MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Lekker vooruitzicht Kato :] welke kleur?

HC: balen van je nagel. Stuurtje wel gelukt? Mijn CB1 krijgt nieuw ketting en tandwielen, instelbare remhendel en wordt motogymkhana proof afgesteld 8-)
Klinkt goed Achie!
Ik denk dat die tandwielverhoudingen er bij mij ook aangaan.

Stuur zit er nog niet op, gisteren veel tijd kwijt met het zoeken naar een goed stuurtje (wat ik had beviel niet) en daarna mn vinger blesseren... die is nu minder dik en dat scheelt enorm kwa pijn. Dus stukken beter.
Denk nog 1 ochtendje alle kabels en handvatten overzetten en dan is dat ook weer klaar, de risers zitten er al wel op.
 
Vandaag het restant van de route gereden waar we vorige week niet aan toe kwamen. Was erg leuk Fred, ben blij dat ik het alsnog gereden heb: met name de Schremersteeg was een ervaring :Y Beetje glad door modder (brommert ziet er niet uit) en smal en tussen Nijkerk en Bunschoten illegale weggetjes:
full

Maar voor de rest :] en nogmaals :} voor het voorbereidende werk Fred! ;)


Daarna bij vrienden wezen eten en drinken! :9
 
Laatst bewerkt:
Al gehad en inmiddels aan de tweede bak....

Fijne dag iedereen.... hier is het nog mooi weer, maar voor de rest van de week ziet het er niet best uit (weeronline.nl)
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen! :W

Ik dacht, laat ik mijn maandag eens fijn beginnen met het bellen naar de Belastingdienst :')
Net iemand aan de lijn, na 16 minuten leek het haar beter om me door te verbinden naar een andere afdeling, maar de wachttijd daarvoor was wel minimaal 5 minuten. Afdeling zakelijk loopt blijkbaar net zo soepel als afdeling particulier :+
Afijn, ik zit nog op de wachtlijn, hopelijk kunnen ze wel antwoord geven op mijn vragen _O-
 
Laatst bewerkt:
O dat begint lekker FnS... en de rekening loopt maar door...

Ik ben ook lekker begonnen...ging patienten die niet op kwamen dagen bellen waar ze bleven...wat bleek? Zat ik een uur te laat in mn agenda te kijken _O-
Dus iedereen was uiteraard gewoon netjes op tijd, ik duidelijk nog niet wakker :z
 
Neuh, 't is gratis bellen, godzijdank.
Maar dan nog, na 35 minuten aan de lijn werd ik geholpen. Nou ja, gehólpen....te woord gestaan |(
Op goed geluk nu maar formulieren invullen en hopen dat het goed komt :P

Beter zo dan andersom, dat ze een uur eerder voor je neus staan dan je verwacht, da's ook niet lekker op de maandagochtend. Kun je wel werken met die zere vinger trouwens?
 
Laatst bewerkt:
O dat begint lekker FnS... en de rekening loopt maar door...

Ik ben ook lekker begonnen...ging patienten die niet op kwamen dagen bellen waar ze bleven...wat bleek? Zat ik een uur te laat in mn agenda te kijken _O-
Dus iedereen was uiteraard gewoon netjes op tijd, ik duidelijk nog niet wakker :z
Toch maar beginnen met koffie smorgens hoor ;)



Nog niet vol en geen nieuwe?
Zwaaien allen, maak ik ff deel 155 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan