MF Gooi en Vechtstreek deel **92**

Gillie en zijn zwaai gedrag, wat doen we daar nou mee?

  • Niks, gezellig toch?

    Stemmen: 1 2,8%
  • Bannen die zooi!

    Stemmen: 2 5,6%
  • Ach laat die jongen toch.

    Stemmen: 18 50,0%
  • Zou Noor al spijt hebben van die foto?

    Stemmen: 14 38,9%
  • Gilletino mag tot deel 100 niet meer zwaaien...

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaf allemaal! :W :+


Hier vnvnd laatste en afsluitende presentatie van dit semester gehouden. Was een dikke voldoende! *O*
Nu nog een paar weken wachten op de definitieve uitslag en afronding van dit semester... -O-
 
Laatst bewerkt:
Way to go Gillie!!

Ik ben net even terug van een klein uurtje spinnen..
Kan ik nog zo optimistisch zijn, al het harde werken van voor de schildklier-ellende has vaporized into thin air -O-

Nu opnieuw beginnen, en trainen, trainen en trainen (ow, en rusten en goed eten)
 
@ Teun: Stoere helm! *DKlopt :Y

Dus jij ff dubbel hippen in die sportschool vanaaf :j


ga ik hier vroeg plat B|

Watje.... B|




:+

Maar het ging weer lekker! 14 km gefietst, adductor, abductor, biceps, bovenbenen gedaan en het buikspierkwartier (lees buikspier25minutenmaardatbektnietlekker)
*O* *O* *O*

deze helm heb ik gewonnen *O* [afbeelding]
vond hem altijd al mooi maar te duur 400 eutjes

Wow, mooi helmpje zeg, gefeliciteerd ermee!!

Naaf allemaal! :W :+


Hier vnvnd laatste en afsluitende presentatie van dit semester gehouden. Was een dikke voldoende! *O*
Nu nog een paar weken wachten op de definitieve uitslag en afronding van dit semester... -O-


*O*

Jego; voor jou zal het ook vast een dikke voldoende worden!

Loesje; beterschap en succes met de studie!
 
Way to go Gillie!!

Ik ben net even terug van een klein uurtje spinnen..
Kan ik nog zo optimistisch zijn, al het harde werken van voor de schildklier-ellende has vaporized into thin air -O-

Nu opnieuw beginnen, en trainen, trainen en trainen (ow, en rusten en goed eten)

Nee joh.... zo moet je niet denken. Zonder al dat harde werken was het misschien wel veel erger gesteld geweest. Als je een uurtje spinnen volhoudt vind ik dat echt superknap juist!! *O*
 
Way to go Gillie!!

Ik ben net even terug van een klein uurtje spinnen..
Kan ik nog zo optimistisch zijn, al het harde werken van voor de schildklier-ellende has vaporized into thin air -O-

Nu opnieuw beginnen, en trainen, trainen en trainen (ow, en rusten en goed eten)

Goed bezig! Het is zuur, maar je komt er boven op! Lekker door gaan (binnen het gezonde). *O*
 
Ah, dat is alweer wat beter... rustig aan nog maar ff. Las dat het nog niet 100% zeker was dat er überhaupt gereden zou worden zondag in Huizen. Even in de gaten houden dus
Ik weet het.
Ik kan vrijdag wel even langsgaan een navragen daar. ;)


@ Loesje, Beterschap


Naaf allemaal! :W :+


Hier vnvnd laatste en afsluitende presentatie van dit semester gehouden. Was een dikke voldoende! *O*
Nu nog een paar weken wachten op de definitieve uitslag en afronding van dit semester... -O-
Goed bezig *D


Way to go Gillie!!

Ik ben net even terug van een klein uurtje spinnen..
Kan ik nog zo optimistisch zijn, al het harde werken van voor de schildklier-ellende has vaporized into thin air -O-

Nu opnieuw beginnen, en trainen, trainen en trainen (ow, en rusten en goed eten)
Succes met het opbouwen weer. ;)
Gaat vast lukken :Y


Watje.... B|




:+

Maar het ging weer lekker! 14 km gefietst, adductor, abductor, biceps, bovenbenen gedaan en het buikspierkwartier (lees buikspier25minutenmaardatbektnietlekker)
*O* *O* *O*Wow, mooi helmpje zeg, gefeliciteerd ermee!!*O*

Jego; voor jou zal het ook vast een dikke voldoende worden!

Loesje; beterschap en succes met de studie!
Ook al zo sportief bezig :}
 
Ja, i know, maar afgezien van dat ik nu ziek ben, moet echt hard aan de bak voor school dit weekend B| . Komende periode 7 examens en moet een portfolio maken, waar ik nog niet zo veel aan gedaan heb. 2u reis tijd, voor 2 uurtjes schaatsen gaat me dan wel ver :P

Jammer... -O-
Beterschap! *O*
 
Aaf! :W

Even in vogelvlucht...

@ Sporters, *O* Way to go! Ook jij JJ! :Y Hier ook vanaaf geXcod! :Y

@ Teun, mooie hellum! :Y

@ Paard int bos! *O*

@ Leer, :Y

@ Jego, :j op!?

@ WB/Coon, werken gaat wel weer goed, snotter gewoon lekker mee met de kids :9 :Y

@ Polletje, :') Maar laat die jongen lekker... :Y :j

@ Slapen, jaaahhh!!! *O* :Z
 
Watje.... B|




:+

Maar het ging weer lekker! 14 km gefietst, adductor, abductor, biceps, bovenbenen gedaan en het buikspierkwartier (lees buikspier25minutenmaardatbektnietlekker)
*O* *O* *O*

Netjes hoor! :) Lekker bezig dus. Nou hop aan de magere kwark (biogarde AH merk) en dan maar herstellen. :)
 
Die hek nie -O-

Dus een banaantje gegeten en een koppie thee (zonder suiker uiteraard) en zo lekker douchen en naar bed.

Kan het aanraden. :Y Banaantje vlak na het sporten en kwark vlak voor het slapen. :9
Weltrusten!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan