MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Route van de Oost-Europa rally 2010 ook gezien! *D

Impressie:

[afbeelding]

Ff ter verduidelijking: Linksboven ligt de start, dit is bij Hotel Tatry in het zuiden van Polen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...7294&t=h&z=11&cid=1474798578514773506&iwloc=A

Helemaal in het zuiden van de route zie je een hotel-embleem staan, dit is Hotel Continental in Targu Mures midden in Roemenië:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...929&t=h&z=16&cid=14598098134556550064&iwloc=A

Hier belanden we 3 dagen later na de start, daarna gaan we op de 4e dag naar een 'wintersport-oord'. Waar we dag 5 een rustdag hebben, vervelend genoeg hebben ze hier ook een zwembad, sauna's en whirlpool! :9
Dag 6 naar Satu Mare, daar zitten we vlakbij de Hongaars en Ukraiense grens. Dag 7 ergens in Slowakije(daar vragen ze wel 88 eurocent voor een halve liter! :o ) en dag 8 kort dagje weer naar de finish en is het feest weer voorbij!

Al met al... zie er nu alweer tegenop, dat het over een kleine 2 weken alweer voorbij is! :P
Ik ga genieten! :Y *D
Ik kan de schaal niet helemaal inschatten, maar dat lijkt me een aardig rondje stof happen :}
 
Zo weer thuis :) was lekker ritje, bedankt allemaal :P Nog even lekker uismijter met spek gegeten op terrasje ging er wel ff in :)
 
zo ook weer thuis :)

was lekker ritje vanmorgen. lekker rustig in het begin.

en ja straks nog maar een stukje doen denk ik. :)
 
Ook weer thuis, flink groepje inderdaad voor die tijd :}
Was prima zo vroeg op de dijk *D

Thx allemaal, en rabasa en X ook voor het voorrijden :Y

:W aan de arbeit..... veel plezier zo dadelijk met rijden..... ik lig dan net in mn bedje, dus rijden gaat hem voor mij niet worden :p

Je hebt wel gereden, heel stuk van je ouders naar wasmeer...ik was die malloot die door anna's hoeve zo aan het toeteren was...schele :+

dus...gespot ;)
 
Laatst bewerkt:
Was nog aardige groep ook voor het vroege tijdstip :o We zijn ook gespot zo te zien :)
 
Laatst bewerkt:
bedankt mensen voor het leuke ritje *D
 
Laatst bewerkt:
:W zow ben er oook weer.......... damn ff bijlezen viel mee deeltje zoeken en gaaaan

auto van broertje fusseekogels vervangen(lees draagarm eruit enzo.... nu douchen en terras!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Route van de Oost-Europa rally 2010 ook gezien! *D

Impressie:

[afbeelding]

Ff ter verduidelijking: Linksboven ligt de start, dit is bij Hotel Tatry in het zuiden van Polen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...7294&t=h&z=11&cid=1474798578514773506&iwloc=A

Helemaal in het zuiden van de route zie je een hotel-embleem staan, dit is Hotel Continental in Targu Mures midden in Roemenië:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...929&t=h&z=16&cid=14598098134556550064&iwloc=A

Hier belanden we 3 dagen later na de start, daarna gaan we op de 4e dag naar een 'wintersport-oord'. Waar we dag 5 een rustdag hebben, vervelend genoeg hebben ze hier ook een zwembad, sauna's en whirlpool! :9
Dag 6 naar Satu Mare, daar zitten we vlakbij de Hongaars en Ukraiense grens. Dag 7 ergens in Slowakije(daar vragen ze wel 88 eurocent voor een halve liter! :o ) en dag 8 kort dagje weer naar de finish en is het feest weer voorbij!

Al met al... zie er nu alweer tegenop, dat het over een kleine 2 weken alweer voorbij is! :P
Ik ga genieten! :Y *D

Dat is pittig :P
Veel plezier vast ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is pittig :P
Veel plezier vast ;)
:^






xuq29.gif

biggrinb.gif
biggrinb.gif
!!
 
Dat is pittig :P
Veel plezier vast ;)
Tenks... *D

Vorig jaar hadden we helemaal geen rustdag! :P Toen heb ik echt als deelnemer meegedaan. Dit jaar rij ik om de dag met iemand anders op de motor over de route en rijden we puur ter ondersteuning van anderen! Maar met bus van de één naar de andere plek komen is ook al een hele opgave! Bende daaro... :')

Dus dit jaar hooguit 4 dagen op de motor en meerijden. Dit zijn ongeveer dagen van 300 tot 350 km, waarvan driekwart off-road! *O*
Dan kom je nog eens op plekjes! :9
 
Tenks... *D

Vorig jaar hadden we helemaal geen rustdag! :P Toen heb ik echt als deelnemer meegedaan. Dit jaar rij ik om de dag met iemand anders op de motor over de route en rijden we puur ter ondersteuning van anderen! Maar met bus van de één naar de andere plek komen is ook al een hele opgave! Bende daaro... :')

Dus dit jaar hooguit 4 dagen op de motor en meerijden. Dit zijn ongeveer dagen van 300 tot 350 km, waarvan driekwart off-road! *O*
Dan kom je nog eens op plekjes! :9

Klinkt als een heel avontuur. Veel plezier man!

Enne... als je terug bent foto's posten hè?
 
Klinkt zeker als een behoorlijke trip. Wanneer je vertrek je?

En inderdaad, foto's! :)

Ga vanavond waarschijnlijk nog een stuk de dijk op. :Y
 
Lekker gereden vandaag :Y

Voorrijders bedankt :Y

Rijders bedankt :Y

Terrasje en uitsmijter bedankt :Y

nu lekker relaxen :Y


De vrouw heeft plantjes gehaald vanaaf de bakken vullen etc. etc. :+
 
Mooi dat iedereen weer veilig thuis is :) Was natuurlijk weer prachtig weer!

Tuintje hier is klaar. Tegels liggen op zn plek. Nu alleen nog een overkapping en dan kan de circuitfiets scooter droog staan.
 
:Y :Y :Y

Vorig jaar de camera niet mee genomen, omdat ik bang was dat ik um kapot viel! Grootste fout van de hele week!! |( :P
Dat ding kapot vallen is het meer dan waard daaro! :+

Dit jaar gaat tie mee en op plek waar ik um snel kan bereiken! *D
 
Route van de Oost-Europa rally 2010 ook gezien! *D

Impressie:

[afbeelding]

Ff ter verduidelijking: Linksboven ligt de start, dit is bij Hotel Tatry in het zuiden van Polen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...7294&t=h&z=11&cid=1474798578514773506&iwloc=A

Helemaal in het zuiden van de route zie je een hotel-embleem staan, dit is Hotel Continental in Targu Mures midden in Roemenië:

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...929&t=h&z=16&cid=14598098134556550064&iwloc=A

Hier belanden we 3 dagen later na de start, daarna gaan we op de 4e dag naar een 'wintersport-oord'. Waar we dag 5 een rustdag hebben, vervelend genoeg hebben ze hier ook een zwembad, sauna's en whirlpool! :9
Dag 6 naar Satu Mare, daar zitten we vlakbij de Hongaars en Ukraiense grens. Dag 7 ergens in Slowakije(daar vragen ze wel 88 eurocent voor een halve liter! :o ) en dag 8 kort dagje weer naar de finish en is het feest weer voorbij!

Al met al... zie er nu alweer tegenop, dat het over een kleine 2 weken alweer voorbij is! :P
Ik ga genieten! :Y *D

Ziet er indrukwekkend uit Bart... denk dat je na die dagen ook wel een houten reet heb pfff.... Jammer van die sauna etc. Echt stom geregeld idd :+
Neem je nog een paar hongaarse vrouwen mee op de terugweg?
 
Ziet er goed uit Bart! Alvast veel plezier gewenst :Y

Lekker ritje geweest, bedankt X en Rabasa voor het voorrijden *O*

Leuk dat Ro er ook bij was, al heeft ie nauwelijks zn voorwiel gebruikt 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan