MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Als die kan worden toegevoegd aan de OP zou dat mooi zijn :9
Heb van de week zelf even een fotootje gemaakt met me slechte phone cam :')
 


Onbewerkt filmpje van het eifel weekend. Ff een lekker stukkie rijden met Ernst achter de camera en ToSie voorop *O* :] Achteraan rij ik... en??


Owja, zelfde stuk als Erwin gepost had komt ook voorbij ongeveer halverwege :+
Aaaaaahhhhh, filmpje van de ochtendrit op maandag! *O* *O* *O*

Daar was ik ook bij, want aan het eind stoppen ze om op mij te wachten :$

Grappig om die 2 motoren te zien (grijs en geel) Die heb ik dus veel later ingehaald (en jullie dus waarschijnlijk 2 keer?)

Mooi om in het filmpje de lijnen te zien die jullie rijden :Y :Y Les van Toos is bij mij iig aangekomen! *O*

Laterzzzz :z
 
en maar slapen :Z :z
wekker staat om 6:30 :+ ik slaap toch altijd 1 uur door me wekker heen _O- |(
gebeurt mij maar zelden dat ik op tijd door me wekker wakker word dus ik zet hem maar iets eerder :X
en weer een blablaverhaal verder :W
 
hier ook bedtijd :W



Zie jullie morgen voor wie meegaan.


@ de rest: slaap lekker uit en een mooie tweede pinksterdag *D
 
:Z Present...kom net thuis van n date :P
Dus uhmz ik slaap morgen uit tenzij ik me fris en fruitig voel om 8 uur dan ga ik mn best doen de Esso te halen! Maar ik denk het niet, sorry mannen! Have fun! :] :] :]


Ik ga slapen :z :W
 
@Diddle......

Allereerst..... namens ons alsnog van harte gefeliciteerd!!! *O*

@2e Pinksterdag......

09uur.......

Da's vroeg..... en te laat.
Maar om de hordes fietsers en ander langzaam tuig op de dijk voor te zijn moet je nou eenmaal vroeg uit de veren. :Y

Hier is inmiddels de BBQ weer schoongemaakt en hebben wij voor de prijs v/e BBQ een BBQ aanmaakschoorsteen gekocht.
Geloof echter dat héél Amersfoort de weg naar de Praxis had gevonden, want de rijen waren niet te versmaden. Dus... zwangere vrouw in de rij gepositioneerd en zelf vlug dat "ding" opgehaald. Al met al... vrij vlot weer thuis. *D

Nu kijken wij ff vanaf de 1e verdieping naar de vogeltjes in de tuin.
Druk aan het zwemmen, drogen en flierefluiten.... gezellig. *O*

Nou.... ik denk dat ik zometeen de GS van Girl nog maar eens probeer te starten en een rondje Veluwe ga doen. Onlangs hetzelfde ritje nog achter 'n muts aangereden en het bleek een prima tochtje voor tussen de bedrijven door. En ook nog eens gezellig. :Y
Maar goed..... aanhaken mag..... 13:15 MC bij strand Horst... of Nulde... i.i.g. die langs de A28. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... Zit nog heerlijk buiten maar moet nu toch echt de schuur in duiken en aan de sleutel gaan! :/

Ritjes mensen hebben geluk, tis nog steeds heeeerlijk! *O*
 
Je moet dan ook zonnebrand gebruiken :P Tenminste, als je dat in huis hebt liggen...
Nou, ik ga weer buiten verder met mijn chainmail :W

Uhmz jah dat ga ik nu doen met n drankje meteen :P
Daarna snel weer naar buiten. Lekker lezen en vanmiddag met n lekkere omweg naar mn broer, de bbq gaat daar weer aan hoorde ik zojuist *D :9~


Gut wat n rot leven zo *O* *O* *O* *O* *O*
 
Hmmmm wat een lekker weer...

Ook pressent dit deeltje. De rijders van vanochtend zullen nu wel al bijna thuis zijn... volgens planning wilde X om 13:30 stoppen. Voor de andere die nog gaan rijden vandaag... veel plezier ook.

Ik heb me leeswerk er alweer opzitten en lekker in de zon gelegen. Nu nog even naar de AH om wat boodschapjes te doen.
 
Route van de Oost-Europa rally 2010 ook gezien! *D

Impressie:

bfi1273247013m.jpg


Ff ter verduidelijking: Linksboven ligt de start, dit is bij Hotel Tatry in het zuiden van Polen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...7294&t=h&z=11&cid=1474798578514773506&iwloc=A

Helemaal in het zuiden van de route zie je een hotel-embleem staan, dit is Hotel Continental in Targu Mures midden in Roemenië:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...929&t=h&z=16&cid=14598098134556550064&iwloc=A

Hier belanden we 3 dagen later na de start, daarna gaan we op de 4e dag naar een 'wintersport-oord'. Waar we dag 5 een rustdag hebben, vervelend genoeg hebben ze hier ook een zwembad, sauna's en whirlpool! :9
Dag 6 naar Satu Mare, daar zitten we vlakbij de Hongaars en Ukraiense grens. Dag 7 ergens in Slowakije(daar vragen ze wel 88 eurocent voor een halve liter! :o ) en dag 8 kort dagje weer naar de finish en is het feest weer voorbij!

Al met al... zie er nu alweer tegenop, dat het over een kleine 2 weken alweer voorbij is! :P
Ik ga genieten! :Y *D
 
Laatst bewerkt:
Weer terug, was gezellig *O* :]

Jammer genoeg een beetje een klein groepje :+

full

full

full



Maar nu eerst huiswerk...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan