Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pizza op, zwembroek aan en gaaaaaan.










* BUUURP




[me="eet"] lekker allen [/me]
 
Gooierts!

Wil even een oproepje doen

Ik vroeg me af of iemand zich mij dit jaar, met een (oranje/goud kleurig) cameratje heeft zien lopen, of foto's heeft zien maken.

Er zit een vrij lang zilveren lus aan, zodat je hem om je nek kan hangen.

Dit klinkt misschien heel stom, maar ik gebruik hem vrij weinig en me gewoon niet herinneren waar ik hem gehad heb
Ik weet dat ik voor het laatst, in februari er foto's vanaf heb gehaald.

Misschien heb ik hem mee genomen naar een MF evenementje, bbq, bowlen wat dan ook...

Zou me heel erg helpen te herinneren of ik hem ergens heb achter gelaten
 
kan me niet herinneren je gezien te hebben met een cameraatje bij de bbq in Laren


sterkte met zoeken
 


Avonddienstje...uiteraard de enige avond dat het laat gaat worden moet ik nog naar huis rijden. Afijn, spullen liggen al in de auto dus zodra ik klaar ben koers zetten richting huis...


@Loesje: Niets gezien van een camera.

@DD: Nou ja, die eencilinder BMW's zijn sowieso zuinig, dus de score van FenS verbaast me niet zo. Dan blijf jij als enige over die zo zuinig zou rijden, lijkt me onwaarschijnlijk dat het hogere verbruik van enkelen hier aan Honda ligt. Of aan Yamaha, want Poik rijdt het verkeerde merk.
 
eet smakelijk all!

morgen laatste werkdagje bij m'n bijbaantje
nog even een en ander kort te sluiten met die lui over het nakomen van afspraken
hebben ze het nog steeds niet geregeld


dan eet je toch voor 2 doe ik ook soms ben dan ook een grote eter

Helm op tijdens het waterskien


kan me niet herinneren je gezien te hebben met een cameraatje bij de bbq in Laren


sterkte met zoeken
ik ook niet met de bbq bij jouw ouders

die 650 is een twin

Heeft trouwens iemand de taal op een werkcomputer naar Noors gewijzigd, helemaal niet irritant.
toegankelijkheids optie's zijn ook leuk

Vrienden die je telefoon op chinees zetten.


Dat is pas irritant
gewoon die andere talen van je telefoon afhalen


 



Sinds 2009 tweecilinder en 800 cc


....plus de aanname dat ik ook als een wijf rij uiteraard
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.