MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die weet hoe je Astromenda van je laptop krijgt?
:N


Wel hoe het er op komt
full















@ Erwin: Fijne vakantie. Verse sneeuw zat :)
 
Toch maar gaan douchen. Vitens heeft site niet geupdate maar water zag er goed uit :P Heb ook geen gekke kleur gekregen ofzo
 
mooi filmpje Erwin :Y krijg er helemaal zin van *O*

Zodra het praktijkexamen Bevelvoerder Brandbestrijding in de pocket is, toch maar eens kijken of er ruimte voor is, maar eerst morgen het laatste theorieexamen... :Y
 
mooi filmpje Erwin :Y krijg er helemaal zin van *O*

Zodra het praktijkexamen Bevelvoerder Brandbestrijding in de pocket is, toch maar eens kijken of er ruimte voor is, maar eerst morgen het laatste theorieexamen... :Y


Succes met het examen.... spannend weer.

Gisteren met Atlas de middag gezwommen in Aqua Mundo Huttenheugte in Dalen.
Vrijdag zwemles, zaterdag heeft Atlas afgezwommen voor zijn A diploma en zondag wou hij .... jawohl, zwemmen. _O-
Ik heb vier uur in het water gelegen met 10 minuten pauze.
Vooral de wildwaterbaan was dikke mik.... mama, NOG een keer! *D

Kortom... ik weet niet wie er nu meer afgedraaid was, maar beiden waren we redelijk afgemat.
 
Succes met het examen.... spannend weer.

Gisteren met Atlas de middag gezwommen in Aqua Mundo Huttenheugte in Dalen.
Vrijdag zwemles, zaterdag heeft Atlas afgezwommen voor zijn A diploma en zondag wou hij .... jawohl, zwemmen. _O-
Ik heb vier uur in het water gelegen met 10 minuten pauze.
Vooral de wildwaterbaan was dikke mik.... mama, NOG een keer! *D

Kortom... ik weet niet wie er nu meer afgedraaid was, maar beiden waren we redelijk afgemat.
Herkenbaar :Y en wij hebben er 3! :')
 
Zo mijn eerste opdracht voor de studie net ingelevered. Toch handig ineens al die vrije tijd.
 
Succes met je examen SD. Wanneer is je praktijk examen ?

Brandbestrijding op 23 feb, Hulpverlening eind april, ongeval gevaarlijke stoffen eind juni.
kortom, drukke tijd de komende maanden...

En daarna OvD-B? ;)

:$

Zal daar gewetensvol op antwoorden;
- als de kans komt, sla ik hem niet af
- ben sinds 2009 bij de brandweer en sindsdien van opleiding naar opleiding gegaan, misschien even wat meer tijd voor mezelf nemen ;)

(2010-2011 manschap A/ 2012 afgestudeerd studie/ 2013-2014 Rijbewijs C & Chauffeur & Pompbediende/ 2015-2016 Bevelvoerderopleiding)
Moet wel wat doen in 2017 :o _O-
 
Laatst bewerkt:
Brandbestrijding op 23 feb, Hulpverlening eind april, ongeval gevaarlijke stoffen eind juni.
kortom, drukke tijd de komende maanden...:$

Zal daar gewetensvol op antwoorden;
- als de kans komt, sla ik hem niet af
- ben sinds 2009 bij de brandweer en sindsdien van opleiding naar opleiding gegaan, misschien even wat meer tijd voor mezelf nemen ;)

(2010-2011 manschap A/ 2012 afgestudeerd studie/ 2013-2014 Rijbewijs C & Chauffeur & Pompbediende/ 2015-2016 Bevelvoerderopleiding)
Moet wel wat doen in 2017 :o _O-

Het houdt je in ieder geval bezig :)
 
Brandbestrijding op 23 feb, Hulpverlening eind april, ongeval gevaarlijke stoffen eind juni.
kortom, drukke tijd de komende maanden...:$

Zal daar gewetensvol op antwoorden;
- als de kans komt, sla ik hem niet af
- ben sinds 2009 bij de brandweer en sindsdien van opleiding naar opleiding gegaan, misschien even wat meer tijd voor mezelf nemen ;)

(2010-2011 manschap A/ 2012 afgestudeerd studie/ 2013-2014 Rijbewijs C & Chauffeur & Pompbediende/ 2015-2016 Bevelvoerderopleiding)
Moet wel wat doen in 2017 :o _O-
Goed bezig man! :Y
 
Wilde vanmiddag even ritje doen met de Beamer maar waar ik al een beetje bang voor was.... accu leeg. -O- Heeft een week of 6 a 7 stilgestaan in een koude garagebox.

Kan het kwaad om de motor te starten met startkabels aan een auto? :/
 
Wilde vanmiddag even ritje doen met de Beamer maar waar ik al een beetje bang voor was.... accu leeg. -O- Heeft een week of 6 a 7 stilgestaan in een koude garagebox.

Kan het kwaad om de motor te starten met startkabels aan een auto? :/
Geen probleem ;)

Altijd eerst de + bevestigen en daarna de -. Bij demontage andersom.
 
Bij de (hulp) auto toch motor laten draaien en lampen aan en eventueel achterruit verwarming tegen spanningspieken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan