen
Die zijn moeilijk te controleren zonder demontage. Belangrijk is dat de remzuigers heel erg vlot kunnen in- en uitschuiven. Bovendien mogen ze ook niet te sterk beschadigd zijn om lekkage van remvloeistof te vermijden.

Remblokken
Ze moeten nog voldoende dik zijn, anders mag je direct nieuwe monteren. Ze mogen ook niet verglaasd zijn, want dan verliezen ze hun remmende werking. Dat kan alleen gecontroleerd worden na demontage.

Remschijven
Neem de remschijven tussen duim- en wijsvinger en laat je vingers van binnen naar buiten glijden (dus van het hart van het wiel naar de band toe). Je mag nauwelijks langsgroeven of ribbels voelen. Dat wijst op onregelmatige slijtage en is funest voor de levensduur van je remblokken.
De remschijven zelf mogen ook niet krom zijn. Om dit te controleren ga je rijden en remt enkele keren zo hard mogelijk. Als je stuur bij het remmen begint te trillen zal het zeker de moeite lonen om de schijven grondig te controleren. Dit kan bijna alleen na demontage.

Contoleer de dikte van de schijven.
Als de schijf aan de buitenste 2 à 3 millimeter, dus waar de blokken niet op ingrijpen, veel dikker is dan op het remoppervlak, dan mag je aannemen dat de schijven versleten zijn, of binnenkort aan vervanging toe zijn. Dat is een kostbare zaak die kan oplopen tot een paar honderd euro per schijf.

remwerking
Zie Velgen en banden

Velgen
Mogen geen deuken vertonen of een slag hebben.
Spaken mogen niet krom zijn, ontbreken of te los aangedraaid zijn.
Alle spaken moeten goed aangespannen zijn. Sla met een schroevendraaier tegen alle spaken en luister of ze allemaal hetzelfde klinken. Klinkt een spaak dof dan is ze te los, klinkt ze mooi helder dan is ze goed aangespannen.

Banden
De banden moeten voldoende profiel hebben (minimum 2 mm vooraan, 1 mm achteraan) anders mag je direkt nieuwe kopen en dat kost al gauw een paar honderd euro.
Er mogen geen barstjes in het rubber zitten, want dan zijn de banden al te oud en is het rubber aan het versterven. Dan bestaat het risico op een klapband en dat wens ik je echt niet toe.
Type (radiaal, diagonaal) en maat (breedte, hoogte) van de banden moeten overeenkomstig de velgmaten zijn.

wiellagers
Ze mogen niet versleten zijn.
Draai de wielen rond als ze van de grond zijn. Dit moet kunnen zonder vreemde bijgeluidjes van de lagers en mag niet haperend of stroef verlopen. Ga links of rechts van de motorfiets staan en neem het wiel goed vast met beide handen. Trek en duw er zo hard mogelijk aan. Nergens mag je speling voelen. Het wiel moet muurvast zitten. (If you know what I mean?..)

Het balhoofd

Algemeen
Het balhoofd is het scharnier waar de voorvork draait. Meer specifiek is het een as met bovenaan en onderaan lagers. Dit kunnen kogel- of naaldlagers zijn. Heel de voorvork draait op die lagers. Hierop mag geen speling zijn want dat betekent speling op heel de voorvork. De lagers mogen ook niet in slechte staat zijn. Dat heeft een negatief effect op de stabiliteit en het stuurgedrag van de motorfiets. Bij hard remmen kan de motorfiets bijvoorbeeld naar links of rechts gaan uitwijken.

Speling op het balhoofd
Om te controleren of er speling op het balhoofd zit, zijn er twee mogelijkheden.

Eén: het voorwiel moet van de grond zijn zodat de voorvork vrij kan bewegen. Ga op je hurken voor de motor zitten en neem de vorkbenen met beide handen vast. Schud met al je macht de voorvork van voor naar achter. Als er speling op zit, zul je voelen dat de voorvork naar voren en achteren wat kan bewegen. Let wel, de vork bestaat uit onder- en bovenbenen. Tussen die twee kan ook speling zitten en dat voelt bijna hetzelfde aan. Vergis je dus niet.

Twee: ga op de motor zitten. Duw hem met het voorwiel tot tegen een muur. Druk nu uit alle macht een aantal keer tegen het stuur naar de muur toe. Is er speling op het balhoofd, dan zul je voelen dat je voorvork een beetje van voor naar achter kan bewegen. Ook hier geldt de bovenstaande opmerking over speling tussen onder- en bovenbenen.

De rondheid der lagers
Is zonder demonteren moeilijk te controleren, maar toch bestaat er een trucje.
Zet de motorfiets zodanig dat het voorwiel van de grond is. Beweeg het stuur enkele keren heel voorzichtig van volledig links naar volledig rechts en terug. Deze beweging moet uniform vlot gaan. Er mag nergens een punt zijn waar het wat stroever of vlotter gaat. Dit betekent namelijk dat de lagers hier en daar wat ingedrukt zijn, wellicht door ooit verkeerd te zijn aangespannen. Meestal heb je hier last van bij langzaam rijden, omdat je niet vlot je evenwicht kunt bewaren.

De voorvork

Voorvorkkeerringen
Deze dichtingen houden de voorvorkolie in de voorvork. Als de verchroomde vorkpoten ( = de binnenvorkpoten) pitting hebben (= putjes van opgespatte steentjes), dan is de kans groot dat er bij het veren olie uitlekt.
Knijp het remhendel in en duw een aantal keren de voorvork zo diep mogelijk in. Als er rond de binnenvorkpoten een olierand te zien is dan wil dit zeggen dat de voorvorkkeringen lekken. Deze moeten dan vervangen worden.
Bij erge pitting zal dit euvel alleen maar verholpen kunnen worden door nieuwe binnenvorkpoten te monteren !

Vorkbenen
Beide vorkbenen moeten recht zijn. Haast niet te controleren zonder demonteren. Enig hulpmiddel: er mee gaan rijden en zien of het stuur scheef staat, of puur visuele controle.

De achtervork

Lagers
Plaats de motorfiets met het achterwiel van de grond. Ga naast de motorfiets staan. Neem één kant van de achtervork vast. Trek en duw uit alle macht. De vork mag niet meebewegen, anders zit er speling op de lagers. Deze kunnen niet afgesteld worden en zijn dan aan vervanging toe .

De vering

Dempen en veren
De vering moet natuurlijk veren, maar moet ook kunnen dempen. Dus als je de veren een paar keer goed induwt, moet de veerbeweging supersnel uitgedempt zijn. Een grondige controle kan alleen maar door gespecialiseerde bedrijven.

De verlichting

Controleer
Kleinlicht
Dimlicht
Grootlicht
Richtingaanwijzers
Achterlicht
Stoplicht

De accu

Bij onderhoudsvrije (=ondoorzichtige) accu kun je haast niets controleren. Bekijk de polen om te zien of daar wittige kristallen zijn. Dit is uitgekristalliseerd zuur en kan wijzen op een oude accuj.

Bij accu's met een doorzichtige buitenwand kun je de vloeistofniveau's controleren. Die moeten tussen het minimum en maximumniveau liggen.
Met een speciaal toestelletje kun je ook meten of de vloeistof nog genoeg zuur bevat, maar daar ligt meestal het probleem niet.
Het grote probleem komt meestal pas boven als de motor lang heeft stilgestaan of wanneer het buiten heel koud is. Dan is de accu heel snel uitgeput.

De aandrijving

Er bestaan vier soorten aandrijving

Cardan
Riem
Ketting in gesloten oliebad
Open ketting
Cardan, riem en ketting in gesloten oliebad zijn het minst aan slijtage onderhevig, onderhoudsvrij en duurzaam. Gek genoeg worden deze zeer weinig toegepast. Harley Davidson is de enige die consequent riemaandrijving gebruikt, Moto Guzzi gebruikt alleen maar cardan aandrijving.

De open ketting gaat het minst lang mee, is heel onderhoudsintensief, maakt het meeste lawaai maar wordt toch het meeste gebruikt!


Controleer de staat van de tandwielen.
De tanden moeten mooi symmetrisch zijn. Haaientanden geven aan dat een ketting die al véél te lang gebruikt is. Vergeet niet dat het voortandwiel het meeste slijt. Dit is meestal alleen maar te controleren door demontage van een zijdekseltje.

Controleer ook of de tanden zijdelingse slijtage hebben. Dat duidt op een scheef geplaatst achterwiel. Men zegt dat het "niet correct spoort". Dat is eenvoudig te corrigeren door het achterwiel wat bij te stellen.
Als het achterwiel van de grond is, draai het dan een aantal keer rond. Controleer ondertussen nauwgezet de spanning van de ketting. Als de ketting in de ene positie te strak gespannen is, en in een andere positie te los, dan is de ketting versleten en moet ze vervangen worden.
Ketting en tandwielen moeten altijd samen worden vervangen.
Ga achter de motor staan en neem enkele schakels vast die op het achtertandwiel liggen. Als deze schakels van het tandwiel weggetrokken kunnen worden (dus als de ketting los op het tandwiel ligt), dan is de ketting versleten. Vervangen is de enige mogelijkheid.

Het motorblok

Zonder demontage is het onmogelijk om een volledige en exacte staat op te maken van het motorblok. Maar er zijn elementen die je wel al iets kunnen vertellen.

Olielekken
Bij deze test is het belangrijk dat de motor koud is. Alle olie zit dan onderaan, de onderdelen worden de eerste minuut nauwelijks gesmeerd en omdat er nog geen onderdelen door de warmte zijn uitgezet, zal alles wat meer "rammelen" dan bij een warme motor. Bij een Ducati en een Harley ligt het wat moeilijker, want daar rammelt alles wat meer dan bij Japanse machines.
Bekijk het blok en kijk of er nergens langs de naden "vettige" vlekken te zien zijn. Dit is wellicht olie die langs de pakkingen naar buiten komt. Gebeurt dit in heel lichte mate, dan spreekt men van het "zweten" van het motorblok. Als je echter duidelijk kunt zien dat er meer dan een beetje olie uitkomt, dan zit je met een lekkende pakking. Geen goed teken!
Start de koude motor, houd je gestrekte hand aan de uitlaatmond. Houd die daar een minuutje. Bekijk je handpalm. Merk je dat die vol hele fijne oliedruppeltjes zit, dan is dat een teken dat de motor inwendig al heel erg versleten is. De zuigerveren zijn niet in staat om de olie tegen te houden en via de verbrandingsruimte vliegt de olie mee naar buiten. Hier is maar één ding te doen: de motor reviseren.
Luister aan het kleppendeksel. Als je heel veel luid tikken hoort, dan kan het zijn dat de kleppen gesteld moeten worden.
De compressie meet je heel eenvoudig met een compressiebougie. Je moet daarvoor dan wel de bougies uit het blok schroeven. Zo'n test leert je in welke staat de afdichting van de verbrandingskamer verkeert.
Algemene zaken
Is het instructieboekje aanwezig.
Is het standaard boordgereedschap aanwezig.
Is de onderhoudshistorie bekend (met rekeningen).
Zijn de (reserve) sleutels aanwezig en zijn dat de originele sleutels.
Heeft de motor standaard startonderbreking: is de code aanwezig (zit bij een nieuwe motor bij de sleutel).
Heeft de motor achteraf ingebouwd alarm: is de handleiding en de code bekend.
Zijn er accessoires op d motor: is daar de handleiding van beschikbaar

Aanvullingen zijn uiteraard welkom.

(Met dank aan het Honda VFR forum. (Ik heb hier en daar wat Belgische woorden vervangen door Nederlandse). Het topic is te vinden bij www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=14069

Fred
 

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
73.677
1.750
:')

Het was met een knipoog bedoeld hoor, iedereen moet gewoon doen wat goed voelt en als je het zo gaat formuleren is -bijvoorbeeld- mijn Honda ook "nog nooit goed geweest" ;)
Knipoog zag ik :Y



Mijnes was niet te zien?
Was er ook niet :+



Naja, is gewoon balen voor haar.
Hopelijk gaan ze 'm eens goed maken zodat ze niet steeds gedonder heeft.













@ Fred: :N ding staat te glimmen in de schuur en als er geen mooie dagen meer komen dit jaar blijft ie mooi staan :)
 

Amygdala

MF veteraan
11 sep 2009
7.408
4
Hilversum
Dank jullie allemaal voor het meeleven *D . Ik ben weer thuis. Ik begin het wel een beetje gehad te hebben met deze Duc :/ Iemand nog een leuke motor te koop? :+

Michel: dank voor de tip ;)
Als Snelmotoren wat dichterbij zat, dan was het zeker een goede optie geweest. :Y
 

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
37.043
1.673
www.snelmotoren.nl
Dank jullie allemaal voor het meeleven *D . Ik ben weer thuis. Ik begin het wel een beetje gehad te hebben met deze Duc :/ Iemand nog een leuke motor te koop? :+

Michel: dank voor de tip ;)
Als Snelmotoren wat dichterbij zat, dan was het zeker een goede optie geweest. :Y
Die klootzak heeft een leenmotor hoor.
 

BaRRt

MF veteraan
28 feb 2010
9.176
0
31
Hilversum
:W hallo allemaal :W

Wat heb ik ongelofelijk veel energie *O*
Net terug van het sporten, maar die nieuwe voedingssuplementen blijven hun werk aardig lang doen _O-

Ben nu een liter van weer een ander spul naar binnen aan het werken, best heftig |( maar is voor een goed doel *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.