MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het daarstraks best naar mijn zin op 't motortje (toen ie reed dus :') ) *O*

Michel: wat Jantah zegt: ze doen absoluut niet moeilijk over het feit dat het opgelost moet worden, maar ondertussen gebeurt het niet goed en kost het mij tijd en moeite van heen en weer brengen.

Jantah: goed bezig!! *O* En niet teveel denken, gewoon advies inwinnen, knopen doorhakken en volgende week donderdag weer verder gaan ;)

Coon: hoe is het met de kleine Noos?
 
Ik had het daarstraks best naar mijn zin op 't motortje (toen ie reed dus :') ) *O*

Michel: wat Jantah zegt: ze doen absoluut niet moeilijk over het feit dat het opgelost moet worden, maar ondertussen gebeurt het niet goed en kost het mij tijd en moeite van heen en weer brengen.

Jantah: goed bezig!! *O* En niet teveel denken, gewoon advies inwinnen, knopen doorhakken en volgende week donderdag weer verder gaan ;)

Coon: hoe is het met de kleine Noos?


Vanmorgen zaten MZN en ik ff helmaal in shock......beestje was wakker en hoe! :')
Hij zat werkelijk overal, hing overal in en eindigde letterlijk op mijn ontbijtbordje! :P
Zo hoort hij te zijn! *O* *O* *O*
Hopen dat dit het nou was en dat hij zo door gaat! Schurkie is het! *D :}


Einde werkdag, tot vanaaf peeps! :W
 
Laatst bewerkt:
Ik had het daarstraks best naar mijn zin op 't motortje (toen ie reed dus :') ) *O*

Michel: wat Jantah zegt: ze doen absoluut niet moeilijk over het feit dat het opgelost moet worden, maar ondertussen gebeurt het niet goed en kost het mij tijd en moeite van heen en weer brengen.

Jantah: goed bezig!! *O* En niet teveel denken, gewoon advies inwinnen, knopen doorhakken en volgende week donderdag weer verder gaan ;)

Coon: hoe is het met de kleine Noos?

Dan snap ik je opmerking over "ik ben zelf dat risico aangegaan" niet :N
 
Vanmorgen zaten MZN en ik ff helmaal in shock......beestje was wakker en hoe! :')
Hij zat werkelijk overal, hing overal in en eindigde letterlijk op mijn ontbijtbordje! :P
Zo hoort hij te zijn! *O* *O* *O*
Hopen dat dit het nou was en dat hij zo door gaat! Schurkie is het! *D :}


Einde werkdag, tot vanaaf peeps! :W

*O* *O* *O* *O*
 
Vanmorgen zaten MZN en ik ff helmaal in shock......beestje was wakker en hoe! :')
Hij zat werkelijk overal, hing overal in en eindigde letterlijk op mijn ontbijtbordje! :P
Zo hoort hij te zijn! *O* *O* *O*
Hopen dat dit het nou was en dat hij zo door gaat! Schurkie is het! *D :}


Einde werkdag, tot vanaaf peeps! :W

goed nieuws van Nozempie *O*
tot straks ;)
 
Vanmorgen zaten MZN en ik ff helmaal in shock......beestje was wakker en hoe! :')
Hij zat werkelijk overal, hing overal in en eindigde letterlijk op mijn ontbijtbordje! :P
Zo hoort hij te zijn! *O* *O* *O*
Hopen dat dit het nou was en dat hij zo door gaat! Schurkie is het! *D :}


Einde werkdag, tot vanaaf peeps! :W
*O*

Hopen dat 't zo blijft gaan dan :Y

Caafje loopt ook al weer te piepen en te knorren :') *O*






Veel plezier vanaf :Y !
 
present :W tijdje druk geweest dus weinig (lees: niet) gereageerd. Wel enigzins meegelezen.

Bios-gangers: veel plezier vanavond :)
 
Seau, pizza besteld *D


's kijken of dat binnen te houden is met alle smerigheid die ons vanavond in de bios te wachten staat :')
 
Net de monteurs van Glashard over de vloer. Zit je netjes je hele huis van inbouwdozen te voorzien, komen die gasten met een opbouwdoos van het formaat schoenendoos |(

Doe maar in de meterkast dus. Nee, gaat niet "geen gat". Dat zullen we nog wel eens zien })

Afijn, hij zit er in :P
 
Ik vrees dat X gelijk heeft :/ De rollen zijn compleet omgedraaid: ik heb niets meer te vertellen :N _O-

:')
Hoeveel massages en weekendjes weg samen heeft ie je beloofd om dit neer te zetten? _O-
Oh wacht jij post op zijn account dus hij post ook gewoon op de jouwe...ik snap 'm :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan