MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt toch verdomme een traditie.. Met de trein naar huis morgen! Accu laadt niet meer op en de garage heeft zaterdag pas de onderdelen. Ik vertrek zondag naar Mallorca dus dat was geen optie. Opladen en naar een andere (niet officiële aprilia en kort door de bocht) garage lukte niet helaas.. Niks op rijafstand. Meerdere opties overwogen maar het ging gewoon niet lukken en de Franse wilde ook niet afbuigen. Originele aprilia, of niks. Niet meedenken om me thuis te krijgen. Ik moest maar treinen. Andere spanningsregelaar? Nee. Ookal past het, enkel aprilia. Zucht.

Er zouden Ro's moeten zitten in elk deel van Europa..

Enfin, motor op de vrachtwagen de komende week en ik weer met 300 kmu over de spoorstaven. Geen ice ditmaal, maar de thalys en tgv. Een beetje afwisseling is ook wel leuk.
Zo... net met veel pijn en moeite mn tas dichtgekregen :X
Leuk zo'n roltas, maar om hem waterdicht te hebben moet je em dus 3x omrollen.... ik hoop maar dat 2 genoeg is :)
Morgen op de boot meteen alle dropjes maar uitdelen, scheelt weer een kilo :Y
Veel plezier!! Ik heb het daar erg naar m'n zin gehad op de motor.. De boot zelf is ook al erg leuk. Zeker cowboy billie die met z'n gitaar speelt!

Ilse of Skye is overigens een aanrader als je van nat weer rijden houdt.. Owja, het is ook nog eens heel mooi :P
 
Was ik eindelijk van plan die ring te rijden.. Dan dit. Dat gaat als het weertechnisch nog lukt sowieso nog gebeuren dan dit jaar :')
 
Laatst bewerkt:
grmbl lekker dan Robin :/ zit je ook niet mee zo... -O-


mini-Teun 8-) wacht maar, over een paar jaar krijgt papa klappen als hij niet wil luisteren })



veel plezier Hedcandy, lijkt me een erg mooie bestemming :Y houd de glimmende kant boven ;)
 
Jammer UT, meer dan jammer. Ik geloof dat de stroomvoorziening een standaard probleem is bij de Tuono. Balen dat ie het tijdens de vakantie laat afweten en niet tijdens een rondje om de kerk.
 
O wat balen Robin...dat je reis zo eindigt...

Thanx allen, ik ga het zeker heel leuk hebben. Met 16 man moet dat toch lukken :)
 
hij denkt dat het tikkertje is en gaat als een gek rondjes rennen en als je dan effe niet op let komt ie met zwaai hoek in je noten.......das ook tactiek dacht ik later
 
Balen UT, hopelijk snel weer op de weg. :)

Nocer gefelicteerd!

Hedcandy, have fun! En het ding hoeft eigenlijk alleen spatwaterdicht te zijn? En dat zit je er nog voor ook. ;)
 
@ DD, zou ik ook in deze OP mogen??
Tnx :)

[afbeelding]
Dat kan

wie niet luisteren wil moet voelen...[afbeelding]
:+ stoer

Zo... net met veel pijn en moeite mn tas dichtgekregen :X
Leuk zo'n roltas, maar om hem waterdicht te hebben moet je em dus 3x omrollen.... ik hoop maar dat 2 genoeg is :)
Morgen op de boot meteen alle dropjes maar uitdelen, scheelt weer een kilo :Y
Veel plezier

Het wordt toch verdomme een traditie.. Met de trein naar huis morgen! Accu laadt niet meer op en de garage heeft zaterdag pas de onderdelen. Ik vertrek zondag naar Mallorca dus dat was geen optie. Opladen en naar een andere (niet officiële aprilia en kort door de bocht) garage lukte niet helaas.. Niks op rijafstand. Meerdere opties overwogen maar het ging gewoon niet lukken en de Franse wilde ook niet afbuigen. Originele aprilia, of niks. Niet meedenken om me thuis te krijgen. Ik moest maar treinen. Andere spanningsregelaar? Nee. Ookal past het, enkel aprilia. Zucht.

Er zouden Ro's moeten zitten in elk deel van Europa..

Enfin, motor op de vrachtwagen de komende week en ik weer met 300 kmu over de spoorstaven. Geen ice ditmaal, maar de thalys en tgv. Een beetje afwisseling is ook wel leuk.Veel plezier!! Ik heb het daar erg naar m'n zin gehad op de motor.. De boot zelf is ook al erg leuk. Zeker cowboy billie die met z'n gitaar speelt!

Ilse of Skye is overigens een aanrader als je van nat weer rijden houdt.. Owja, het is ook nog eens heel mooi :P
-O- Balen, zal voor je duimen dat je volgende vakantie zonder problemen verloopt.
 
KAK, Robin!!! Aprilia's... B| B| B|

Ik ga niet meer met vakantie of een weekendje weg zonder alle elektronica reserve bij me te hebben. Maar ja, dat gaat ook lastig worden als je op de motor gaat... :/
 
@MT: Wie niet luisteren wil .. dan moet je naar de juf. Anders afbrekers en andere zachte sector geneuzel. Leve het onderwijssysteem anno 2015.
@UT: ;(

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/bo-maakte-deze-selfie-de-beste-van-t-jaar
Ff scrolle voor de film van Bo zelf.
Dat figuur was ook met z'n installatie te zijn bij de TdF in Utrecht. Noemt is het nou echt 'watersport'? Ziet er trouwens fris uit, dat geel-bruine grachtenwater ..
 
Wat een pech UT.... jammer dat ze niet wat meer meedenken en een pragmatische oplossing zoeken. Voor mijn gevoel was het nog niet zo heel moeilijk geweest om jou weer op de weg te krijgen. Maar ja, ze moeten wel willen he.

Dan maar met de trein naar huis..... zodat je op tijd terug bent voor je volgende uitje! *D


Gisterenavond nog even zitten neuzen in mijn grote bochtjes almanak.
Alle onverhard ga ik uit de route verwijderen en vervangen door verhard.
Reden...een goede, de motor die mijn vriendin mee neemt is ingeruild.
Kortom.... beter om het risico enigszins te beperken.

Dus.... back to the drawing board want er zo nogal een pak onverhard in.
 
Wat een pech UT.... jammer dat ze niet wat meer meedenken en een pragmatische oplossing zoeken. Voor mijn gevoel was het nog niet zo heel moeilijk geweest om jou weer op de weg te krijgen. Maar ja, ze moeten wel willen he.

Dan maar met de trein naar huis..... zodat je op tijd terug bent voor je volgende uitje! *D


Gisterenavond nog even zitten neuzen in mijn grote bochtjes almanak.
Alle onverhard ga ik uit de route verwijderen en vervangen door verhard.
Reden...een goede, de motor die mijn vriendin mee neemt is ingeruild.
Kortom.... beter om het risico enigszins te beperken.

Dus.... back to the drawing board want er zo nogal een pak onverhard in.

Nieuwe Tenere voor Mutzzz? ;)
 
Mogguh!

*O* *O* *O* Nocer, nog van harte *O* *O* *O*

Alle andere die jarig zijn geweest, ook van nog harte :j

HC, veel plezier op je nieuwe aanwinst op vakantie!
WB, Amy! Foto ziet er gaaaaf uit! Lijkt me echt heel tof!
Mini-taliban *D

Jan en ik zijn laatst naar Milaan geweest, stad vond ik niet heel boeiend, de world expo maakte daarentegen alles goed!

En maandag kreeg mijn zus de uitslag van de laatste MRI, en die was GOED
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Geen groei en een plek die vorige keer nog oplichtte, was nu geslonken!
Dus wij zijn heeeeeeeeeel blij!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan