MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een accu knapt er niet van op om helemaal ontladen te worden, dus ga maar vast aan een nieuwe denken als de accu er al een paar jaar in zit.
 
Mogguh :W

Hier ook beide accu om beurten aan de lader.
Hopen dat ze het in het voorjaar nog doen ;)
 
Goedenavond omgevingsgenoten,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Afgelopen zondagmiddag heeft mijn broertje een flinke schuiver gemaakt bij het afrijden van de Esscherrotonde in Baarn in de richting van Hilversum. Ondanks de geringe snelheid van max 30 km/u kwam de klap toch hard aan en hij moest mee naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels maakt hij het gelukkig vrij goed. Zijn motor (een Fazer 6) is er minder goed aan toe. De schade is aanzienlijk en het is nu wachten op het rapport van de expert en de kosten voor reparatie.

Graag wil ik weten hoe jullie ervaring is met deze rotonde en het asfalt rondom. In de omgeving horen we verhalen dat deze rotonde altijd glibberig is en dat het zelfs met de auto oppassen geblazen is. Als mogelijke oorzaak (niet zozeer voor deze glijpartij, maar voor de gladheid) wordt er gesuggereerd dat de tankwagen die de pompstations aan beide kanten bevoorraad, zonder de slangen schoon te spoelen over de rotonde naar de andere kant rijdt. Natuurlijk zijn dit speculaties, maar als dit werkelijk zo is dan is dat toch een kwalijke zaak.

Nogmaals, komt dit jullie bekend voor? Hebben jullie tips waar dit eventueel aan te kaarten is?

Alvast dank!

Gelukkig gaat het alweer beter met je broer.

Je zou het eens kunnen proberen bij Motorrijders Actie Groep
En dan heb je ook nog Participatiepunt VVN

Wie weet zijn er ook al meldingen bekend over die locatie.
In Amersfoort is ook een rotonde die onveilig is gebleken door hobbelig asfalt (einde snelwegafrit) en daar is volgens mij toen ook na meerdere meldingen iets aan gedaan.
 
Laatst bewerkt:
:^

morning all :)knap dat je die conclusie trekt op basis van een berichtje van 140 karakters zonder verder enige onderbouwing :Z

:Z
Veel leesplezier. Had die link niet gepost omdat ik niet verwacht dat mensen het hier lezen.

Toezichtsrapport naar aanleiding van de crash van vlucht MH17

MH17 'shot down by Ukrainian SAM', claims Almaz-Antey | Jane's Airport 360

Maja ik ben vast een gekkie omdat ik de mainstream media niet geloof. Netzoals die onzin dat er geen radarbeelden zijn. Hingen tig sattelieten daarboven die radarbeelden automatisch opslaan waarbij je zelfs iemand zijn snorharen nog kan tellen.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat er bij mij ook niet in + dat in beginsel er krasse uitspraken werden gedaan die later ontkracht werden.

De onderste steen komt dus ook gewoon niet boven :N



En ik heb bijna weekend! :z
 
Murn :z


full
 
goedemorgen Gooi :Z :Z

stil hier, tijd dat er weer motor gereden gaat worden :] :]

Kato is al aan de rit.... de weg is schoongespoeld dus het kan weer.
Ik heb een klein ziek kereltje op de bank... griep.
De laatste keer dat hij griep had was misschien twee jaar geleden... kortom.. het mocht ook wel weer een keer.
 
:Z
Veel leesplezier. Had die link niet gepost omdat ik niet verwacht dat mensen het hier lezen.

Toezichtsrapport naar aanleiding van de crash van vlucht MH17

MH17 'shot down by Ukrainian SAM', claims Almaz-Antey | Jane's Airport 360

Maja ik ben vast een gekkie omdat ik de mainstream media niet geloof. Netzoals die onzin dat er geen radarbeelden zijn. Hingen tig sattelieten daarboven die radarbeelden automatisch opslaan waarbij je zelfs iemand zijn snorharen nog kan tellen.

Dan is dit ook iets voor je ;)
IJsland vergeeft de hele populatie hun hypotheekschuld en de media besteed er geen aandacht aan.
 
Och, die griep, die wil wat hoor, zoveel zieken!
Ik had het in de eerste week van januari te pakken. En flink ook. En ik kan me niet heugen dat ik griep heb gehad.

Sterkte aan iedereen die ermee loopt te kwakkelen ;)
 

Ja maar dat is positief nieuws en daar kijken minder mensen naar, kijk aan oorlog, daar kan je pas geld aan verdienen en over de rug van de hardwerkende mens!

Ik ben er voorstander van dat elk nieuwsprogramma word afgesloten met een positief bericht. (Tenzij extra uitzendingen vanwege een ramp oid.) :)

En Ijsland, super, meer landen zouden gewoon moeten volgen, zo breng je de economie weer op gang! (Moesten zij ook wel na dat hele Icesave verhaal natuurlijk) *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan