MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties! Ik vier het in kleine kring door zaterdag lekker uit eten te gaan in de stad :) . Ik hang hier wat minder rond, zo is het einde van m'n opleiding in zicht en wegen de laatste loodjes best zwaar :P


Betekent niet dat ik de leuke gooierts vergeet hoor.. neeuhh! :j
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo UT, zet m op met die laatste loodjes! *O* Voor mijn gevoel is het wel snel gegaan allemaal!


Hier net weer thuis...gaar als n klontje maar machtige leuke dag gehad op t circuit! Onze coureur heeft nog veel te leren maar onze brandweerblauwe 944 gaat als de malle! Kleine opstart problemen maar die redelijk snel verholpen. Zelf niet gereden maar wel mee gereden, eerste rondje was doodeng :X Maar daarna kicken! Sneller sneller sneller!!
 
_O-
Bijna net zo veranderlijk als het weer... :+
True...

Kies er toch liever voor een buffertje te houden aangezien ik een goed betaalde klus heb laten schieten aankomende winter ;)

Plus: waar ga je rijden met dat ding? Dan kan ik net zo goed die Beta gebruiken. Met die long ride kit gaat dat prima lukken :Y
 
True...

Kies er toch liever voor een buffertje te houden aangezien ik een goed betaalde klus heb laten schieten aankomende winter ;)

Plus: waar ga je rijden met dat ding? Dan kan ik net zo goed die Beta gebruiken. Met die long ride kit gaat dat prima lukken :Y

Hey ik oordeel niet, moest alleen lachen ;)
Maar je hebt gelijk, paar keer bilstain kan daar prima mee 8-)
 
Laatst bewerkt:
morguh :Z

vanavond gesprek met hypotheek verstrekker en morgen voorlopig koopcontract tekenen

Goed op blijven letten.... langdurig zit je er aan vast... kijk in ieder geval of de hypotheek verhuisbaar is. Meestal wel (maar je zou er net maar eentje hebben die dat niet is).
Rente is bizar laag.... mooie tijd om in te stappen. Je kan hem net zo goed voor 20 jaar dichtmeppen. Dan betaal je nog steeds weinig rente. :P


Morning! Friday morning.... druk dagje.... deadline bij De Nederlandsche Bank. En die delen rustig hele forse boetes uit. Kortom... lekker aan de bak. :P
 
Laatst bewerkt:
Nog ff serieuze noppen scoren en je kunt de maandagen weer mee *D




Ik moet meer koffie :z
 
Goed op blijven letten.... langdurig zit je er aan vast... kijk in ieder geval of de hypotheek verhuisbaar is. Meestal wel (maar je zou er net maar eentje hebben die dat niet is).
Rente is bizar laag.... mooie tijd om in te stappen. Je kan hem net zo goed voor 20 jaar dichtmeppen. Dan betaald je nog steeds weinig rente. :P


Morning! Friday morning.... druk dagje.... deadline bij De Nederlandsche Bank. En die delen rustig hele forse boetes uit. Kortom... lekker aan de bak. :P
bedankt voor de tip, veel lager wordt rente inderdaad niet neer dus waarschijnlijk wordt het 20 jaar vast

boetevrij aflossen heb ik ook al gehoord als tip
 
bedankt voor de tip, veel lager wordt rente inderdaad niet neer dus waarschijnlijk wordt het 20 jaar vast

boetevrij aflossen heb ik ook al gehoord als tip

Dat de rente niet verder zou dalen hoorde ik vorig jaar ook...

... echter, vandaag kreeg ik de swapcurve weer onder ogen en het daalt nog stevig door.
Vorige maand een heel raar hobbeltje bij looptijden langer dan acht jaar, maar die is weg en de dalende trend wordt weer gevolgd.
(ik heb elke maand met de rentecurves te maken in mijn werk).
 
Dat de rente niet verder zou dalen hoorde ik vorig jaar ook...

... echter, vandaag kreeg ik de swapcurve weer onder ogen en het daalt nog stevig door.
Vorige maand een heel raar hobbeltje bij looptijden langer dan acht jaar, maar die is weg en de dalende trend wordt weer gevolgd.
(ik heb elke maand met de rentecurves te maken in mijn werk).
ja maar hoe lang en veel is meer de vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan