MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
San-Bernardino-Pass-1.jpg


Amy... nog steeds op vakantie... maar wederom.. teasertje :P
(dag 2 komen we die in volle vaart tegen)
 
Laatst bewerkt:
AG: dacht dat jullie naar Noorwegen zouden gaan, of heb ik dat verkeerd onthouden :? of plannen gewijzigd?
 
Laatst bewerkt:
Haha heel zuur!

Misschien een tweedehands tankdop kopen en draad tappen in de buitenste ring?

Edit: Het is behoorlijk beun, maar misschien kun je die ring met twee slangenklemmen vastbinden aan de buitenste ring van je tankdop als je je tankdop los haalt. Of mag het niet beschadigen?;p
Mag sowieso niet beschadigen en het liefste origineel, maar thanks ;)

Haha, voor hetzelfde vraagstuk sta ik ook al 6 jaar met mijn Moto Guzzi Breva. Ik heb op internet een beschrijving gevonden van iemand die zelf aan het boren is geweest en die heeft het voor elkaar gekregen. Maar dat heb ik zelf nog niet aangedurfd.
Ik wil je de beschrijving wel sturen (is een PDF-dingetje van een paar bladzijden met tekst en foto's, van een Breva tankdop).
Als het jou dan lukt, hè, zou je dan .... eventueel ... :$ :+
Nee dat wordt me iets te beun.. Als het niet past, past het niet. Dan maar voor een mooi systeem achter kijken. Heb 2 pijpen aan de zijkant dus het zou ergens op de slagschip van een achterzadel moeten :Y

_O-
Had je beter eerst even kunnen bekijken voor je naar Hilversum reed :+
Was wel weer leuk om je even te zien kerel ;)
Ingelijks 8-)
 
AG: dacht dat jullie naar Noorwegen zouden gaan, of heb ik dat verkeerd onthouden :? of plannen gewijzigd?

Dat plan is er nog wel alleen is doorgeschoven naar een volgend jaar.
Heb dit jaar een heleboel ellende aan elkaar zitten knopen.
Ben er weer de nodige tijd aan research mee kwijt geweest.
Het lijkt een heel aardig stuk te worden. Bijna klaar.
Heb er bijzonder veel zin in. Eigenlijk is de route nog net een paar kilometer te lang.
Ervaring leert dat dat zich vanzelf oplost. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan